Er ret sikker på at det også var den første jeg læste af ham, men jeg så vist filmen inden jeg læste bogen. Må jeg næsten havde gjort, eftersom bogen kom i 78 og filmen i 82, og jeg er født i 71.
Jeg eeeeelsker The world according to Garp, A Prayer For Owen Meany og The Cider House Rules. Virkelig gode bøger. Kan ikke huske om jeg har læst andre.
Især A prayer for Owen Meany. Den er genial.
Nemlig. Så god altså.
Når Katja har købt den (til hende selv) kan jeg lige så godt læse den
Jeg er sønderjyde, Katja er født i Sønderjylland, men er ikke sønderjyde fordi vi boede i Fredericia
Jeg gik i gang med den, mest interesseret i detaljer om retsmedicinske sager/true crime - og det er der da også, men mest en gennemgang af Hans Petter Hougens (faglige) liv. Og nøj, det er spændende!
Man får virkelig indblik i retsmedicinens udvikling i Danmark og internationalt gennem hans karriere, og hans internationale studier og arbejde - krydret med eksempler på konkrete sager.
Lydbogen kan særligt anbefales, da den oplæses af Hougen selv, med hans hyggelige snert af norsk accent.
Den er jeg lige gået i gang med - det tegner godt!
Jeg er næsten færdig med den @Tea og har været godt underholdt
Nyeste i Tess Gerritsens serie om Rizzoli & Isles (nr 13, tror jeg).
Igen enormt spændende og velskrevet krimi, denne gang med særligt fokus på mor/datter-relationer.
Jeg er jo generelt fan af serier, så man rigtig får lov til at opleve karakterer og relationer udvikle sig. Og Rizzoli & Isles er en af mine favoritter - denne skuffede bestemt ikke!
Den skal jeg have fat i - mener jeg har læst alle de andre bøger i serien og synes de er virkelig gode
Så er bogen bestilt på biblioteket
Nu er jeg næsten færdig med afdeling Q. Jeg bryder mig ikke om den nedladende måde han beskriver folks udseende på generelt gennem serien… Men det er gode krimier. Mine favoritter i serien er nok “Offer 2117” og “7m² med lås”.
Jeg husker de sager fra min barndom.
Tak for tippet - havde næsten glemt John Irving, og lige den har jeg ikke læst før…