Er ved at tage mig sammen til at hænge flettede stjerner op, så der bliver lidt julepyntet, syntes ellers julehumøret mangler lidt:(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[QUOTE=Skattekat;1215817]Faldt over dette billede, fra dengang Bambina søgte job som kok på NOMA:
[/QUOTE]
Jeg går ud fra, at hun fik jobbet? For det er da helt i deres ånd
Desværre … hun skulle kreere en helt ny ret til menukortet, men fik at vide, at de havde serveret noget lignende før … bare på bund af brændenælde :rulleøjne:
Jeg håber, du finder drømmejobbet
Synger fødselsdagssang for min store dreng. Abymusen Asani bliver 4 år i dag
Spiser morgenmad :høhø:
Har lige været i bad og lytter til julemusik. Livet er ikke det værste vi har
Lige nu smager Spotty sin egen medicin
LouLou jagter ham rundt og overfalder ham, når han mindst venter det, han kan ikke engang få fred på bakken … der griber jeg dog ind, for alle skal kunne gå på bakken, uden fare for at blive overfaldet
Vasker køleskab af, har gang i vaskemaskine. Og skal til at støvsuge på 1. Sal.
Tiden går meget langsomt, og jeg skal lave “noget” for at holde mine tanker i ro.
Leder efter LouLou …
Hun ER her, et eller andet sted i huset, men jeg kan simpelthen ikke finde hende … :surrender1:
Forsøger at blive lidt frisk. Om lidt skal vi i stalden da smeden kommer
[QUOTE=Skattekat;1215896]Leder efter LouLou …
Hun ER her, et eller andet sted i huset, men jeg kan simpelthen ikke finde hende … :surrender1:[/QUOTE]
Miden og Spotty har myrdet hende og er ved at begrave hende i dit rosenbed!
Undersøger om diverse enzymer findes i de genomer vi har sekventeret
Godt bud … bortset fra, at jeg ikke har noget rosenbed
Hun er dukket op igen, kom væltende ned ad trappen fra 1. salen … der havde jeg (også) bare kigget alle vegne
Sidder med armene i loftshøjde. Sorte fertile hanmis gik i fælden 2,3 sekunder efter jeg havde aktiveret den i formiddags. Jeg har aftenvagt og skulle først afsted lidt i 10. Ind i bilen med ham og et tæppe over, for jeg havde ikke tømt kattebakker og været i bad, men det gik hurtigt og jeg har lige ringet på klinikken og han er negativ, JUUUBLE.Endnu en kastrat på Farre Hede. Jeg har en formodning om hvor han hører til og jeg vil tale med dem imorgen. Det er et ægtepar på 80 og deres lille ejendom er sat til salg, så mon ikke ham Sorte Simba bare bliver hos os, hvor han kan gå ind i Pouls opvarmede værksted og hvor skålene altid er fyldte. Jeg vil tro Simba er omkring 1,5-2 år…men det får jeg måske at vide når jeg taler med det ældre ægtepar. De er gode ved dyrene men af en generation og et miljø hvor man ofte ser de fodre og dyrene har en stald at gå ind i…og dèt er så dèt. Ingen neutraliseringer eller andet. Det indgår slet ikke i deres tanker. Nu bliver Simba DET HELE også øremærket og jeg lægger ham i mit navn. Nu kan han i hvert tilfælde ikke lave mislinger til foråret, og det er det vigtigste.
Venter og venter på hvornår Laura komme tænke at gå i fødsel.
Undrer mig… Endnu en gang har jeg en stor brun og hvid pelsbold sovende ved mine ben
Lige blevet færdig med at lave madpakken til manden :høhø:
Forsøger at finde ud af hvor alle mine penge er blevet af i denne måned…for jeg har da ikke brugt nogen - har jeg? :S