Hvad har du sidst købt til din(e) kat(te)?

Jeg har lige bestilt nogle kattebakkemåtter, så nu håber jeg det kan begrænse kattegrusudslippet her i lejligheden… Håbe håbe :kryds:

Nå ja, kom også til at købe et par skåle til udstillingsburet og en fin showteaser :smiley:

Jeg har købt 2 kradsetræer, da Zooplus havde deres fantastisk tilbud… :slight_smile:

[quote=pivnu;378198]Tror også det er sådan lidt, at enten kan de lide det - eller også kan de ikke.
Jeg har haft en lammeskindspude liggende lææænge uden at mine egne katte nogensinde har gidet bruge den. Men nu har to af mine plejemisser ligget stort set uafbrudt på den i en uge.

[/quote]

De trænger nok også mere til den end dine egne gør :thumbup:

En pakke rødspættefiletter - hvis jeg er heldig, bliver der en enkelt til min aftensmad også :tihi:

Jeg smider om mig med de penge vi ikke har… :frowning:

Har netop bestilt en pakke Canosan til Spættens gamle ben. Det var lige 204 kr.

Så har jeg også købt for 699 i Royal Canins webshop.
10 kg Queen 34 til Missebarnet.
Og noget Babycat og Kitten Instinctive til de små.

Mit sidste indkøb bestod i 5 kg RC Growth Kitten hos dyrlægen - min Noni elsker det.

Og så har jeg iøvrigt gang i et indkøb hos Olivers, da min kommende Demolissa er vant til at spise dette :slight_smile:

Knus Gitte

mit sidste indkøb var

144 ds feline porta
20 kf iams hairball
20 kg feline porta and og ris
400 kg katteegrus…

[quote=Battlestar;378495]mit sidste indkøb var

144 ds feline porta
20 kf iams hairball
20 kg feline porta and og ris
400 kg katteegrus…[/quote]

Hvordan får man leveret 400 kg. kattegrus? :wink:

på en palle… det var 30 sække… og de blev leveret på en palle hvorfra jeg selv fordelte dem mellem lejligheden og mit kælderrum :slight_smile:

Og hvor pokker opbevarer man det? :tihi:

Det sidste jeg har købt til mine katte er en lillesøster som jeg har hentet i dag. Hun er sååååå skøn :wehuu:det kan de to andre bare ikke se endnu. De er ret sure på mig :lynogtorden:

Vi var ude og shoppe ting til Charlie i tirsdags :wehuu:

• Transportkasse
  • Legetøj
  • Mad/Vandskål
  • Negleklipper
  • Halsbånd
  • Sele/Line
  • Aktiveringsbold til mad/guffer

På tirsdag skal vi ud og have købt kattetoilet/grus og så er vi hvis ved at være der :thumbup:

-what Hvor lang tid går der, før de er brugt?

knap 5 md… jeg bruger omkring 20 kg om ugen

Jeg købte for knapt 3000 kr for en måneds tid siden, så der er foder og grus til resten af året.

24 dåser a 400g Feline Porta vådfoder
24 dåser a 400g Animonda Carny vådfoder
10 kg Feline Porta and og ris
7 kg orijen kylling
1 stk vandfontæne
1 stk aktivitetsbrædt
grus
masser af snacks

Så blev der shoppet lidt mere - den der med jeg skal bare liiige have én ting - altså, den holder jo ikke… :ups: det skulle kun have været kattetoilet, men vi kom hjem med følgende:

• Kattetoilet (lukket og med låge)
  • 20 kg. grus
  • Legetøjsmus
  • 2 bolde
  • Kattegræs
  • Klikker

NU har vi alt hvad vi skal bruge - nu mangler vi bare Charlie, som har foder og kradsetræ med :wehu:

[quote=Garfield.;380392]Så blev der shoppet lidt mere - den der med jeg skal bare liiige have én ting - altså, den holder jo ikke… :ups: det skulle kun have været kattetoilet, men vi kom hjem med følgende:

• 20 kg. grus
  • Legetøjsmus
  • 2 bolde
  • Kattegræs
  • Klikker

NU har vi alt hvad vi skal bruge - nu mangler vi bare Charlie, som har foder og kradsetræ med :wehu:[/quote]

Tal lige om en kat, der kommer til at leve et liv i vild luksus.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

[quote=Eva;380393]Tal lige om en kat, der kommer til at leve et liv i vild luksus.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

:yatta: :inlove:
Vi vil i hvert fald gøre vores bedste for det. -love

[quote=Garfield.;380392]Så blev der shoppet lidt mere - den der med jeg skal bare liiige have én ting - altså, den holder jo ikke… :ups: det skulle kun have været kattetoilet, men vi kom hjem med følgende:

• 20 kg. grus
  • Legetøjsmus
  • 2 bolde
  • Kattegræs
  • Klikker

NU har vi alt hvad vi skal bruge - nu mangler vi bare Charlie, som har foder og kradsetræ med :wehu:[/quote]

Grus og legetøj kan man aldrig købe for meget af :høhø:

[quote=Garfield.;380404]:yatta: :inlove:
Vi vil i hvert fald gøre vores bedste for det. -love[/quote]

Se, det er jeg slet ikke i tvivl om :hjerte: