Hvad hedder din kat/katte?

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Jeg er ret vild med navne, så har du lyst til at skrive hvad din kat/katte hedder ??

Ikke noget med race, alder osv… bare navnet/navnene - så vil jeg sidde her og fryde mig over alle de dejlige navne vi har givet vore kat/katte.

:wehuu::wehuu:

På stamtavlen hedder vores Meldgaards Makarii & Meldgaards Miloslav, men her hjemme hedder de: Theodor (Teddy) & Leopold (Polle) :hjerte:

Tidligere har jeg haft: Pumo :hjerte:(!?Tak far, for DET navn!?), en forladt ung-kat vi tog ind og så hendes 2 killinger Donna og Elvis :hjerte::hjerte: Og da jeg lige var flyttet hjemmefra, fik huskatten Marianne :inlove:sit otium hos mig, da hun ikke gad sidt forrige hjem efter de fik en hundehvalp.

Wulli Pirat og Prinsesse Lillo :slight_smile:

Ramses (stor farao og en mægtig kriger )
Sethi (stor farao og en mægtig kriger )
Obelix (ham der faldt i gryden som lille)
Kheops (stor farao og en stor bygherre)
Nefertiti (farao/dronning og dygtig politiker)
Cleopatra (farao/dronning og dygtig politiker)
Imhotep ( ypperstepræst og en fantastisk arkitekt der designede pyramider)

Mea
May
Diego (Micharlo’s Don Juan)
Jako (Olmocabes Jamanako)

(Og har haft en flok hitter der hed hhv; Milton Mogens Missekat, og Trold, Topper og Malamut, og et huskattekuld der hed Mac, Mau, Milo og May)

På Stamtavle Hermionie - til dagligt Hermie eller Hømhøm
Og Sparta:)

Slaggy - Oprindeligt Slagathor, som vi har fra serien Scrubs, men Slaggy er noget nemmere i daglig tale :høhø: Vi har efterfølgende fundet ud af at Slagathor betyder noget ikke så pænt :sshh: så nu er det bare Slaggy.

Mosier - Opkaldt efter Scott Mosier, som Jesper og vores roomie hører podcasts med.

Mine stribede tøzer hedder :

LochLoyal’s Everlasting Love / Pretty
LochLoyal’s Gabby / Gabby
MissWonder’s Black Velvet / Crazy
MissWonder’s Billie Jean / Lucky
MissWonder’s Butterflies / Birdie

I daglig tale navnet efter skråstreg :slight_smile:

Egern og Gimli

Egerns navn stammer fra den gamle ejer, og det er så dejlig sært at det er hængt ved :smiley:

Gimli er opkaldt efter dværgen i “Lord of the Rings” :slight_smile:

Tenshi (Engel) :hjerte:
Kiyomi (Skønhed) :hjerte:
Og fra i morgen har jeg en Michiko (Smukt, klogt barn) :hjerte: (På stamtavlen Olivera)

Callisto (En af Jupiters måne)
Mira (En Stjerne)
Cheetah
Ayana (Smuk Blomst)
Batari (Gudinde)

Har haft

Palle
Barolo
Sputnik
Ferrari
Musti

Tammy - kort for Tamruat, politimand på thailandsk:pote:

Emma - nemt stamtavlenavn:ok:

Anakitkat - “kort” for Anakot, thailandsk for “kærlig, trofast”:hjerte:

Kalle - Kaleb, bibelsk navn:bebe:

Jihad - tegn på vores forkvaklede humor:høhø: One Step Closer er ikke til at kalde på:S - hun fik navnet Jihad, da hun som lille killing forsøgte at hævde sig (med mindst 3 meters sikkerhedsafstand:tihi:) i forhold til to voksne Russer-damer, som ikke vidste. om de skulle grine eller græde over hendes optrin:cool:

Diva - Jihads forkælede enebarn:fløjte:

Sigurd - Sigurd Fafnersbane (drageslageren), meget flot navn til en kæmpe kylling-surrender

Avra - fordanskning af Aurora Australis, Sydlyset:fin:

Lilly - bibelsk navn, nemt stamtavlenavn:ok:

Fanni - forkortelse af det thailandske Chaluay Fan:)

Jeg har, både på stamtavlen og i daglig tale (jeg var nemlig så heldig at have indflydelse på stamtavlen) en:

Qaiser
Zeus
Athene

Perle (Missies Bastet)
Chewie (Falk-kittens Chewie)
Hope (Coral Reef’s Hope)
Iggy (DK Arjuna’s Ignis)
Yunnie ( DK Kamyne Yunnie)

Så har vi de 3 der flytter lige om lidt

Fætter (DK Arjuna’s Fætter Lavben)
Dana (Dana Scully av Yum-Yum)
Knæk (Blazing Wayan)

Feline = smukke
Perle = søde
Zuma = tykke
Shrek = tosse

Opus (- benyttes i nummereret form til at katalogisere komponisters værker. stamtavlenavn)
[B]Katinka /B
Ziggy (jeg kan faktisk ikke huske hvorfor han hedder det. det er min kærestes kat hun havde før hun mødte mig (: )
og så havde vi;
Orpheus (på papiret charlie. en græsk sagnfigur der kunne tæmme vilde dyr med sin musik.) han bor nu hos en ny dejlig familie.

Cæsar
Lille My
Liden Kirstens Hr Jesper, dagligt kaldet Jesper
Marsini’s Yaba-Daba-Doo, dagligt kaldet Yaba

Victoria Hope of Golden State kaldet Niwer
DK MY Heaven’s Avalon - Charlie kaldet Chumsen
DK Balihai’s Cæsar - Nunuu kaldet Nusen

KatyKaye Masquerade = Ko :hjerte:

KatyKaye Bond - James Bond = Blå :hjerte:

Marsini’s Sundance Kid = Kalle :hjerte:

LaFontyen’s Sweety of Gidahmir = Emma :hjerte:

Korsvik’s Payback of Gidahmir = Perle :hjerte:

Gidahmir’s Miracle for Mom = Sirenen :hjerte:

Balihai’s Triple Kis = Tulle :hjerte:

Bjonnasen Soaked In Luxury = Lexie :hjerte:

Gidahmir’s The Look of Love = Lulle :hjerte:

Gidahmir’s For Your Eyes Only = Lille Prop :hjerte:

Gidahmir’s Diamonds Are Forever = Tykke Bertha :hjerte:

mine skovkatte
Tin Tin en skøn kastaret han, en rigtig nussegøj

Eros osse kataret, en være bandit, som ikke er så glad for fremmede, men elsker at hænge…

Lree en kastaret hun, er bare så dejlig, hun er en snakkegøj, er god til at trøste.

Coco osse kastaret… vil helst være i fred for mennesker, men jeg må gerne kæle med hende…

Chillie, en ret så sød hunkat… elsker at snakke

Mine Maine Coon

Barbados Sunrise. Sunny kastaret han, en skøn dreng, som osse mener at gæster er for hans skyld, han er en glad dreng…

Strenght en meget kærlig dreng

Candymann… Candy bare sød

Minnie Mouse. Minnie, en stille hunkat, nok se men ikke røre, hun elsker at ligge tæt, og så vasker hun mit hår om natten

Never more, bare dejlig, en rigtig Dronning, hun bræger, og elsker at snakke

Chokoladesmous (smousen) hun elsker når jeg deler min mad med hende, hun er en være bandit, som osse ser TV, men her er det morgentv og godaften Danmark

Lioness (løvinden) Hun er en Diva med stort D, hun ved godt hvad hun vil og så er hun bare så kærlig og intenst… vi får mange samtaler…

Sex and the City (sexy) hun er en nussegøj og elsker ligeledes at ligge tæt… smiler lige, jeg taler engelsk til hende, som hun nyder…

Slike, en skøn og ret sød Poly pige

Blue Barry Pie. Barry, en ret sød tøs

suger Bang… Suger, en enorm sød tøs

Denise, en fræk lille tøs…

Så er der jo osse min sorte huskat Line en ældre pige som er helt sikker på at hun er den der bestemmer alt her i huset…

og så er der killingerne… altså de som leder efter nye hjem…vil du også have deres navne… smiler :tihi: