Hvad læser du?

Den der spørg biblioteket kunne ikke finde dem :frowning:

De foreslog:

  • Talismanen af Stephen King
  • Den uendelige historie af Michael Ende

Men det er ikke en af dem :frowning:

2 Synes om

Der er også, du kan søge i, men jeg er ikke sikker på det vil hjælpe når det andet ikke gjorde. Men måske et forsøg værd.
Læsekompas

3 Synes om

Den giver ikke noget, kun bøger om mødre :slight_smile:

1 Synes om

Øv. Jeg ved ikke om alle biblioteker har det, men nogle har den mulighed at du kan ringe og tale med en bibliotekar. De kender selvfølgelig ikke alle bøger, men de er ofte virkelig gode til at finde den bog man leder efter.

tal med en bibliotekar - Google Suche

3 Synes om

Jeg er gået lidt i hold med bøger,
Lige nu har hovedet drillet, der har været meget vigtige papir der skulle læses og vurderes

Samt min bog bud kan i en del uger ikke komme på biblioteket pga bus er indstillet

Det har også gjort jeg ikke har Bestilt, jeg skulle jo have det afleveret igen inden de busser holder ferie

3 Synes om

8 Synes om

Har fået 2 svar mere fra spørg bibliotekaren

"
Vi prøver at give det et skud mere:) Børnebibliotekarerne i Danmark har et netværk, som vi kan skrive til og spørge om de kan hjælpe. Uanset om det lykkes at finde bogen eller ej, får du et svar fra os i næste uge.

Et bud fra mig kunne være en humoristisk billedbog af Kim Fupz Aakeson, som hedder “Mor”. Den er dog først udgivet i 1998 og handler om en dreng, hvis mor er meget kraftig og derfor vil drengen finde en anden - tynd - mor. Men han vender selvfølgelig tilbage til sin egen mor igen."

Jeg svarede så det ikke er en billedbog og at jeg er ret sikker på det er fantasy :slight_smile:

hvortil de svarede:

“Tak for hurtig tilbagemelding. Som sagt har jeg sendt dit spørgsmål videre. I næste uge hører du fra os igen.”

2 Synes om

4 Synes om

Nu ved jeg jo at mange her læser spændende bøger om 2 verdenskrig.

Mine bedsteforældre var nabo til villy søvndals bedsteforældre og villys far var en del af modstands bevægelsen (ved rydhave tror jeg)

Han blev opdaget, (fanget mener jeg) og undslap. Han boede på sine forældres loft. Hans mor fik så ondt af de tyskere som skulle holde øje med om han kom tilbage, da deres kost var usel, at hun blev venner med dem, at hun gav dem kost. Det medførte at villys far spiste og spillede med de tyskere som skulle fange ham. Hans bedste mor skulle havde været helt fantastisk et menneske og min far talte altid varmt om villys bedstemor. Så har nogle af jer læst om villys familes historier omkring det her. Mine bedsteforældre talte jo aldrig om det. Min far blev født i 44 og meget af hans viden om krigen kom fra villys forældre, da mine bedsteforældre aldrig talte om det (naturligt nok)

8 Synes om

Spændende Line, men jeg tror ikke jeg har læst om det.

1 Synes om

Så har spørg biblioteket svaret tilbage:

"Netværket havde ikke mange bud; det kan jo være ferien, der gør det - men det kan også være, at der ikke var nok, der kunne genkende det, du beskriver.

Så desværre må vi give tabt…"

2 Synes om

Nu vil jeg læse

4 Synes om

6 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

Den skjulte forstoppelse er umulig at læse som ebog. Både på ereolen og mofibo, skrifr står oven i hinanden og sætninger skal man selv dele, så nu er den bestil som bog, så må jeg se om den kan læse der.

Så nu vil jeg læse denne i stedet.

5 Synes om

4 Synes om

Nu vil jeg læse

4 Synes om

5 Synes om

image

5 Synes om

image

5 Synes om