Gadekatten Bob - den kan anbefales
Jeg er på venteliste til den
Vi har kun to reserveringer på bogen. “Sjovt” nok er det kun “mit” bibliotek der har den i kommunen
Jeg er for 117. gang gået ombord i Harry Potter-bøgerne:ups:
Venligst
Dorthe
Hvad nummer er du Lis?
Du kan godt glæde dig, den er rigtig god
Har du selv læst den Brita?
Jeg er nummer tre - der er andre reserveringer der er værre 41 og 43 - nå de kommer det ved jeg
skal passe på kadaveret et par dage…så en go’ gammel slæver…Og bag dem synger skovene, Trygve Gulbranssen, trilogien fra 1940
Jeg har været igang med A Clash of Kings siden sommerferien…det går ikke så stærkt efter jeg er startet i skole
Ups, forkert tråd:ups:
Venligst
Dorthe
[QUOTE=Eva;1207294]Hvad nummer er du Lis?
Du kan godt glæde dig, den er rigtig god
Har du selv læst den Brita?[/QUOTE]Nej, jeg tager den, den dag der ikke er flere res:)
er vist endt i klasikker hjørnet…driver dug falder regn
Åh det er mange år siden jeg hat læst den! Den er goood:-)
Der er en efterfølger - Al jordens herlighed, den er også god
den ligger næst i bunken…som sagt klasiker hjørnet
Som lydbog: Lorien Legacies, bog to.
Hyggebog til job og go’nat - forsøger mig med noget Sara Blædel… kan ikke engang huske titlen, så det er synd at påstå at det efterlader et særligt positivt indtryk fortsætter kun af ren og skær stædighed… jeg mener - så mange synes så godt om hende, så det må være mig, der misser et eller andet!
jeg lytter til noble dead bind 5 og læser urban shaman
Case closed, bestemt en meget god bog!
- her til den første skal jeg igang med min nye bog Herkules´ grav af Andy Mcdermott
Region Syddanmarks forløbsprogram for patienter med kronisk hjertesygdom… SUK!
Jeannette Walls: Glasslottet
ha’ den næste bog af hende hjemme: Utæmmet liv, de er begge svære at slippe, uhyre velskrevet
Nå… opgav altså Sara Blædel… hun var bare ikke noget for mig
Aner ikke hvad jeg skal læse nu, så jeg fortsætter med lidt mere lydbog… stadig Lorien Legacys