Hvad læser du?

Er der ikke andre end mig der læser for tiden ?
I disse tider med næsten udelukkende sport i flimmeren, har jeg jo god tid, når fodbold, tennis og cykelløb ikke interesserer en et hak :ups:
Men bare fordi jeg ikke gider det kan andre jo godt gå op i det :grinning:

6 Synes om

Jeg må indrømme jeg er i en lang læsepause i juli. Ikke pga sport, men fordi jeg har så meget ekstra arbejde at jeg ikke orker.

Og før det læste jeg en masse bras jeg ikke fik delt. Jeg håber når jeg går på ferie fra 26/7 at jeg får lyst til at læse lidt igen. :heart:

5 Synes om

Jeg har lige hørt Apollons prøvelser 1-5 og er gået i gang Fra Jupiterlejerens Hemmilige arkiv

3 Synes om

Jeg læser også, men min mor har været indlagt med et brækket lårben, så jeg har været meget på besøg hos hende, men jeg læser hver dag lidt. Det eneste sport jeg ser er trav, galop, ja hestesport i det hele taget, men mest trav og som regel kun i weekenderne.

4 Synes om

Lige i tiden er det ikke meget
Hovedet vil ikke

Samt min bog bud tager bussen til biblioteket
Men her er busser sparret væk i alle ikke skole dage

Så har ikke rigtig bestilt noget en stykke tid inden ferien

Samt jeg har haft en masse papir jeg skulle have læst omkring nogle regler og sådan noget
Og det har jeg ikke været helt enige med hvad der stod

Så skulle jeg jo have skrevet mit svar

Det tager tiden og er “hårdt”

"Ferien " i sidste uge
Tager meget inden og endnu mere efter

Samt jeg fik ikke mine lister ved biblioteket og den lokale gemt så har mistet listerne

Så der er meget der forstyrre mig lige i tiden @Eva

4 Synes om

Jeg ser også gerne hestesport, men det er jo ikke noget TV prioriterer - jeg mener ikke engang de sender Trav-Derby mere, øv!
PS God bedring til din mor @PiaH

3 Synes om

God bedring til din mor :kram:

1 Synes om

Nej de sender ikke trav på tv, men på computeren på noget der heder Bet25, der skal man blive medlem, det er gratis så er der trav og galop.
Tak for god bedring :slight_smile:

2 Synes om

Tak :slight_smile:

2 Synes om

Min psyke driller iøjeblikket så jegkan ikke overskue at læse, desværre.

4 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

5 Synes om

Nu vil jeg læse

6 Synes om

Nu vil jeg læse

7 Synes om

5 Synes om

6 Synes om

Nu vil jeg læse

4 Synes om

Nu vil jeg læse

5 Synes om

6 Synes om

5 Synes om