Hvad laver du i februar?

Jeg synes den anden tråd er ved at blive rigtig velvoksen… :tihi:

Lige nu sidder jeg og vågner stille og roligt med en cocio…
Havde ligesom ikke lyst til at stå op kl 8 i morges, da jeg først vågnede… :venter:

Venter stadig på isslag.

Er der mon andre steder i landet, det er ankommet som forventet? Ikke at det ikke gerne må blive væk - jeg hader isslag. Og derfor skal jeg være helt sikker på, det ikke kommer her, før jeg vover mig ud.

Ser CSI og overvejer at finde perlerne frem igen:)

Så lidt som muligt …

Sidder og slapper af efter at have gjort rent i hele huset…slapper af og venter på at vi skal ud at spise hos vores datter i aften…håber ikke at det bliver isslag når vi skal køre :kryds:

Fryser tæerne. De skal lige varmes op, inden Lillemanden og jeg skal på tur i sneen :slight_smile:

Det er en sjov vane I har der i Jydeland, det med at fryse jeres hænder og fødder … :gruble:
Jeg tror I ville have langt nemmere ved at holde varmen, hvis I lod være med det … :høhø:

Laver mig en velfortjent frokost efter en god omgang kumitetræning i klubben - er bare bjørnesulten

[QUOTE=Skattekat;1152877]Det er en sjov vane I har der i Jydeland, det med at fryse jeres hænder og fødder … :gruble:
Jeg tror I ville have langt nemmere ved at holde varmen, hvis I lod være med det … :høhø:[/QUOTE]
Jeg forestiller mig altid en der putter afskårne legemsdele i fryseren. :surrender:

Nå, jeg venter på mine varer fra nemlig.com. De skulle komme her 14-15.
Og så griner jeg over at jeg først fik skrevet nemlig.vom. :høhø:

[QUOTE=Skattekat;1152877]Det er en sjov vane I har der i Jydeland, det med at fryse jeres hænder og fødder … :gruble:
Jeg tror I ville have langt nemmere ved at holde varmen, hvis I lod være med det … :høhø:[/QUOTE]

Dén var god… :klapper::klapper:

De taler sjovt herovre…de har også problemer med hendes og sin…fx siger de…“hun tog hendes frakke og gik”…sådan en tyveknægt, ville vi sige på Sjælland. :tihi:

Men her mener de, at “hun tog SIN frakke og gik”…men hvorfor siger de det så ikke… :surrender1:

Lige kommet hjem fra en god tur på Isbjørnen :wehuu:

:slight_smile:

I dag laver jeg lige præcis det mest nødvendige : mad når jeg er sulten og els NADA !!

Oh jeg nyder hvert sekund af at lave ingenting - for det sker alt for sjældent :slight_smile:

Holde lige en pause i læsningen, er faldt helt i staver over sagaen om isfolket

Spiser sushi fra min allerbedste sushimand - special made just for me :savle:

Skal til at tage mig sammen til at få strøget det burgardin…

:slight_smile:

Sidder og leder efter sådan en bageplade med huller til linser - med teflonbelægning - for de linseforme jeg har er ikke meget for at give slip på mine boller :høhø:

Og så må det alligevel være nemmere at fylde sådan en bageplade, end at fylde 10 separate linseforme…

Har ikke fundet den… endnu…:inlove:

Det er også en rigtig god serie! :ok:

hygger mig totalt med at være på kattegal :høhø:

Fryser!

Har lyst til noget dejlig Thai mad, og overvejer om vi skal køre ind og besøge Jackie :savle:

Fimser…

Altså ikke mig men det meste af lejligheden - der står hvidkål og bobler på komfuret så jeg kan få lavet stuvet hvidkål inden veninden kommer kl. 18. Frikadellerne er lavet og står og holder sig lune i ovnen, så nu er det bare det der hvidkål og så en borddækning der mangler - dejligt for en gangs skyld ikke at fare rundt som en skoldet skid lige til det ringer på døren :høhø: