Hvad kunne du tænker dig (bare for sjov)

Hvis nu du slet ikke skulle tænke på hvad det koster… Hvad kunne du så tænke dig…Og lad nu være med at tænke bare ønsk:tihi:

Jeg stater selv ud med hvad jeg meget gerne ville have

En nedlagt vingård nede i syd Frankrig, ved vandet, og helst med åbent marker på ca 250 km2… og tætpå skov ikke nogen naboer lige ved siden af

det er min drøm

Så er min drøm at flytte med dig Hanne :slight_smile:

Vingårde til vandet er ikke godt. Vinstokkene tåler ikke saltvandet.

Men en Vingård med udsigt over vandet er en mulighed :slight_smile:

5 tønder indhegnet grund, 1 sort orientaler ellers resten som det allerede er:rock:

Et flot hus med mur omkring. :slight_smile:

Og en god bil. Og en god mand - hvad koster det?

[quote=birtheras;235728]Vingårde til vandet er ikke godt. Vinstokkene tåler ikke saltvandet.

Men en Vingård med udsigt over vandet er en mulighed :)[/quote]

Jamen den skal jo osse være nedlagt…eller bare have lige så meget grund til…

Jamen så kan du bor i mit store gæstehus

[quote=Sheer;235732]Et flot hus med mur omkring. :slight_smile:

Og en god bil. Og en god mand - hvad koster det?[/quote]

Sikkeret ikke så meget…hmm en god mand. sådan en ved jeg så ikke hvad ville koste… :stuck_out_tongue: en sød pige og måske lidt mad ind imellem

Nåå ok.

Så bare huset med mur og bilen. :høhø:

Et nedlagt landbrug med masser af udenomsplads, og masser af plads til mange katte, og gerne langt til naboer :sshh:
Og så, at jeg kunne nøjes med at arbejde, når jeg trængte til at se andre mennesker :høhø:

En lækker stor ejerlejlighed i Aalborg midtby, så jeg ikke behøver tænke på næste år, en maine coon jeg kan bruge til show, og en perser :ups: Er det for meget at forlange :kryds::?

nope…slet ikke

Jeg ønsker mig et dejligt hus ikke for langt ude på amager, på en stille sidevej hvor børn kan lege trygt med søde naboer og et hus som er perfekt fra start uden de store ting der skal laves - og en smuk smuk have med fine blomster og dejlig løbegård til drengene :wehuu:

Nej vel :smiley:

De 3 matrikler der omkranser mine forældres hus… få bygget mit banrdomshjem om til 240 kvm med fuld kælder og lave 300kvm løbegård til kattene i min 8000 kvm store have :slight_smile: få udgravet til swimmingpool

få tvillinger/trillinger og have folk til det hele så jeg kunne leve livet og nyde katte og alt det verden har at byde på !

Jeg har altid ønsket at eje en skov :wehuu:

Hvad jeg kunne tænke mig…

At vi var et år længere fremme i tiden, så jeg er udlært og manden hjemme fra Afghanistan og taget en beslutning om hvad han så skal.

Jeg vil gerne have et lille hus, en bil…

Og ellers bare fortsætte det liv jeg har men en dejlig mand og 2 dejlige katte…

Åh ja, jeg ville ønske mine brødre kunne flytte hjemmefra og komme videre :frowning:

3 måneders rejse i USA… Afsluttet med et par uger i Thailand :slight_smile:

Det er den næste store drøm… :wink:

Når nu det bare er rigtig meget for sjov og jeg generelt ikke sådan går og tragter efter andet end det jeg har i forvejen, så kunne jeg godt tænke mig en rendegraver eller en gravko. Egentlig kunne jeg bare godt tænke mig at prøve en, men når nu vi gerne må ønske, så kunne jeg godt tænke mig at eje den. :tihi: Nøøøj hvor kunne jeg molestrere meget med sådan en. Sådan en stor maskine er lidt facinerende.

Som tilbehør til rendegraveren vil jeg gerne have en grusgrav. :smiley:

[quote=Dorthe Andersen;235854]Når nu det bare er rigtig meget for sjov og jeg generelt ikke sådan går og tragter efter andet end det jeg har i forvejen, så kunne jeg godt tænke mig en rendegraver eller en gravko. Egentlig kunne jeg bare godt tænke mig at prøve en, men når nu vi gerne må ønske, så kunne jeg godt tænke mig at eje den. :tihi: Nøøøj hvor kunne jeg molestrere meget med sådan en. Sådan en stor maskine er lidt facinerende.

Som tilbehør til rendegraveren vil jeg gerne have en grusgrav. :D[/quote]

Du er sgu da en rigtig Verner :thumbup: