Jeg læser Den Grænseløse - Jussi Adler-Olsens seneste bog om Afdeling Q.
Udover at være en krimithriller, så er den også morsom
Jeg er lige gået igang med “The Secret History” af Donna Tartt! Jeg er kun nogle-og-20 sider inde og for FILEN hvor er den spændende allerede
læser urban shaman serien - ikke noget at juble over . Jeg lytter til blodsinger serien, de er til gengæld gode og sjove
Har lige læst klassikeren Remains of the Day.
Og nu er jeg gået igang med Den forbudte bog
[QUOTE=Juvena;1209817]Case closed, bestemt en meget god bog!
- her til den første skal jeg igang med min nye bog Herkules´ grav af Andy Mcdermott[/QUOTE]
Jeg er vild med Andy McDermott bøgerne med Nina og Chase. Men kun på engelsk
[QUOTE=ThildeL;1212216]Har lige læst klassikeren Remains of the Day.
Og nu er jeg gået igang med Den forbudte bog[/QUOTE]
Må du godt det? Den er jo forbudt…
Jeg er lige blevet færdig med Peter F. Hamilton: Pandora’s Star. Min første sci-fi bog. Synes overordnet, at den var god, men også lang og lidt forvirrende. Jeg vil også gerne læse efterfølgeren Judas Unchained, men tager lige en pause først :-).
Er nu igang med Havets Katedral af Ildefondes Falcones; den virker ind til videre god, selv om der er lidt mange korrekturfejl i den udgave jeg har
Jeg er i gang med at lytte til “Slangens Gave” af Lene Kaaberbøl i anledning af at Skammerens datter, der første bog i serien kommer i biografen i næste måned og det var en af teenage årenes favoritter:)
A Storm of Swords - Part 1 af George R. R. Martin
Genlæser Den tidsrejsendes kvinde, af Audrey Niffenegger.
Retsmedicin og Medicinallovgivning
er der lige så meget GYS i det som i indlægssedler?
Mere! Der mangler bare billeder, så ville jeg være glad. :høhø:
dotte : Hamilton er dygtig men bestemt i den avancerede ende ! Jeg skulle holde tungen lige i munden også og jeg anser mig da for at være en meget inkarneret læser af de fleste genrer efterhånden.
Overvejer at genlæse azimovs klassikere næste gang jeg er i sci fi humør- det er ikke uden grund det er klassikere.
lige nu læser jeg pige med sne i håret af ninni schulman, fordi den fulgte med min mors dameblad
Jeg hører bind 4 i downside ghosts på mp3’n
Genlæser Ilona Andrews bøgerne igen igen… :høhø:
Lydbog: Divergent af Veronica Roth… fik set filmen forleden aften, ganske god, så bogen må være bedre Er kun lige startet så nu får vi se
Job-bog… Jussi Adler-Olsen… et eller andet, som ikek rigtig siger mig noget
Noget tyder på at jeg bare ikke er til nutidige krimier
Lidt mere seriøst… Dumézil : Comparative religions, samt en del relaterede artikler og noter… fordi jeg ikke vil komme til kort i mine diskussioner med historikeren Phillip :klapper:
Jeg er nu kommet til 11. bind af serien om gammel dansk arkitektur. Titlen på dette bind: Gamle danske gulve:høhø:
Venligst
Dorthe
Er i gang med afdeling Q serien og er ved at være færdig med Fasandræberne, en noget forskel fra bog til filmen
Er efter to game of thrones relaterede diskussioner begyndt på serien igen:)
Jeg er pt. i gang med at læse Six Not-So-Easy Pieces: Einstein’s Relativity, Symmetry, and Space-Time af Richard Feynman