Hvad har du sidst købt til din(e) kat(te)?

En stoooor pose Taste of the Wild… den nye version med Ørred :slight_smile:
Rigtig meget forskelligt vådmad…

Brian har fået et udstillingstelt fra Skattekat, som skal afprøves i Herning…

Jeg købte denne i IKEA - den er kattene begejstret for

en hulens masse foder, et aktivitetsbræt og nogle fjerdrillepinde :slight_smile:

2 store poser Taste of the wild, 2 poser Kattovit urinary, 1 pose Sanabelle urinary, og en stor pose Happy Cat, og så lige 60 kg. Tigerino grus. Altsammen fra Zooplus :slight_smile:

Nyt træ til stuen - ja og misserne :wink:

Også et krædsetræ og yes jeg stadig på kontanthjælp, men min jobprøvning stopper snart, så jeg kan få mit arbejde. Men det bliver dyrt for jer alllllesammen alligevel. :klapper:

Sådan en fyr her (ikke trykimprægneret) til udestuen - har et stort sisaltæppe der aldrig er brugt - det bliver det snart:-)

Palisade Ø20 * 200 cm. lærk.
Palisade af miljørigtigt og vejrbestandigt Dansk lærke træ, fra godkendte danske bedrifter, anvendes til bedafgrænsning, sandkasser etc.

Smokey havde fødselsdag igår og i den anledning havde han (læs=hans mor) skrevet en ekstra lang line på sin ønskeseddel. MaxiZoo havde Sporliner på tilbud så han fik lige en på 10 meter plus lidt snacks fra Gimpet :ok:

Har i dag bestilt følgende på Zooplus.dk (som faktisk var billigere end både den tyske og engelske side):
12 kg Sanabelle adult
1 dækkeserviet
1 prøvepakke Cosma Thai (6 små dåser)

10 kg mad var hvad det blev til i denne omgang. :slight_smile:

8 dåser Lux (4 orange og 4 gule, man kan nemlig ikke lide paté her i huset)

ih, det ser godt ud Pia…både misserne, træet og lysene i gardinerne

I fredags modtog vi varer fra zooplus.
En masse porta 21…Heaven nægter at spise noget som helst andet nu hvor hun har killinger.
Vi fik andet vådfoder med også.
Legetøj til de små nye misser…når de altså kan lege engang :tihi:

Tak :slight_smile:

Har lige købt en masse bozita til misserne. Og en masse ben til Bamse :slight_smile:

En hel palle grus, når det kommer skal det lige slæbes på af fortrappen og stables i skuret.:altforvarmt::altforvarmt:

En masse dåser vådmad.

Det her - billede fra imorges. Nu er der lagt fliser. I morgen kommer der tag på sikkert også net

Limegrønne nullerput-senge :smiley: