Hvad kunne du tænker dig (bare for sjov)

Jeg gør hvad jeg kan - eller altså ønsker mig det da! :rock::rock:

Et kæmpe hus i Spanien,fyldt med designer møbler (også til drengene,selvfølgelig)og en penthouse lejlighed KBH:rock:

Brian og jeg har så nogle drømme vi har forenet :stuck_out_tongue: ha ha kan det blive mere pladder-romantisk. :inlove:

Min mand ønsker at komme til Ebeltoft og bo når vi bliver gamle, og jeg ønsker et stråtækt hvidt gammelt hus, med et hvidt stakit. Massere af gamle frugttræer, roser, stokroser osv.

Indenfor skal der være en afdeling med opvarmet svømmepøl, hvor man kan “skyde” taget til side om sommeren.
Og lidt underholdning til min mand ville være en legeafd. med poolbord, dart osv.

Så hmmm vi er vist allerede 20 år forsinket i opsparingen. :tihi:

Jeg vil have et (selv designet) rødt murstenshus, enten i Århus eller i Kbh omegn, en sort audi a6 og et job der bliver en ordentlig løn. :tihi:

Der skal være en stor løbegård og jordbærbed, ogogog så skal jeg havde Mindst 3 bimser (en chokolade, en blå og en lilla:wehuu:) og en grå husmis.

Og så vil jeg have min mormors lejlighed i Hellerup på strandvejen. den koster “kun” 3.8 mio.:ups: og et kæmpe stort sommerhus i Spanien med udsigt over vandet. og selvfølgelig med svømmingpool:ups:

Og så skal jeg selvfølgelig giftes med et hankønsvæsen på et tidspunkt, det skal være om sommeren ved Bagsværd sø (den er simpelthen så smuk!) og så skal vi have 3 dejlige børn - Cecilie, Oliver og Mads, og så skal vi adobtere en lille mulat pige der skal hedde Sophia. :ups:

… Ja man har vel lov til at drømme:ups:

Mine ønsker er ikke efter ting, jeg har det godt, og nyder livet, med alt hvad det indebærer…
Men jeg ville ønske, at min kære far aldrig blev gammel, og at hans helbred ville lade være med at drille ham… (Han er 62, og har arbejdet siden han var 12…) I foråret blev han indlagt i 6 uger, da hans Collitis blussede op efter 20 år… Han blev opereret, og fik fjernet det meste af tyktarmen og hele endetarmen, så han nu har en stomi på maven… Og han ser bare ældre og ældre ud…
Jeg ønsker at mine brødre og deres koner og døtre får et lang og lykkeligt liv, og at de ikke skal igennem flere prøvelser…
Jeg ønsker at min bedste veninde bliver hurtigt opereret og får fjernet de mandler - har aldrig set nogen være så syg af halsbetændelse…
Hvis jeg skal tænke lidt egoistisk, ville jeg ønske, at jeg snart kunne få meget mere styr på min økonomi, så jeg måske kan komme ud og rejse om et par år… Og selvfølgeligt at SU’en steg en lille smule :wink:

En jetjager og et badeværelse til 30 millioner :høhø:

En hel dag i selvskab med mit yndlings band :ups:

[quote=Sheer;235732] Et flot hus med mur omkring. :slight_smile:

Og en god bil. Og en god mand - hvad koster det?[/quote]

Den med muren kan jeg godt følge dig i. Mine forældre købte et dejligt hus på Thyholm, hvor naboerne på gaden var vant til bare at gå ind via haven - og så lå man dér og tog solbad… :ups: :tihi:

Høp, det kan jeg levere på stedet, ship him right over - din bror, din mands bror/søn/fætter - jeg forventer kun lidt til gengæld: Livs- og danselyst :stuck_out_tongue:

En perser, det er da en menneskeret :stuck_out_tongue: Send mig en PB, så skal du få et par gode tips :ok:

Jeg ønsker mig:
Min sjove, glade, energiske mor tilbage - min fest- og rejsekammerat, altid god for en snak, og lidt gensidig terapi - og champagne (knastør til mamá, og halvtør til mig, tak). Udstillinger, restauranter, alt muligt, hun var med på den værste :rock:
Bøllemis, dit indlag sad lige i hjertekulen :græde:

En mand, der er lige så danseglad og fuld af livsappetit som jeg selv, og gerne mere til. En, der gerne vil opleve noget!
Af en eller anden grund møder jeg kun mænd, der ønsker et stille hjemmeliv og/eller at flytte på landet og få et par børn -what:rip:

Nå, lad mig være praktisk og prosaisk:

  • En SmartCar, eller noget i den dur. Austin mini, måske - og kørekort :ups:
  • En lille sommerhytte tæt ved en god badestrand, der ikke er overrendt (og hvor realistisk er det så lige…) med en stor grund på jord, som buske og træer gror godt i (læs: En frugthave som min mormors! Og et ærtebed - et stort eet :ups: )
  • En større lejlighed i en velholdt ejendom, med elevator, og til at betale. I Kbh K -LOL

En gedigen pensionsopsparing -LOL
Nye knæ, fødder og lænd.
Liposuction af min vom, og omplacering af indtil flere iøjnefaldende “fortrin”.

Tænk, hvis man kunne give sine venner, der lider under div. skader og sygdomme, så store gavekort til relevante klinikker, at de kunne få det godt igen. Dvs ingen smerter, ingen traumer eller fobier. Sundhed igen.

All right, skal det være virkelig vildt: En stor, fed Bentley med chauffør, så vi rigtig kunne tage på udflugt, alle vennerne :thumbup:

En personlig kok, træner og butler a la Bunter eller Jeeves.

Og hvis jeg havde penge til alt det, så ville der nok også være til en helikopter og certifikat til samme, plus et utal af togrejser tværs gennem Europa for at se alle de skønne, gamle byer. Både nuv. hovedstæder og gamle fyrstendømme-residensbyer.

Nåh ja, og så masser af god champagne (piiinligt - jeg har endnu ikke rapporteret i Franklin-klubben om champagne-smagningen:ups: )

Så kan jeg vist ikke komme i tanker om mere :tihi:

en ny krop med et ordentligt helbred.

men ellers så et hus i mellem størellse med god indhegnet have gerne tæt ved århus, en lille fix bil til by brug og en stor luxuriøs stationcar til udstillinger etc.
og en af de der 13000 kr i 13 år gevinster så dar var råd til en peterbald dreng fra rusland, en tur til LA, cairo og østen, rengørings kone, personlig træner, nye bryster, shopping osv.

En Rolls Royce Silver Ghost med chauffør!!!

En islandsk hest (5 gænger!) til hyggeskovturene og en dansk varmblod til westernridning - og så selvfølgelig at lære western…

Og et sommerhus i Toscanadalen i Italien…

Mit aller højeste ønske er at eje det hus, jeg allerede bor i :wehuu:
Og så lige en million eller to at bygge om og renovere for - samt indhegne hele haven

Nye møbler til både mig og misserne ville også være fantastisk :ok:

  • Og en bil :slight_smile:

[quote=Sheer;235732]Et flot hus med mur omkring. :slight_smile:

Og en god bil. Og en god mand - hvad koster det?[/quote]

Her vil det være helt oplagt at slå to fluer med et smæk :smiley:

Jeg vil gerne have en stor, gammel herregård tæt på byen, hvor der skal indrettes konferencelokaliteter med mulighed for overnatning, en genbrugsbutik med masser af bøger og tilhørende café, en flot have med både en gammeldags abildgård og en smuk staudehave, et mindre grafik værksted med gammeldags høj-, dyb- og stentryk kombineret med mere moderne it-baserede teknikker, hvor kunstnere kan trykke eller få trykt deres værker - og så skulle der være mulighed for genoptræning af langtidsledige, hvor de (forhåbentligt) kunne komme til at beskæftige sig med noget, der interesserede dem, og derved få mod på og mulighed for at komme tilbage på arbejdsmarkedet.

Et nedlagt landbrug er vores store drøm , med jord og hestestalde osv og så self en masse penge til at sørge for alle de heste - katte - geder - får - hængebuesvin - papegøjer vi skal have.

En anden drøm er at komme ned til løvemanden ham fra tv , hvor vildt med alle de store katte…

:inlove::inlove::inlove:

Jeg kunne tænke mig at alle dem jeg kender og elsker, aldrig skal komme ud for værre ting end de kan klare.

:hjerte: :hjerte:

For mig er lykken hverken gods eller guld - jeg vil langt hellere være sund og rask og have det godt med venner og familie.

:inlove::inlove::inlove:

En tur til enten Miami eller L.A. - og så skal der dælme laves en ordentlig tush (men hvor og hvad har jeg ikke lige tænkt på endnu :ups: )

Jamen hvis jeg skulle ønske frit fra leveren:

Et hus som det her. Med en fin have, og flere etager - så kunne jeg nemlig få min mor til at flytte ind så jeg kunne passe på hende når hun blev for gammel. Og med flere etager så ville vi kunne bo sammen uden at vores katte behøvede at være sammen.

Elsker badebroen! Jeg er en rigtig vandhund så at kunne have adgang til vand altid ville være den vilde ønskedrøm - og så behøver jeg aldrig rense pool for det er nemmerlig en sø!

Haven skulle naturligvis opdeles og indhegnes så både mine og mors missere kunne komme ud og nyde sol og blæst og sne osv.

Ud over det skulle jeg have sådan en her:
http://image.motortrend.com/f/car-news/special-edition-range-rover-sport-le-hits-showrooms/6867356+w600+cr1+re0+ar1/range-rover-sport-le-front.jpg

Jeg skulle have en god stor bil, godt hævet over jorden så jeg ville kunne køre i alt det uvejsomme terræn som rollespil bringer mig ud i - samt at der er plads til familie og bagage hvis man skal på ferie m.m.

og så mangler jeg kun den her:
http://www.harald-nyborg.dk/bigimages/7919.jpg

Så ville lykken være gjort. Så har jeg plads og rum til mig, min mor og vores missere.

og så holder jeg sgu grillparty så jeg kan dele mine glæder med alle jer dejlige mennesker herinde fra. Meeen det kræver jo nok en tæmmelig væmmelig stor gevinst i lotto Gg

Heldigvis koster det intet at drømme! :inlove:

Ov ja, I siger noget -

En islandsk hest, selvfølgelig med både tølt og flyvepas.

En Knabstrupper, som en af ‘hestene i mit liv’ - Marquis - når jeg ser på siden med ‘Akademisk Ridekunst’, så har fyren der en, der ligner sååå meget :græde: Pudsigt, at den race, der var ‘kongernes hest’, den fineste af de fine, siden blev så ringeagtet. Den kan jo alt det, som Lipizzanerne også kan. De gamle hesteracer -love

Et ‘mobile home’ - ikke vanvittigt stort, men sådan en ‘bil-og-campingvogn-i-eet’

En combi-camp glemte jeg da vist også!

En anden drøm ligner M&M-mors. Et herresæde, hvor jeg ville holde dansekurser - med de skønne og dygtige dansepædagoger, jeg kender. Historiske danse af alle slagse!
Alle niveauer, så alle kunne have det sjovt og lære noget, dans er super-motion :thumbup:
Vidste I forresten, at det var de gamle grækere, der opfandt can-can’en? Det er tydeligt dokumenteret på en fin lille vase, der står på Nationalmuseet i Athen. Den skulle der selvfølgelig stå en kopi af i hall’en :ok:

En lydisoleret bolig med øvelokale til både sang og dans.

Nu kan jeg da ikke ønske mig mere?
Åh jo - en super-effektiv “luksus-forbrænding”, så jeg ikke bare tog på af fornuftig hverdagskost.

I wish…

Jeg elsker naturen og er født på landet, så et skønt hus med have, og en bil med chauffør, da jeg ikke selv har kørekort.

Jeg ønsker mig at jeg altid må ha et hjerte fuld af tro :hjerte:

Jeg kunne godt tænke mig at være i form til at kunne cykle 150 km på ét døgn.