Hvad laver du i September

Kikker huse & drømmer mig væk :ups:

Undrer mig over, at der slet ikke er nogen, der har lavet noget i de første halvandet døgn af september :høhø:

Sidder og kigger jobs… Daaaamn jeg er træt af det…

Og passer min lille bitte syge killing, der jo har brug for et varmt skød at sove i :høhø:

Overspringshandlinger. :stuck_out_tongue:

Har lige sendt servicemanden som kom og ordnede mit oliefyr, hjem … han var da ret nuttet
Nu håber jeg at fyret bruger noget mindre olie, end det har gjort … :kryds: … det burde det også gøre, for lige nu udnytter det olien maksimalt :ok:

… marengs og makroner…

[QUOTE=Skattekat;1198836]Har lige sendt servicemanden som kom og ordnede mit oliefyr, hjem … han var da ret nuttet
Nu håber jeg at fyret bruger noget mindre olie, end det har gjort … :kryds: … det burde det også gøre, for lige nu udnytter det olien maksimalt :ok:[/QUOTE]

Han måtte måske gerne ha ordnet andet end fyret :slem:

[QUOTE=Lykke;1198830]Sidder og kigger jobs… Daaaamn jeg er træt af det…

Og passer min lille bitte syge killing, der jo har brug for et varmt skød at sove i :høhø:[/QUOTE]

Fylder opvaskemaskinen og passer min lille syge gammelmis, som gerne vil bæres rundt på armen :slight_smile:

Nah … det er så længe siden jeg har fået denslags service, så tror der skal både rustbeskyttelse og undervognsbehandling til, før der er noget der glider :cool:

:klapper: :lol: :klapper:

Den sætning gjorde lige min dag meget bedre :tihi:

rendte i går rundt efter lokale 29 … som ikke eksisterer, fandt så ud af det skulle være lokale 26 som egentlig heller ikke eksisterer men det gør så 26 a :dokdok:
Mødtes med en veninde, hendes søster og søsterens veninde for at snakke om vores tur til Glasgow i efterårsferien. Fandt fly billet og de måtte så sende pengene til mig og jeg kunne så bestille dem i dag.
Fik pakker fra zooplus, 10kg tørfoder + vådfoder, dog ved ikke helt hvorfor da ingen af dem egentlig gider at æde det (vådfoder), men nu prøver vi lidt endnu. Forsøgte mig med Aldi´s men det faldt heller ikke i god jord. Nå men drengene gide i det mindste spise lidt råt kød om aftenen og slikker da stadig sovs :gruble:30 kg grus og nok verdens mindste børste. Den ser en smule absurd ud men virkede da både drengene og Pigsy kunne lide den så :thumbup:
Nu ska jeg bare finde ud af hvordan jeg bruger den Felifriend spray jeg købte også. Drengene er holdt op med at hvæse og snuser meget gerne i begge ender, men Pigsy syntes nok stadig de er noget underlige og snuser bestemt ikke igen. På den positive side er hun da kommet ud af soveværelset efter to dage og sover nu på sofaen.

Drengene fik loppe kur for 3 gang og denne gang havde apoteket advantage. Tiger tog det super flot, Marx prøvede sit bedste på at sno sig, Pigsy tog det som en pro, hvad hun jo egentlig også er med 5 år på bagen.

[QUOTE=LadyS;1198847]

Drengene fik loppe kur for 3 gang og denne gang havde apoteket advantage. Tiger tog det super flot, Marx prøvede sit bedste på at sno sig, Pigsy tog det som en pro, hvad hun jo egentlig også er med 5 år på bagen.[/QUOTE]

Hvem er Pigsy ?

Sidder i rytterstuenc og kigger på et hold der øver springning. Linea blev inviteret med å tur af en flok piger, så de er 7 tøser afsted i Svanfolkbakker på hesteryg :slight_smile:

Har lige ordnet 2 timers overarbejde og så var der ikke mere batteri på den bærbare :dokdok: nåh…tvungen fyraften. Kæresten serverede et glas vin og laver aftensmaden :thumbup:

fik sprayet lidt felifriend på drengene så de måske kunne blive snuset lidt til af Pigsy. Så nu er jeg igen ikke i kidthuset, nøj da hvor blev de sure :ups:

så er det altså ikke nu man skal pointere at man jo sagtens kan arbejde mens den lader op?

HIKKER!!! :doh:

Sidste nattevagt i denne runde, jævn trafik hele aftenen men nu begynder det at tynde lidt ud… Så mangler jeg bare 2 mere i starten af næste uge, så er der eeeendelig dømt sommerferie!

Er vågen… Det var ikke ligefrem planen…

:surrender1: Hoften driller så slapper bare af nu hvor jeg ikke kan sove :thumbdown: