Hvad kan det være - ang. hofte der nærmest hopper ud

snakkede med min mor om det i dag, og vi kom ind på hvordan det bliver når jeg en gang bliver gravid. (altså hvis nu man ikke ka gøre noget ved det) vi har i forvejen stor tendens til at få meget smertefulde bækkenløsninger i familien både min mor og søskende har været sygmeldt gennem en del af deres graviditet pga bækkenløsning. men den dag den sorg.

Hvad er det for smertestillende du har fået ??

diclon 75 mg

Jeg tænkte også umiddelbart straks på når du engang skal være gravid.

Men hvis du allerede nu bliver undersøgt og måske får noget behandling, så kan vi da håbe det er i orden eller i hvert fald meget bedre inden den tid kommer.

Pas nu på dig selv Anika. Meld fra på jobbet hvis du ikke kan udføre det du skal. Du skal ikke lave noget der givder sig så usigeligt mange smerter, der er ski ingen der takker dig for det og du kan risikere at føre skade til.

Slap nu rigtig godt af i weekenden og plej dig selv sveske. Måske kæresten vil være så sød at passe godt på dig og varte dig lidt op så du kan få ro i hoften, for det der lyder SLET ikke godt.

Håber det går godt ved lægen på torsdag og du kan få hjælp!

Kh Annette

Skadestuen er kun til akutte skader.Det er det der gør mig så gal i skralden når jeg søndag aften skal sidde og vente i mange timer med en mand eller søn som har brug for hjælp her og nu.

Forstå mig ret,men jeg kan godt forstå at der er ventetid på skadestuerne når folk misbruger det.[/quote:284zfeuj]

Jeg vil nu ikke mene hun misbruger det, når hun har smerter - ret mig hvis jeg tager fejl - MEN er skadestuen ikke til folk der har smerter og brug for hjælp???

Men ellers er der også lægevagten, som jo også er nær skadestuen som regel.

Anika - Håber du får det bedre - uanset hvordan og hvornår - men forhåbentlig hurtigt.

Skadestuen er kun til akutte skader.Det er det der gør mig så gal i skralden når jeg søndag aften skal sidde og vente i mange timer med en mand eller søn som har brug for hjælp her og nu.

Forstå mig ret,men jeg kan godt forstå at der er ventetid på skadestuerne når folk misbruger det.[/quote:2g4nm4tx]

Jeg vil nu ikke mene hun misbruger det, når hun har smerter - ret mig hvis jeg tager fejl - MEN er skadestuen ikke til folk der har smerter og brug for hjælp???

Men ellers er der også lægevagten, som jo også er nær skadestuen som regel.

Anika - Håber du får det bedre - uanset hvordan og hvornår - men forhåbentlig hurtigt.[/quote:2g4nm4tx]

Jeg vil helt sikkert ikke mene at det er skadestuen men lægevagten du skal kontakte. Det er jo ikke en pludselig opstået skade, men noget du har haft gennem længere tid så vidt jeg forstå på det.

jeg skal til røgnten på sygehuset ang min hofte… min læge har bedt mig om at lave så lidt som muligt.
så krydser vi fingre for det ikke er noget alvorligt med min hofte.

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Du kan tro jeg vil krydse fingre ihvertfald…

Håber du vil komme med en update, når du har fået røntgenfotograferet hoften…

Uha jeg krydser fingre for at det ikke er så alvorligt - god bedring med det -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

God bedring og held og lykke, vi må -jegkrydser -jegkrydser for at det ikke er for alvorlig

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Krydser for det ikke er noget alvorligt og god bedring -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser