Hvad kan få trigger jeres katte?

Min storebror må os lugte godt under armene, for hvergang han er hjemme ved mine forældre er deres kat delle der med det samme, og det samme gælder hjemme ved mig balou skal os lige stikke hovedet helt op og køre rundt.

Jeg har os en veninde han er helt vild med, nær hun sidder i sofaen, plejer han lige at gå oppe på kanten, og nær så han når hend til hende, så skal dr kælles med hendes hår, han bliver helt vild. Han har os haft nogle gange hvor hun skulle slikkes på nakken, og i håret.

Så var min moster og kusine på besøg i min ferie, og der gjorde han nøjagtig det samme, han blev helt satelit bagefter så han lå rigtig på ryggen og trillede rundt med hovedet, han var så optaget at han slet ikke havde opdaget at min moster ville nusse ham på maven at han fik et helt chok.

Da han var killing gjorde han det os ved mig, bare lidt vildere, det var ikke kun i håret men os hovedet, men det er han stoppet med nu.

Phumba elsker folk der ryger. Særlig cigaretter. Hun bli’r helt salig og slikker på deres fingre og helst i ansigtet også hvis de lige har røget. :dokdok:

Jeg har aldrig rigtig fundet ud af om det er fordi hun kan LI’ lugten… eller hun netop IKKE kan li’ den og vil ha’ den væk :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;905959]Phumba elsker folk der ryger. Særlig cigaretter. Hun bli’r helt salig og slikker på deres fingre og helst i ansigtet også hvis de lige har røget. :dokdok:

Jeg har aldrig rigtig fundet ud af om det er fordi hun kan LI’ lugten… eller hun netop IKKE kan li’ den og vil ha’ den væk :tihi:[/QUOTE]

Hahah…hvor sjovt, det er første gang jeg hører det.

Vores aby ææælsker at blive kradset på maven…Han bliver helt salig of SAVLER, så det drypper!!!:tihi:

De to andre pelsbundter ælsker blot at blive kælet, men savler dog ikke.
Den gamle dame kan spinde ret HØJT istedet…Meget HØJT!:tihi:

Dåseåbneren :høhø:

Ziggy skal bare se at jeg tager en kam eller børste. Så løber han after mig, zigzagger mellem mine ben og miaver indtil jeg børster ham. Og når vi går i gang med det, så storsavler han.

Kitten reagerer på samme måde over for hårbørster til mennesker!

Pixies har jeg endnu ikke fundet…

Whiskey skal man bare snakke sødt til, og ellers er han altid billigt til salg for en pomfrittes.

Tikko elsker at gå tur i haven. Så løber han frem og tilbage - storspindende og med halen lige i vejret. Og på særligt udvalgte steder i haven skal han rigtigt nusses igennem.