Hvad kunne du tænke dig?

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Hvad kunne du tænke dig ??

Har du noget, du har haft lyst til rigtig længe - men bare ikke har fået gjort ??

:slight_smile:

Jeg er i gang med at starte min egen lille eventyr-klub - og har planer om at gøre det jeg længe har ønsket mig.

Det er såmænd bare i småtingsafdelingen og ikke noget med at prøve at bo på Månen.

:tihi:

Jeg vil prøve at ride på en hest

Jeg vil prøve at tage en ballettime

Jeg vil prøve at lave De 5 Tibetanere hver morgen

Jeg vil prøve at gå til yoga

Jeg vil prøve at køre til Langelinje i en cykeltaxa

Jeg vil prøve en times Zumba

…og en masse andet…

:slight_smile:

Hvad står der på din ønskeliste ??

Intet er for småt eller stort - kom glad og del det med mig

:slight_smile:

genial tråd:ok::ok::slight_smile:

tjaaaa, men hvad er det så lige frandsen ønsker

som sådan er der vist ikke noget som lige p.t kan realiseres og så alligevel

jeg kunne godt tænke mig at overvinde min frygt for at sejle i små både, dvs robåde og kanoer osv, så måske jeg skulle finde en bådudlejer og tage sådan en tur.

jeg kunne osse tage på ekspedition på århus bymuseum, det har jeg altid gerne villet, men får mig aldrig taget sammen.

tjaaaaa hvad mere, dont know nothing.

kommer måske i tanke om andet

[quote=Johnny;426760]genial tråd:ok::ok::slight_smile:

tjaaaa, men hvad er det så lige frandsen ønsker

som sådan er der vist ikke noget som lige p.t kan realiseres og så alligevel

jeg kunne godt tænke mig at overvinde min frygt for at sejle i små både, dvs robåde og kanoer osv, så måske jeg skulle finde en bådudlejer og tage sådan en tur.

jeg kunne osse tage på ekspedition på århus bymuseum, det har jeg altid gerne villet, men får mig aldrig taget sammen.

tjaaaaa hvad mere, dont know nothing.

kommer måske i tanke om andet[/quote]

:tak::tak:

Du gav lige Tut en idé :

Jeg skal da oz ned i sejle i Frederiksberg Have !!

:yatta::yatta:

Det er SÅ hyggeligt… en lille robåd, hvor man kan sidde 10-12 stykker - og så sejler han rundt på kanalerne og fortæller samtidig en masse om FH og dens historie…

:wehuu:

Jeg skal bare have prøvet en masse ting - hvorfor nøjes med at tænke på dem ??
:inlove:

Jeg kunne godt tænke mig at tabe mig så meget at jeg kunne komme ud og ride på hesteryg igen.

Jeg kunne godt tænke mig at holde picnic i dyrehaven med nogen hyggelige mennesker

jeg kunne godt tænke mig at gå til flamenco eller mavedans

jeg kunne godt tænke mig at få et par højhælede støvler

jeg kunne godt tænke mig at besøge middelgrunden igen - som jeg gjorde dengang jeg gik i fritidsklub

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at vinterbade og gå i sauna

jeg kunne godt tænke mig at prøve at svømme med delfiner

Jeg kunne godt tænke mig at få en tatoovering

Jeg kunne godt tænke mig at kramme en tiger :wehuu:

Jeg kunne godt tænke mig at gå med rygsæk over højlandet på Island og bade i de naturlige varme kilder.

Jeg kunne godt tænke mig at eje en gammel Volvo Amazone :rock:

Såmænd bare en mand der forstår ordet ‘‘FERIE’’ :høhø:

At mit køkken bliver færdigt
At starte på Center for hjerneskade
At få IKEA kataloget (Dåååååmme post)
At komme ud at rejse
At komme af med den lede træthed
At spise et stykke ristet brød med pikantost
At få læste Jo Næsby - Flagermusmanden, færdig

Jeg kunne tænke mig at få bygget luxus hankattehus
Og så gad jeg da godt vinde mesterboksen i lotto :høhø:

Det ord kender min mand heller ikke :S

:):slight_smile:

Kom lige i tanke om lidt mere :

At få en tur med en kane trukket af heste en dag, hvor der er TYKT af sne…

At få flere katte

At lære at dykke

At lære at ride

At lære fransk

At prøve at bo i et kloster langt ude i ingenmandsland

:inlove::inlove:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at have en personlig træner og et lækkert fitnesscenter, som jeg kunne træne i lisså meget som jeg ville, og træneren havde tjek på om jeg godt kunne tåle træningen hele tiden.

Jeg kunne godt tænke mig en mand som ikke kendte ordet ferie :smiley:
– // – at dyrlægerne var lidt billigere med alting
– // – at følge margurit-ruten rundt i hele danmark
– // – at klappe en løve - gerne hanløve

Og en helt masse mere…

:slight_smile:

Jeg kunne godt tænke mig at gå til frisøren og få vasket/masseret hår og hovedbund - og at blive klippet-

Så det har jeg lige gjort… jeg kunne blive afhængig af at få en frisør til at vaske mit hår.

:høhø:

Jeg kunne godt tænke mig
[ul]
[li]at besøge en fodterapeut[/li][li]at rejse noget mere[/li][li]at se lyset i at løbe (lige nu er det mest bare surt)[/li][li]at have tiden til at involvere mig i dyrevelfærd som frivillig[/li][li]et drivhus[/li][/ul]

Jeg kunne godt tænke mig at jeg kommer mig helt over min nåleskræk, og herved kan gennemføre den uddannelse jeg gerne vil have - veterinærsygeplejerske.

Jeg kunne godt tænke mig et hus og en have engang, som kan hegnes ind til kattene :hjerte:

Jeg kunne godt tænke mig en Sony Ericsson x10 mini :høhø:

Jeg kunne godt tænke mig at prøve og svømme med delfiner!

Og så ville jeg ønske at jeg havde fået taget et poteaftryk med blæk af Sittos pote - for den ville jeg rigtig gerne have tatoveret engang (^ igen, væk med nåleskrækken) med hendes navn under… Men det er jo for sent nu :frowning:

Hm, tror det var det for nu - måske vender jeg tilbage… :stuck_out_tongue:

Der er mange ting jeg godt kunne tænke mig, men det koster som regl penge, så det kan jeg ikke.

Men, jeg vil så gerne løbetræne men kan ikke på grund ad mine ankler, de knækker under mig, men Power walking kan jeg holde til , så det gør jeg så, eller det vil sige jeg går i gang med det i næste uge.

Så vil jeg gerne udstille og ha’ en udstillingskat.

Jeg kunne godt tænke mig en lejlighed i Aalborg, til misserne og jeg :slight_smile:
Og så kunne jeg også godt tænke mig, at min kæreste kunne tage sin militære uddannelse der.