[QUOTE=Susanne W;1230942]Jeg har ikke fået vores seneste regning endnu, men jeg har lige fået fjernet alle kindtænder (alt bag hjørnetænder) på en af kattene, i en og samme operation, og prisen blev inden operationen anslået til ca. 4500,- Katten har det fremragende og det er uden tvivl for katten alle pengene værd. Så må hans lommepenge inddrages lige et stykke tid 
VH
Susanne[/QUOTE]
Det lyder bestemt ikke rart, men som om du fik meget til prisen
Tak
Blev det lavet på Bygholm?
[QUOTE=Sim-Sim;1230944]Prisen afhænger naturligvis af, hvor meget der skal laves…og hvor du får det lavet. Dyrlæge eller et veludstyret dyrehospital.
I '96 fik min første MCO fjernet alle tænder, han var 1½ år. Jeg har gemt alle mine dyrlægeregninger, og jeg ved, at jeg dengang betalte 1.600 kr for at få alle fjernet, bortset fra hjørnetænderne i undermunden.
De priser er ikke aktuelle mere - jeg har lige betalt 13.000 kr for at få fjernet Sveske’s tænder, bortset fra 1 hjørnetand i overmunden og 3 kindtænder i undermunden. Ellers er alle væk.
Pga narkosen er behandlingen lavet over 3 gange, dvs 3 x narkose, 3 x væsketerapi…og så selve fjernelsen/operationen.
En hjørnetand koster 1.015 kr at få fjernet - og der blev fjernet 3.
Det er mange penge og jeg var naturligvis glad for at kunne betale for det. Hun havde haft smerter, hvis jeg ikke havde fået det gjort. :S
Jeg valgte at få røntgenbillederne sendt til Ruhnau, behandlingen er tilrettelagt efter hans syn på billederne. Jeg købte en telefonkonsultation hos ham og han ringede til mig med sin vurderling. Han meddelte mit dyrehospital sin dom og de udførte det, han mente skulle gøres.[/QUOTE]
Jeg har bestilt tid hos Lizette Sloth i Kolding, som er uddannet i tænder. Så det må vel være i veludstyret dyrehospital-afdelingen gulp Jeg går ud fra, at din dyrlæge ikke er uddannet i tænder, siden du sendte billeder til Ruhnau? Og puuuuuuuh, det lyder godt nok dyrt!!! Håber bestemt ikke at vi kommer derop i nærheden, men jeg er glad for at være forberedt på muligheden 
mvh. tina