Hvad læser du?

Gadekatten Bob - den kan anbefales :thumbup:

Jeg er på venteliste til den :slight_smile:

Vi har kun to reserveringer på bogen. “Sjovt” nok er det kun “mit” bibliotek der har den i kommunen :ups:

Jeg er for 117. gang gået ombord i Harry Potter-bøgerne:ups:

Venligst
Dorthe

Hvad nummer er du Lis?
Du kan godt glæde dig, den er rigtig god :ok:

Har du selv læst den Brita?

Jeg er nummer tre - der er andre reserveringer der er værre 41 og 43 - nå de kommer det ved jeg :slight_smile:

skal passe på kadaveret et par dage…så en go’ gammel slæver…Og bag dem synger skovene, Trygve Gulbranssen, trilogien fra 1940

Jeg har været igang med A Clash of Kings siden sommerferien…det går ikke så stærkt efter jeg er startet i skole :stuck_out_tongue:

Ups, forkert tråd:ups:

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Eva;1207294]Hvad nummer er du Lis?
Du kan godt glæde dig, den er rigtig god :ok:

Har du selv læst den Brita?[/QUOTE]Nej, jeg tager den, den dag der ikke er flere res:)

er vist endt i klasikker hjørnet…driver dug falder regn

Åh det er mange år siden jeg hat læst den! Den er goood:-)

Der er en efterfølger - Al jordens herlighed, den er også god :thumbup:

den ligger næst i bunken…som sagt klasiker hjørnet

Som lydbog: Lorien Legacies, bog to.
Hyggebog til job og go’nat - forsøger mig med noget Sara Blædel… kan ikke engang huske titlen, så det er synd at påstå at det efterlader et særligt positivt indtryk :smiley: fortsætter kun af ren og skær stædighed… jeg mener - så mange synes så godt om hende, så det må være mig, der misser et eller andet!

jeg lytter til noble dead bind 5 og læser urban shaman

Case closed, bestemt en meget god bog!

• her til den første skal jeg igang med min nye bog Herkules´ grav af Andy Mcdermott

Region Syddanmarks forløbsprogram for patienter med kronisk hjertesygdom… SUK!

Jeannette Walls: Glasslottet

ha’ den næste bog af hende hjemme: Utæmmet liv, de er begge svære at slippe, uhyre velskrevet

Nå… opgav altså Sara Blædel… hun var bare ikke noget for mig :frowning:

Aner ikke hvad jeg skal læse nu, så jeg fortsætter med lidt mere lydbog… stadig Lorien Legacys