Hvad laver du lige nu - november

Drikker kaffe og venter på at høre fra Andrea …
Min søn har fødselsdag (det har min svigersøn sjovt nok også :D) og Andrea har snakket om at bage en kage og aflevere hos Anton … der skal jeg lige med, men ellers har jeg aftalt med Anton, at vi tager ud at spise en aften, når han har tid :slight_smile:
Er ellers træt og ugidelig, for var til Halloween-fest sammen med Tonnis (svigersønnen) familie (og min eks. og hans kæreste) i går …

Sidder og venter på min søn, som flytter hjem i dag :slight_smile:
Det bliver hyggeligt, selvom det betyder at jeg har fået soveværelse i stuen…igen :slight_smile:

Sidder og nyder synet af Junior der ruller rundt på stuegulvet og aktiverer sig selv med et baldrianbolche…døøøgtig dreng :hjerte:

Drikker kaffe

Tager mig tid til at sidde ned med god samvittighed og drikke en Vanilla Coke og slappe af lidt inden jeg fortsætter med at fise rundt og klargøre til Halloween(u)hygge i aften. Mangler lige at rydde et par småting af vejen, dække bordet færdigt og lige blive vasket selv og så er der jo maden der skal laves :uha:

Nåh, jeg når det jo nok. Soveværelset ligner noget der er løgn, men jeg planlægger nu heller ikke hvorfor mine gæster skulle være der i aften, så det er ok :tihi:

Været igang med at lave nogle retter til at komme i fryseren :høhø: Og så fik vi lige en SMS om vi havde lyst til besøg, så nu venter vi på gæster :thumbup:

Sidder og venter på at Camilla kommer, så jeg kan komme op og købe et par nye læsebriller…
S*tans aby!!! :gal:

Skaldyrstærte :slight_smile:

Gør mig klar til fest i karateklubben efter et veloverstået gennembrydningskursus - det var fantastisk!! :slight_smile:

Lige sagt farvel til Lykke og Rune :slight_smile:

tålmodighed - ikke min stærke side - selvom det siges det lønner sig …

Og det gjorde det …

Jeg har ledt og ledt -. lykkedes i dag, præcis som jeg havde tænkt mig. Ældre fransk sag. Glæder mig til at dekorere i den

Sidder endeligt i min sofa efter at have brugt uger og så endeligt det meste af lørdagen på at tage mig sammen til at få ordnet fyr. Nu er det overstået, herligt.

Har lige steget fiskefrikadeller … håber de smager godt, for har ikke smagt den fars (fra Lidl) før :kryds:

Næsten lige vågnet, så nu prøver jeg at falde til ro igen. :thumbdown: det er så anden gang i træk jeg vågner her ved 5.30 tiden fordi hofte og ben gør ondt…

Ligger og kigger ud over den fantastiske natur - selvom det er småkoldt og vådt, så er her helt fantastisk :smiley:

Jubler for Bella er kommet hjem igen. Hun forsvandt for omkring 3 uger siden (kan ikke helt huske hvornår) og ejer har lavet opslag, stemt dørklokker etc uden resultat. Igår ringede en mand fra Randers. Han havde Bella…han havde læst hendes øremærke fundet ejer på katteregistret og VUPTI er Bella hjemme igen. Lidt tynd og ser en lille smule slidt ud men ellers i fin form. Hun fandt straks sin plads i Mathildes seng (hendes yndlingsplads)…jeg fik billeder af hende og hendes yndlingsplads.
Og SÅ ER DET man tænker OG skriver…MÆRKNING kan gøre den forskel at man får sit dyr igen.
Hvordan hun er endt i Randers (hun bor i Hammel) vides ikke, for hun kan jo ikke fortælle det, men jeg har 2 gæt. Enten er der en kattehader i området der har kørt hende væk, eller også er hun gået ind i en bil og har kørt de 25 km ril Randers. Gået selv tror jeg ikke på. Og mit gæt er hun er gået ind i en bil. Det sker for mange, desværre. Jeg har selv været ved at katnappe naboens Garfiled et par gange. En af dem var jeg en tidlig morgen på vej til en Jyrak udstilling. Havde han ikke rumsteret rundt mellem kasserne og mine ting, havde jeg haft et problem da jeg var fremme.
Manden i Randers fik forøvrigt en flaske vin som tak.
OG…jeg vil altså påstå dette fik en hurtigere arbejdsgang fordi manden i Randers kunne se øremærkningerne. Her havde en chip ikke hjulpet og måske endda havde manden ikke tænkt over det OG…havde han, havde han intet kunne gøre med mindre en dyrlæge eller lign havde været involveret. Øremærkning ER det bedste, er min mening

Er ved at få min puls under kontrol igen efter at have fundet Silas balancerende rundt på altan rækværket - UDENFOR nettet! :uha:
Godt at kræet har god balance og ikke gik i panik over at han ikke lige kunne komme ind igennem nettet. Og godt at jeg ikke nåede at gå helt i panik før jeg havde fået ham sikkert indenfor igen.
Fremover husker jeg at få bundet alle fire lukninger sammen og ikke bare to!

[QUOTE=kamikaze;1210376]Jubler for Bella er kommet hjem igen. Hun forsvandt for omkring 3 uger siden (kan ikke helt huske hvornår) og ejer har lavet opslag, stemt dørklokker etc uden resultat. Igår ringede en mand fra Randers. Han havde Bella…han havde læst hendes øremærke fundet ejer på katteregistret og VUPTI er Bella hjemme igen. Lidt tynd og ser en lille smule slidt ud men ellers i fin form. Hun fandt straks sin plads i Mathildes seng (hendes yndlingsplads)…jeg fik billeder af hende og hendes yndlingsplads.
Og SÅ ER DET man tænker OG skriver…MÆRKNING kan gøre den forskel at man får sit dyr igen.
Hvordan hun er endt i Randers (hun bor i Hammel) vides ikke, for hun kan jo ikke fortælle det, men jeg har 2 gæt. Enten er der en kattehader i området der har kørt hende væk, eller også er hun gået ind i en bil og har kørt de 25 km ril Randers. Gået selv tror jeg ikke på. Og mit gæt er hun er gået ind i en bil. Det sker for mange, desværre. Jeg har selv været ved at katnappe naboens Garfiled et par gange. En af dem var jeg en tidlig morgen på vej til en Jyrak udstilling. Havde han ikke rumsteret rundt mellem kasserne og mine ting, havde jeg haft et problem da jeg var fremme.
Manden i Randers fik forøvrigt en flaske vin som tak.
OG…jeg vil altså påstå dette fik en hurtigere arbejdsgang fordi manden i Randers kunne se øremærkningerne. Her havde en chip ikke hjulpet og måske endda havde manden ikke tænkt over det OG…havde han, havde han intet kunne gøre med mindre en dyrlæge eller lign havde været involveret. Øremærkning ER det bedste, er min mening[/QUOTE]
Kom til at tænke på. Lige for en ordens skyld. Bella er ikke en af mine hittemis, men hendes ejer hjælper med at være plejehjem for hittekat.dk

Hygger med nogle HTML koder, mens manden ser fodbold.

Har lige redt alle 5 katte, klippet klør, og ordnet duller ude i haven i det dejlige vejr.