Jeg synes den anden tråd er ved at blive rigtig velvoksen…
Lige nu sidder jeg og vågner stille og roligt med en cocio…
Havde ligesom ikke lyst til at stå op kl 8 i morges, da jeg først vågnede…
Jeg synes den anden tråd er ved at blive rigtig velvoksen…
Lige nu sidder jeg og vågner stille og roligt med en cocio…
Havde ligesom ikke lyst til at stå op kl 8 i morges, da jeg først vågnede…
Venter stadig på isslag.
Er der mon andre steder i landet, det er ankommet som forventet? Ikke at det ikke gerne må blive væk - jeg hader isslag. Og derfor skal jeg være helt sikker på, det ikke kommer her, før jeg vover mig ud.
Ser CSI og overvejer at finde perlerne frem igen:)
Så lidt som muligt …
Sidder og slapper af efter at have gjort rent i hele huset…slapper af og venter på at vi skal ud at spise hos vores datter i aften…håber ikke at det bliver isslag når vi skal køre
Fryser tæerne. De skal lige varmes op, inden Lillemanden og jeg skal på tur i sneen
Det er en sjov vane I har der i Jydeland, det med at fryse jeres hænder og fødder …
Jeg tror I ville have langt nemmere ved at holde varmen, hvis I lod være med det … :høhø:
Laver mig en velfortjent frokost efter en god omgang kumitetræning i klubben - er bare bjørnesulten
[QUOTE=Skattekat;1152877]Det er en sjov vane I har der i Jydeland, det med at fryse jeres hænder og fødder …
Jeg tror I ville have langt nemmere ved at holde varmen, hvis I lod være med det … :høhø:[/QUOTE]
Jeg forestiller mig altid en der putter afskårne legemsdele i fryseren.
Nå, jeg venter på mine varer fra nemlig.com. De skulle komme her 14-15.
Og så griner jeg over at jeg først fik skrevet nemlig.vom. :høhø:
[QUOTE=Skattekat;1152877]Det er en sjov vane I har der i Jydeland, det med at fryse jeres hænder og fødder …
Jeg tror I ville have langt nemmere ved at holde varmen, hvis I lod være med det … :høhø:[/QUOTE]
Dén var god… :klapper::klapper:
De taler sjovt herovre…de har også problemer med hendes og sin…fx siger de…“hun tog hendes frakke og gik”…sådan en tyveknægt, ville vi sige på Sjælland.
Men her mener de, at “hun tog SIN frakke og gik”…men hvorfor siger de det så ikke… :surrender1:
Lige kommet hjem fra en god tur på Isbjørnen
I dag laver jeg lige præcis det mest nødvendige : mad når jeg er sulten og els NADA !!
Oh jeg nyder hvert sekund af at lave ingenting - for det sker alt for sjældent
Holde lige en pause i læsningen, er faldt helt i staver over sagaen om isfolket
Spiser sushi fra min allerbedste sushimand - special made just for me
Skal til at tage mig sammen til at få strøget det burgardin…
Sidder og leder efter sådan en bageplade med huller til linser - med teflonbelægning - for de linseforme jeg har er ikke meget for at give slip på mine boller :høhø:
Og så må det alligevel være nemmere at fylde sådan en bageplade, end at fylde 10 separate linseforme…
Har ikke fundet den… endnu…
Det er også en rigtig god serie!
hygger mig totalt med at være på kattegal :høhø:
Fryser!
Har lyst til noget dejlig Thai mad, og overvejer om vi skal køre ind og besøge Jackie
Fimser…
Altså ikke mig men det meste af lejligheden - der står hvidkål og bobler på komfuret så jeg kan få lavet stuvet hvidkål inden veninden kommer kl. 18. Frikadellerne er lavet og står og holder sig lune i ovnen, så nu er det bare det der hvidkål og så en borddækning der mangler - dejligt for en gangs skyld ikke at fare rundt som en skoldet skid lige til det ringer på døren :høhø: