Hvad katte får tiden til at gå med

Ja idag har jeg været oppe ved min lille Thilde, hende jeg er Gammel Moster til :hjerte: Ja kunne skrive vidt og bredt om, hvor dejlig en bebs hun er :slight_smile:

Da jeg så kommer hjem… Har misserne fundet fjernlageret med amfetamin…
De har væltet begge skåle med tørfoder. Vandskålen er tømt, men vender dog rigtigt.
De har fået smidt en 2 kg pose sukker på gulvet og flænset den til ukendelighed. 2 kg sukker fylder en del, i løsvægt…
Mit køkkengulv var et nisselandskab… alt det sukker glimtede som frostsne :lol: og der havde tydeligvis været fest, for der var masser af poter og enkelte skridmærker i.

What dælen do i do??? Synes altid de laver den slags “ulykker” når de er alene hjemme :?

Det kan være de skal sendes på opdragningsskole i Kbh…

:slight_smile: de kan simpelthen løbe på væggene idag… aner ikke hvad der går af dem :slight_smile:

Tsk tsk… Du vil jo i virkeligheden slet ikke ha’ en småtyk kat der ligger dovent ved pejsen alligevel! :stuck_out_tongue:

Nej aldrig :slight_smile: elsker jo deres ideer, også selvom det giver lidt ekstra arbejde af og til :hjerte:

De er da på sukkertrip :høhø:

De har da rå-hygget :klapper:

Måske ville de bare hjælpe med at pynte op i køkkenet? :tihi:

Ja sukker-trip er da rimelig oplagt :klapper:

:lol: Hvorfor har du dog ikke taget BILLEDER af det?! Det ville ha’ været det første jeg havde gjort LOL

E N I G ! ! !

[QUOTE=DK Sugieh;756258]
Mit køkkengulv var et nisselandskab… alt det sukker glimtede som frostsne :lol: [/QUOTE]
Altså, den race har jo et vældigt pynte-op gen (skæver til Tullen, der igen-igen har omarrangeret julepynten i nat :muhaha: Jeg VED det er hende, for hun står forventningsfuld klar og kigger, når jeg hænger det op igen… :doh:).
Jeg gætter at de bare har villet hjælpe dig med at pynte. Det lyder da vældig - øhm, dekorativt :smiley:

:sneboble:

Helt enig i at der mangler billeder i denne tråd! :klapper:

Nærbillede af Luises køkkengulv… eller noget… :fløjte:

Herlig historie. De har vist haft en god aften, de frække missere. :lol:

:lol::lol:Det er IKKE Lucky, det er IKKE Lucky, det er IKKE Lucky.:høhø::høhø: Katte herfra er VELOPDRAGNE, de går IKKE på borde, stjæler IKKE Mad fra bordet, skabe og andet, hyler IKKE, kradser IKKE i vægge, osv. :tihi::tihi:

Hilsen
Birthe

www.felixissimus.dk

:lol: hvor er du dog heldig… dyyyyyyyyyytti mitte :lol:

Mon ikke de har leget med nisserne??? De kunne nok ikke SELV komme på de unoder, så det må jo klart være påvirkning udefra… Selvfølgelig…:lol::lol::lol:

Og holder såååå meget med de andre - der mangler billededokumentation:klapper::klapper::klapper:

:lol: ! Fedt! Hold op hvor må de have hygget sig:tihi:…

Herlig historie, Ja de må have hygget sig

Moderator!!!
Der bliver muligvis løjet i post #15!!.. Det må man ikke ved Juletid!