Hvad laver du i februar?

Rydder op og rykker rundt på tingene i køkkenskabene.

Venligst
Dorthe - som vist hellere må se at reagere på missernes insisterende blikke.

Putter med Fanni, som drømmer og kommer med små lyde. :lovelove:

sætter LED strips op, trækker kabler og sparer sammen til et par paneler til…

Har lige bestilt foder, grus, foderprøver og tulles ynglingssnacks - nu i nye varianter - hos zooplus. Sp nu skal varene på bare lande ude på Amager så tøffer fair og jeg ud og henter det :slight_smile:

så med en veninde der er så hjælpsom!

Er netop kommet hjem fra barnedåb på Møn megatræt

Har endeligt fået sat lidt på væggene i dag :thumbup:

Blandt andet vores fine billede, købt på fab.com da jeg fandt tippet om 50% der i julen :slight_smile:

Syns det er SÅÅÅ flot :smiley:

Og her er så hullerne til den seng vi IKKE fik hængt op, fordi vi opdagede vores ‘murstensvæg’ åbenbart er gips :argh:

Nu sidder jeg så og undrer mig over hvordan de der typer fra djævleøen siger at de fryser noget :gruble:

[QUOTE=Sim-Sim;1152887]Dén var god… :klapper::klapper:

De taler sjovt herovre…de har også problemer med hendes og sin…fx siger de…“hun tog hendes frakke og gik”…sådan en tyveknægt, ville vi sige på Sjælland. :tihi:

Men her mener de, at “hun tog SIN frakke og gik”…men hvorfor siger de det så ikke… :surrender1:[/QUOTE]

Det gør vi da også - kan ikke gøre for du er flyttet til den forkerte del af jylland :muhaha:

[QUOTE=Lykke;1153001]
Nu sidder jeg så og undre mig over hvordan de der typer fra djævleøen siger at de fryser noget :gruble:[/QUOTE]

De har kolde fødder bare, tror jeg… De der mærkelige nogen, der ikke engang har ordet træls i deres ordforråd :uha:

[QUOTE=Lykke;1153001]Har endeligt fået sat lidt på væggene i dag :thumbup:

Blandt andet vores fine billede, købt på fab.com da jeg fandt tippet om 50% der i julen :slight_smile:

Syns det er SÅÅÅ flot :smiley:

Og her er så hullerne til den seng vi IKKE fik hængt op, fordi vi opdagede vores ‘murstensvæg’ åbenbart er gips :argh:

Nu sidder jeg så og undre mig over hvordan de der typer fra djævleøen siger at de fryser noget :gruble:[/QUOTE]
Flot billede! :thumbup:

Og vi fryser da om/på noget. :tihi:

[QUOTE=Tea;1153004]Flot billede! :thumbup:

Og vi fryser da om/på noget. :tihi:[/QUOTE]

Så I har nervebaner der går ud fra kroppen?? :uha:

Nej da, men det er jo koldt rundt om f.eks. fødderne. Derfor fryser vi om dem. :stuck_out_tongue:

Ikke nødvendigvis - jeg kan godt ha varme fødder selvom det er koldt omkring dem :tihi:

Åh, jeg elsker at ting kan siges på så mange måder :smiley:

Sidder under en varm dyne, omgivet af nogle dejlige misser & hunde :hjerte:

• mens der bliver søgt på nettet

Sidder og slapper af efter endnu en rigtig travl dag hvor jeg slet ikke havde tid til at sætte mig ned en eneste gang. Kan altså godt mærke hvor mine fødder befinder sig :D.

Ja indtil videre har jeg glemt alt om det… sjovt at der skal en mail til at minde mig om Dione faktisk har fødselsdag lidt endnu :ups:
Nå men Tillykke med de 2 år Dione :flag:
Vi fejrer dig i morgen (hvis jeg husker det ) :smiley:

Så slapper vi af igen…er lege kommet hjem fra en hyggelig aften sammen med børnene…da vi kom derud stod Clara allerede i døren og vinkede til os…hvem kan stå for det…og Clara :hjerte:…næste fredag skal vi passe Clara og Gustav…jeg glæder mig :hjerte::hjerte:

Slapper totalt af - og har tegnet lidt :høhø:

Percy - i det lille paradis midt i den kolde tid.
(Har pyntet på Cartoonize My Pet Percy)
*Er helt vild med den lille mus jeg fik lavet :hjerte:

:dokdok: Deler tilsyneladende glas og saftevand med Dione :smiley:

Hvor er jeg dog træt af tandpine nu! :argh::dokdok::pisk::lynogtorden::GRR:

Så er vi 2 har fået smerte stillende og pencilin syntes det var ok men i går aftes der begyndte det igen de kan intet gøre ved den visdom tand som den ser ud nu med alt det betændelse og som den sidder

Nyder en smuk, solbeskinnet morgen med blå himmel - dog inden døre med min morgenkaffe og KG - mens misserne snorker. Eller æder sig tykke i tørfoder (Chili), som jeg lægger rundt omkring på hylder og i vindueskarme. Det er helt utroligt, så stor en effekt sådan en simpel, lille aktiveringsting har haft på Chili.