Hvad iPaden rummede

Fik lige lagt billeder fra iPaden på DropBox, og her er et par af dem.

De sidste billeder af Bassen her fra Odense :ked:

Min smukke dreng :hjerte:

Prøv lige at finde hoved og hale på denne her :høhø:

Magic og mor sover til middag på sofaen. Det sker så sjældent, at Magic kommer og putter på den måde, så det måtte dokumenteres :slight_smile:

Skønne billeder, skønne katte & hvor er Bassen (Abasi?) dog køn! :hjerte:

Tak, Ea :slight_smile:

Ja, Bassen = Abasi. Som jo flytter til Sverige i næste uge.

[QUOTE=galath;1060011]Tak, Ea :slight_smile:

Ja, Bassen = Abasi. Som jo flytter til Sverige i næste uge.[/QUOTE]

Ja det er jo både godt & trist, men det lyder som et godt sted han skal hen :slight_smile: Havde jeg ikke haft Emina havde jeg nok lagt billet ind på ham, jeg er jo kun til voksne katte & en aby står på min ønskeseddel. :slight_smile:

Dejlige billeder. :smiley:

Og jeg tror, det bliver så godt for Bassen at blive forkælet enekat. Han er jo en dejlig kat, der bare ikke er til andre katte.:hjerte:

Dejlige billeder :slight_smile:

Er især vild med Chili-dobbelt-numse :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;1060222]Dejlige billeder. :smiley:

Og jeg tror, det bliver så godt for Bassen at blive forkælet enekat. Han er jo en dejlig kat, der bare ikke er til andre katte.:hjerte:[/QUOTE]

Jamen, det gør det. Det har vi jo allerede fundet ud af i hans korte plejeophold, hvor han fuldstændig har taget både hus og personer i sin besiddelse :høhø: Det er skam også en stor trøst - men det er mindst bittersødt :S

[QUOTE=Lykke;1060280]Dejlige billeder :slight_smile:

Er især vild med Chili-dobbelt-numse :tihi:[/QUOTE]

Jeg havde selv lidt svært ved at hitte rede i det, for jeg havde faktisk slet ikke set hende. Jeg kunne bare se, der stak ben op af den øverste køje på en sjov måde, og så tog jeg et billede med iPaden :høhø: