Hvad laver du lige nu - november

Sidder og prøver at peppe mig selv op til den 4 dag i træk med alt for lidt søvn.

Denne dag blev indledt med et opkald fra kæresten mindre end 1½ time efter jeg var faldet i søvn.
Jeg troede ærlig talt at han tog pis på mig da han svarede mig med at klokken var 8. :blegne:

Han havde låst sig ude af sin lejlighed mens han ordnede vasketøj.
Så mig i tøjet, ringe efter den taxa han havde lovet at betale, og ud af døren med en kvalme af den anden verden.
Han kørte mig heldigvis også hjem igen, men jeg kunne selvfølgelig ikke sove, så ned for at handle, og så stene lidt pc.

Nu har jeg fået endnu en times søvn, og føler mig på ingen måde i live nok til at skulle til Alle Helgens gudstjeneste, hvor dem der er døde det sidste års tid, får deres navne læst op. Det er kun fordi jeg har sagt til min mor og moster at jeg tager med, at jeg ikke ligger mig til at sove igen. :ups:

Er endelig på vej hjem igen efter en skøn weekend - men glæder mig nu til at komme hjem :slight_smile:

har nydt en herlig weekend uden planer

fyret er ordnet weha :slight_smile:

3 hunde er frisket op i alle ender og kanter

indkørslen synes mindre og mindre grøn så det går den rigtige vej

vasketøjskurvene er tomme

Der er gjort klar til at hækle julenisser, strikke en trøje str. 2 år, komme videre med et hæklet tæppe og er spændt på hvor mange der reagere på min efterlysning af sokkegarnsrester.

Har lavet en masse udendørs …
Hækken ved indkørslen er blevet klippet ind, men den var blevet pænt meget i vejen, når jeg skulle bakke ind i indkørslen.
Sommerfuglebusken er klippet så meget ned, at den ikke længer stritter ind over indkørslen.
Vinstokken i kattegården er klippet godt ned og kristtjørnen klippet helt væk … den vil skyde igen til foråret, I know, men den tid - den sorg.
Nu var jeg blevet tørstig, så nyder dejligt frisklavet danskvand (sodastream) :ok:

Har været en tur på kræmmermarked i Roskildehallerne. Kunne se på priserne dernede jeg andetsteds havde gjort et kup med det franske fuglebur - det var så fedt jeg vendte tilbage til der hvor jeg købte buret og hjembragte endnu et par fede ting.

Er lige blevet færdig med at lave mad :smiley:

Vi har pakket og pakket og pakket og pakket og pakket…

Lige nu nyder vi, at vi fik rester med hjem i går - nem aftensmad :thumbup:

Tripper efter at få dommerfordeling til Vissenbjerg

:tihi: klipper og klister…

Pokkers, nu havde jeg ellers lige lykkeligt glemt alt om det igen :tihi:

Sidder og er glad for at være kommet hjem, har smidt mig på sofaen sammen med kattene og de nyder tydeligvis at jeg er hjemme igen :smiley:

Lige kigget på misserne, der har tæsket de fjer de har fået :høhø:

Har lige pakket taske til i morgen, måtte kun 3 gange tage Jasmine op af den :slight_smile:

Har fundet stof frem til nyt bursæt til dobbeltbur… både til mig og til Camilla :slight_smile:
Nu gider jeg ikke mere i aften… om et øjeblik tøffer jeg over og holder Oddy, Emil og Ting med selskab i soveværelset-
:godnat:

forsøger at hive mig selv op i nakkehårene! jeg er vågen helt af mig selv, men kroppen vil egentligt bare gerne ligge under dynen!

Niksen biksen krop! hvis du vil vågne 5:30 så er det op på arbejde! Basta pomfrit!

Ser De grønne slagtere… Den er simpelthen fantastisk :klapper:

Jeg forsøger at fordøje, at min ældste søn flytter hjemmefra. :uha:
Han fylder 18 i december, og er netop blevet tilbudt bolig.

forsøger at få tiden til at flyve :slight_smile: bliv nu lige tid til at tage hjem - Ikea venter :tihi:

Sidder under dynen, mens hunden putter under og misserne ovenpå. :høhø:

Tager ud og shopper - der er meget der skal med hjem :smiley: :ups: