Blev færdig tidligere i dag. Den var virkelig hyggelig, underfundig og jeg var godt underholdt.
Kan anbefales!
Er den af ham, der har skrevet En mand, der hedder Ove? Det kunne godt lyde som hans titler?
Nej, det er ikke den samme forfatter @galath
Som Eva siger, er det ikke samme forfatter.
Men jeg tænkte også straks på En mand, der hedder Ove - som jeg var stor fan af. Og jeg vil da sige at stilen er hen ad den samme.
En mand der hedder Ove var jeg også vild med - knapt så meget med hans andre bøger.
Han hedder Fredrik Bachman
Ja stilen kan godt minde lidt om hinanden
En mand der hedder Ove var jeg også vild med, har læst den et par gange
Nej, men den er nu på listen af bøger jeg skal læse
@PiaH Der er også en episode i DR rejseholdet som bygger på den historie
Ja det kunne jeg læse mig frem til
Tillader mig at gå helt i bunden af denne tråd uden at læse alle de gode forslag til bøger.
Jeg “læser” jo lydbøger. Og i år hører jeg julebøger i høj hast, har været igennem 3sidste uge.
Den største gave af Katrine Wessel. Foregår i England i år 1900
Tolv vidunderlige dage af Sarah Morgan - og hvordan to mennesker kan falde pladask for hinanden
Julestorm over ferieboghandlen - i en engelsk kystby, og igen med kærlighed som omdrejningpunktet.
Derimellem bliver det til et par bøger i nogle serier, og der er flere julebøger på listen. Saxo - hvor jeg hører mine lydbøger - er så venlige at have en liste med julebøger. Nogle af bøgerne springer jeg dog over, da de er i en serie, hvor der er flere bøger hen til julebogen, fx er jeg kommet til nr 3 og julebogen er nr 7.
Jeg elsker denne serie, og dette er den næste bog je er kommet til.
Men jeg er “kommet til” at starte forfra, så venter med denne til jeg kommer til den igen. Er kommet til nr 5 i men genlytning.
Ja, det er en fremragende serie @louiseogbuster , jeg ville bestille nummer 9 i serien, men fik besked om at den var så ny så biblioteket ikke havde den endnu.
Men så vidt jeg kan se er der endnu flere bøger i serien at glæde sig til.
’
Ja, det er en fremragende serie @louiseogbuster , jeg ville bestille nummer 8 i serien, men fik besked om at den var så ny så biblioteket ikke havde den endnu.
Men så vidt jeg kan se er der endnu flere bøger i serien at glæde sig til.
Der er også en nr 12, ifølge Saxo, som jeg bruger
Ja, jeg har godt set at der er udkommet 12 indtil nu, men de har dem ikke på biblioteket, så jeg må bare vente.
På Saxo er de alle 12 udkommet. Men jeg tager dem langsomt, for at sprede glæden…
Jeg er lige blevet færdig med denne:
Første bind i en serie af (indtil videre?) fem bøger. Den var god!
Den er sat primært omkring Maribo på Lolland, og med de landlige omgivelser og en pensioneret politimand, der alligevel inddrages, kunne den måske derfor godt minde lidt om Allan Erik Mortensens serie om Jon Harding. Og dét er jo ikke skidt.
Jeg glæder mig til at komme i gang med andet bind i serien senere i dag.