Hvad laver du lige nu? - December

I/d er heller ikke en succes her - de spiser ufatteligt lidt tørkost de her dage :slight_smile:

Og godt de er i bedring :kryds:

Gah, kan ikke sove :frowning:

ligger syg - vågnede op uden stemme, hoste, snot og feber der brager derudaf…

… Så jeg har pænt aflyst de venner som skulle komme og holde nytår her :ked: Så jeg ender alligevel med at sidde selv - det gør nu ingenting, det var bare ikke planen og ikke det jeg havde håbet på, nu der var lavet aftaler :frowning:

skod nytår… jeg går bare i seng igen. :godnat:

[QUOTE=Lykke;1221818]I/d er heller ikke en succes her - de spiser ufatteligt lidt tørkost de her dage :slight_smile:

Og godt de er i bedring :kryds:[/QUOTE]

Det varede desværre ikke ved. Lillen er rigtig sløj her til morgen, så han og jeg skal nok en tur på hospitalet.

Mad er han ikke interesseret i. Han har drukket en lille bitte smule, men det kom op igen for lidt siden. Nu sidder han ved vandskålen igen og kigger på den, men jeg tror ikke, han drikker af den. Så når han har det ringere i dag end i går efter at have fået kvalmestillende, går det ikke længere.

Asani er heller ikke helt kvik endnu, men han drikker, og han har slikket noget sovs af noget vådfoder. Til gengæld kunne steg ikke friste (man prøver jo hvad som helst). Det sjove er, at begge abyer kom spurtende, da jeg tog stegen ud af køleskabet, og de var også ivrige efter at komme til. Asani havde et stykke i munden, men smed det igen. Han får en kvalmestillende pille mere i eftermiddag, og så håber jeg virkelig, han retter sig af sig selv.

P.S. Det er i/d vådfoder med sovs, ikke tørfoder :slight_smile: De skal jo have væske.

Kl. 12.00 tager Krummen og jeg på hospitalet :frowning: Det var ikke sådan, nytårsaften skulle foregå.

[QUOTE=galath;1221841]Det varede desværre ikke ved. Lillen er rigtig sløj her til morgen, så han og jeg skal nok en tur på hospitalet.

Mad er han ikke interesseret i. Han har drukket en lille bitte smule, men det kom op igen for lidt siden. Nu sidder han ved vandskålen igen og kigger på den, men jeg tror ikke, han drikker af den. Så når han har det ringere i dag end i går efter at have fået kvalmestillende, går det ikke længere.

Asani er heller ikke helt kvik endnu, men han drikker, og han har slikket noget sovs af noget vådfoder. Til gengæld kunne steg ikke friste (man prøver jo hvad som helst). Det sjove er, at begge abyer kom spurtende, da jeg tog stegen ud af køleskabet, og de var også ivrige efter at komme til. Asani havde et stykke i munden, men smed det igen. Han får en kvalmestillende pille mere i eftermiddag, og så håber jeg virkelig, han retter sig af sig selv.

P.S. Det er i/d vådfoder med sovs, ikke tørfoder :slight_smile: De skal jo have væske.[/QUOTE]

:kram:

Årh, hvor må det bare være hæsligt når de alle 3 er dårlige… håber, at de meget snart er bedre - så du også kan få det godt…

Man har jo ingen ro på sig, når de elskede kræ er dårlige…

Krydser alle fingre og tæer for at de bliver bedre i løbet af dagen :kryds::kryds:

En masser :kryds: herfra

:kram:

Øv Ingrid… vi skrev vist indlæg på samme tid… håber, at du får ham med hjem igen – og at han ikke skal blive på dyrehospitalet… :kryds: :kryds:

Øv da, men godt i kommer afsted.

Sender masser af god bedring i jeres retning

Mange tanker og krydsede poter :trøster::kram:

Forelsker mig vildt i t-shirts og hoodies www.sunfrogshirts.com

min dovne formiddag er ved at være slut, må vist få fyldt på brændeovnen. Få lavet waldorfsalaten og generelt komme lidt i omdrejninger- men hallo det jo tussens føs´dag og min fridag :slight_smile:

[QUOTE=galath;1221841]Det varede desværre ikke ved. Lillen er rigtig sløj her til morgen, så han og jeg skal nok en tur på hospitalet.

P.S. Det er i/d vådfoder med sovs, ikke tørfoder :slight_smile: De skal jo have væske.[/QUOTE]

Nej, hvor er det noget møg med det tilbagefald :frowning: De skal altså se af at få det bedre, nå :kryds: :kryds: :kryds:

(Jeg ku godt se det var vådfoder du snakkede om, min tanke var mere, at ingen af delene nok smager specielt spændende :))

“Worlds okayest lover” :høhø:

Problemet er så bare min nærighed - portoen er skyhøj! (og så skal der helt sikkert regnes med importafgift og muligvis toldafgift ved forsendelse til Danmark:S)

Problemet er så bare min nærighed - portoen er skyhøj! (og så skal der helt sikkert regnes med importafgift og muligvis toldafgift ved forsendelse til Danmark:S)

Hvor mange t-shirts taler “vi” om? For Claus kunne ret pludseligt blive ejer af den der står I Love My Wife på :slem:

:klapper:

Ej, de overvejelser kan du da ikke bare komme med EFTER jeg har fundet fede t-shirts til kæresten :venter:

:wink:

[QUOTE=Lykke;1221876]Ej, de overvejelser kan du da ikke bare komme med EFTER jeg har fundet fede t-shirts til kæresten :venter:

;)[/QUOTE]

:sorry: