:fryse: :fryse: :fryse: & jeg har endda overgivet mig & tændt for varmen.
Har lige set Isabella lege med sin adventsgave (som blev lidt forsinket, da jeg skulle have den pakket ind )
Men det lykkedes, og heldigvis er hun ikke så inde i, hvilken dag det nu lige er :høhø:
Du er ikke ene, har også måtte tænde for varmen i dag - der er altså bare koldt…
Er igang med at skrive ned hvad der skal købes af foder til dyrene da det er tid til at få fyldt lageret op igen. :høhø:
Er gået på weekend, lige til holde til.
Har lige fyldt kummefryseren med lidt over 2000 kyller. Kom hjem med 2500 så resten ligger i to af skufferne i skabsfryseren og vores mad er stuvet sammen i de resterende skuffer. En kulsort OG fertil hanmis har fundet vores matrikel og Poul har set den TO gange i mårfælden. Han aktiverede den nemlig da hen kom hjem fra arbejde. Jeg havde lukket den da jeg kørte over til Skjørringmisserne og derfra efter kyller. Mis er tam, men aktpågiven, men snuser til mine hænder. Godt jeg glemte SusanneW’s fælde i lørdags for vores egen står jo ude hos bamdutten i Skjørring. Jeg så sorte-fertile-han-mis første gang for 4-5 uger siden og igen den anden aften, men altid når der er buldrende mørkt og sp er en kulsort kan fisme svær at spotte. Men i formiddags kom han igen og jeg fik kigget ham i rumpen, og SUK, han har bollerne i behold.
Sidder og laver en skrækkelig bunke foreningsarbejde - nå ja, jeg har selv meldt mig til det
Ærgrer mig i den grad over, at jeg ikke kan finde ud af at bage boller. Den må være gal, når:
Jeg bager dobbeltportion, og der kommer aaaalt for få boller ud af det
Når dejen slet ikke hæver
Når bollerne bliver sorte uden på, men ikke er bagte inden i.
Hurra for min mor
Er nu officielt ledig og dermed arbejdssøgende.
Så må vi se hvad der kommer ud af det. …
[QUOTE=DK SismoCats;1215753]Er nu officielt ledig og dermed arbejdssøgende.
Så må vi se hvad der kommer ud af det. …[/QUOTE]
Vil det sige, du også er raskmeldt?
Er lige kommet hjem, efter ca. 4½ time, hvor misserne har været alene … og de lever alle sammen endnu, også Miden
Edit: Jeg har lige set dem møsse, men … :sshh: … Miden ved ikke at jeg så det
Sidder og lytter til Formel 1 - fræs. Savannah52 og Simba 81…storesøster og lillebror (og de skal bo sammen) leger vild løbeleg og slåsning. GODT de skal bo sammen, det ville være både hærværk og dyrplageri at skille den ad. Han er DYYYBT afhængig af hende. Skal på på bakken, skal han da også have tømt tarm/blære, skal hun druikke er han tørstig og spiser hun er han sulten. Sover sammen og klapre kattelemmen en gang og 1 sekund efter ved jeg hvem der nu er enten ude i løbegården ELLER inde.
Jeg har gjort hovedrent Det var super skønt at få overstået! Isabella er gået kold i øverste køje på kradsetræet, men det ‘grønne monster’ aka støvsugeren, har jo også været ude af sin hule :høhø: Hun er nu nået til “jeg er ikke bange for dig, men vil mukke over, at du forstyrrer mig” stadiet med støvsugeren, så hun har rykket sig rigtig meget
Jeg har luftet ud det meste af dagen, temperaturen var helt oppe på 21 grader :høhø:
Jeg fortsætter min House Md. maraton efter en lang weekend på job~ Imorgen er det tilbage til undervisning + der er VIP salg for medarbejdere i vores butik oh yeahhhh!
Hygger med misserne :høhø:
Jeg har lige fået en ordentlig køssetur af Gammelfar Ih hvor han stadig køsser godt, den gamle dreng!
(Nej, det er ikke Claus jeg taler om…:høhø: ) Han har været ude og stå foran skærmen og checke om jeg nu også passer min email godt nok, og nu synes han åbenbart han har gjort sit arbejde, for han er trisset ind til sig selv igen, dog liggende så han kan kigge ud af den åbne dør
Han har det så godt lige i øjeblikket, det er vel nok dejligt!
Sidder og kigger mine billeder igennem, for at lede efter et godt ‘‘potebillede’’ til ugens konkurrence …
Faldt over dette billede, fra dengang Bambina søgte job som kok på NOMA:
Jeps. Men træner stadigvæk 4 gange om ugen.
[QUOTE=Pernille DL;1215748]Ærgrer mig i den grad over, at jeg ikke kan finde ud af at bage boller. Den må være gal, når:
Jeg bager dobbeltportion, og der kommer aaaalt for få boller ud af det
Når dejen slet ikke hæver
Når bollerne bliver sorte uden på, men ikke er bagte inden i.
Hurra for min mor [/QUOTE]
Prøv med sådan nogle gummihandsker på næste gang.
Noget med at nogle mennesker frigiver for meget salt gennem huden, så de dræber gæren.
Kan ikke helt huske det, men min bonussæster har det på samme måde hvis hun bager brød uden handsker på
Sidder her ved puteren med Elias på kradsetønden ved siden af
Han puffer lidt til mig med en pote og så snart jeg så snakker med ham vrider han sig som en orm og ved slet ikke, hvordan han skal skabe sig. :høhø:
Jeg ELSKER den dreng