Hvad læser du?

Jeg læser Den Grænseløse - Jussi Adler-Olsens seneste bog om Afdeling Q.
Udover at være en krimithriller, så er den også morsom :slight_smile:

Jeg er lige gået igang med “The Secret History” af Donna Tartt! Jeg er kun nogle-og-20 sider inde og for FILEN hvor er den spændende allerede :uha:

læser urban shaman serien - ikke noget at juble over . Jeg lytter til blodsinger serien, de er til gengæld gode og sjove

Har lige læst klassikeren Remains of the Day.
Og nu er jeg gået igang med Den forbudte bog

[QUOTE=Juvena;1209817]Case closed, bestemt en meget god bog!

• her til den første skal jeg igang med min nye bog Herkules´ grav af Andy Mcdermott[/QUOTE]

Jeg er vild med Andy McDermott bøgerne med Nina og Chase. Men kun på engelsk

[QUOTE=ThildeL;1212216]Har lige læst klassikeren Remains of the Day.
Og nu er jeg gået igang med Den forbudte bog[/QUOTE]

Må du godt det?:yikes: Den er jo forbudt…

:stuck_out_tongue:

Jeg er lige blevet færdig med Peter F. Hamilton: Pandora’s Star. Min første sci-fi bog. Synes overordnet, at den var god, men også lang og lidt forvirrende. Jeg vil også gerne læse efterfølgeren Judas Unchained, men tager lige en pause først :-).

Er nu igang med Havets Katedral af Ildefondes Falcones; den virker ind til videre god, selv om der er lidt mange korrekturfejl i den udgave jeg har

Jeg er i gang med at lytte til “Slangens Gave” af Lene Kaaberbøl i anledning af at Skammerens datter, der første bog i serien kommer i biografen i næste måned og det var en af teenage årenes favoritter:)

A Storm of Swords - Part 1 af George R. R. Martin :slight_smile:

Genlæser Den tidsrejsendes kvinde, af Audrey Niffenegger.

Retsmedicin og Medicinallovgivning

er der lige så meget GYS i det som i indlægssedler?

Mere! Der mangler bare billeder, så ville jeg være glad. :høhø:

dotte : Hamilton er dygtig men bestemt i den avancerede ende ! Jeg skulle holde tungen lige i munden også og jeg anser mig da for at være en meget inkarneret læser af de fleste genrer efterhånden.
Overvejer at genlæse azimovs klassikere næste gang jeg er i sci fi humør- det er ikke uden grund det er klassikere.

lige nu læser jeg pige med sne i håret af ninni schulman, fordi den fulgte med min mors dameblad
Jeg hører bind 4 i downside ghosts på mp3’n

Genlæser Ilona Andrews bøgerne igen igen… :høhø:

Lydbog: Divergent af Veronica Roth… fik set filmen forleden aften, ganske god, så bogen må være bedre :slight_smile: Er kun lige startet så nu får vi se :slight_smile:

Job-bog… Jussi Adler-Olsen… et eller andet, som ikek rigtig siger mig noget :ups:
Noget tyder på at jeg bare ikke er til nutidige krimier :tihi:

Lidt mere seriøst… Dumézil : Comparative religions, samt en del relaterede artikler og noter… fordi jeg ikke vil komme til kort i mine diskussioner med historikeren Phillip :klapper:

Jeg er nu kommet til 11. bind af serien om gammel dansk arkitektur. Titlen på dette bind: Gamle danske gulve:høhø:

Venligst
Dorthe

Er i gang med afdeling Q serien og er ved at være færdig med Fasandræberne, en noget forskel fra bog til filmen

Er efter to game of thrones relaterede diskussioner begyndt på serien igen:)

Jeg er pt. i gang med at læse Six Not-So-Easy Pieces: Einstein’s Relativity, Symmetry, and Space-Time af Richard Feynman