Jeg har lige bestilt denne her, sammen med deres foder Glæder mig til at se hvad de siger til den
[QUOTE=Rikke Lillevang;908057]Jeg har lige bestilt denne her, sammen med deres foder Glæder mig til at se hvad de siger til den
Link: http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattelegetoej/aktivitetslegetoej/intelligenslegetoej/231595[/QUOTE]
Sådan en tror jeg også mine katte kunne have glæde af
Er meningen så at de KUN skal have mad i den, eller?
Jeg har bestilt et Petfun HELLA, et aktiveringsbræt til foder, og en Raindrop-fontæne samt en masse forskellige godbidder
Denne er lige kommet til Haley, hun forsvandt jo helt i vores andre transportkasser.
Også lige denne da, jeg vil til at sommer klippe et par af coonerne.håber at den er god.
En legekammerat til Smokey…
Daggamle kyllinger, fjerkræ med brusk og en gang hestekød. Håber det bliver spist!
Lux vådfoder
Uha, det har været en dyr uge.
Der er kommet en pakke fra zooplus med:
10kg RC Maine Coon Kitten
Tandbørste sæt
Vitakraft Liquid Snack
Massage handske
Stor kattebakke
Feliway til stikkontakten
Så var jeg lige en tur i Flensborg hvor det blev til:
40 dåser LUX (gul og orange)
4 kasser LUX poser
4x Lux godbidsstænger
5x Sheba dome
5x Whiskas temptation godbidder
Kam med rulle tænder
Stor madskål
2 stuebambus
Et lille plaster på lommesmerterne var at der kom en pakke fra Royal Canin med 4kg Maine Coon Kitten, to poser killinge vådfoder og en lille flaske “urine off” HELT GRATIS (noget jeg er tilmeldt via opdrætter af min kat nr. 3) Den pakke var jeg helt tilfreds med.
I går blev der købt 11 dåser multi-fit og en pose Premiere kattegrus (det hvide) i maxizoo.
En legekammerat til drengene :love2: Og ja, en hyggemis til os også jo
Derudover har vi støvsuget Zooplus, både den tyske og danske side, når de har haft tilbud, så der på det sidste er købt:
2 forskellige legeskinner (catit senses)
Flere kickeroos og kickeroo mouse
En drillepind med læderhaler
En drilleping med store fjer og knitreeffekt
Skumbolde
Kattemalt
Så har vi vist efterhånden lidt ekstra hjemme, til når den lille dame flytter ind
Jeg har udover det famøse petfun træ købt:
Mere grus
6 drillepinde
1 litter-lifter
1 transportbox (de er blevet for store til at dele)
aktivitetsbræt til tørfoder/godbidder
godbidder
mere kattegræs
så kan jeg ikke lige komme i tanke om mere…
Filtbolde fra Søstrene Grene - stooooooooor succes. 10 stk 10 kr
Nej hvor er de lækre! Sådan nogle skal banditterne have
Uha, det blev en dyr omgang…
20kg. RC Maine coon-foder
Catessy Sticks: 45 med laks og forelle
Gimpet malt-soft extra: 220g.
Cosma snacks: probierpacket 95g alle 4 sorten
1 katzeangel bird (Drillepind-ting)
3 federwedel (alm. drillepind)
1 Litter Lifter: Katzenklo Schaufel & Katzenklo Vorleger günstig kaufen | zooplus
Mariehøne-børste til sofaerne
Alt fra Zooplus
Og så fik jeg også lige 60kg Extreme Classic-grus da Plantorama havde tilbud
Et fint lille kattehus til at stå på altanen
To store mus i Ikea
ha dem har jeg også lige købt
Købte i dag for kr. 459.- blandet goodies fra zooplus, inkl. forskellige snacks og legetøj, og extreme classic grus (som jeg har savnet!)
Hmm… en “pose” som Coop kan lege med (den er beregnet til katte det er lidt lgiesom en tunnel), en flettet hule, tørret okselever (godbidder) og så gjorde jeg et forsøg på at købe græs til dem, men nej snydt igen. Det var ikke fuldt udvokset så det må vente…
Og så skal der snart købes ind til udstilling :juhu:
vi har lige købt en ny hængekøje til kradsetræet plus sådan en katteseng til at hænge op på væggen