Hvad laver du lige nu? - oktober

Min mand og jeg har lige lavet ‘lektier’ med min 11-årige autistiske søn, som går i øjeblikket følger et Cool Kids-program for autistiske børn med angst.
Det er spændende og nyttigt, men hårdt. :slight_smile:

Har overstået dagens aftaler og bør lave ingen ting så vil få støvsuget og vasket gulv i hele hytten - det må da kunne ske med en hånd…

Under mig over dyrlægers praksis på Fyn at udlevere kun ½ mængde medicin og tage gebyr for dette … hvad så når resten af medicin skal hentes?

Har aldrig i mit liv betalt for recepter eller udlevering af medicin før jeg flyttede til Vestfyn.

Men synes ikke der er et alternativ til min dyrlæge når det kommer til kompetence. Under mig blot over denne ekstra indtægskilde

Pjækker fra den sidste halve time af Engelsk literatur … ORKEDE simpelthen ikke mere gammel poesi!

NYDER at være hjemme :slight_smile: Har krammet med alle katte og hentet Helios og Tabby fra pensionen - de har vel nok haft det godt :slight_smile: Og har været på planlagt kontrol med Helios, alt vel. Vi er færdige med at tømme kufferter - Brita, de der labels til nullerputter gik desværre i hegn, så vi må på den igen - men jeg har lidt stod med hjem i stedet for. Og ting til rafflet, og til Dorthe Elwarth et kaffekrus der rent faktisk bør kunne holde til en almindelig lørdag morgens rettelser i udstillingssystemet uden at løbe tør :tihi: Oooog havregryn og hvad har vi ellers af tåbelige ting… - men det er GODT at være hjemme! Skal have skiftet sengetøj, og så tror jeg simpelthen vi falder besvimede om ganske tidligt i aften…

Velkommen hjem og dejligt misserne har kunnet undvære jer. Mærkaterne finder vi bare ud af. Det går faktisk glimrende med byb-nullerputsenge-produktionen:høhø:

Tror Dione har imaginære småtlinger hos sig… Hun har sågar forsøgt at trække Hildi ved nakkeskindet hen i en hule på gulvet :klapper: Hildi fatter hat af, hvorfor mutter-mis gør sådan noget, og synes helt ærligt det er noget PJAT! :høhø:

Ved at ordne vandskåle og fontæne…OG venter på aftensmaden er klar. Bøf, bløde løg og masser af brun sovs og lammefjors kartofler…ummm jeg drukner nærmest i mit mundvand.

Er lige kommet hjem (har været væk hjemmefra siden kl. 11 i formiddags) og måtte starte med rengøring … nogen har diarré, så der var både dryppet noget på gulvet (i badeværelset heldigvis) og sprøjtet op på væggen :surrender1:
Har kigget alle katte bag i og så ikke noget (hvilket betyder, at det ihvertfald ikke er Miden), men har en MIStanke om, at det er Bølle-Bjørn … han har haft lidt sart mave på det sidste.
De har dog ikke fået noget nyt at spise … :øhmm:

[QUOTE=Skattekat;1204395]Er lige kommet hjem (har været væk hjemmefra siden kl. 11 i formiddags) og måtte starte med rengøring … nogen har diarré, så der var både dryppet noget på gulvet (i badeværelset heldigvis) og sprøjtet op på væggen :surrender1:
Har kigget alle katte bag i og så ikke noget (hvilket betyder, at det ihvertfald ikke er Miden), men har en MIStanke om, at det er Bølle-Bjørn … han har haft lidt sart mave på det sidste.
De har dog ikke fået noget nyt at spise … :øhmm:[/QUOTE]

:slight_smile:

Var det ikke Bøllen, der lå og legede med nogen pinde fra et strågardin ??

Måske har han spist lidt af det ??

Står og venter på at blive hentet. Alle gode intentioner om at komme afsted med bus osv i god tid blev lige smadret af den offentlige transports fjolser af nogle enkelte chauffører

[QUOTE=Tante Tut;1204401]:slight_smile:

Var det ikke Bøllen, der lå og legede med nogen pinde fra et strågardin ??

Måske har han spist lidt af det ??[/QUOTE]
Det har han ikke, alle pinde er hele …
Han (eller hvem det nu er) kan selvfølgelig have ædt noget ude i haven, uden at jeg har set det.

Ligger med en sovende Isabella i armene :hjerte: Hun er lige vågnet fra en laaang lur i øverste køje i kradsetræet, så hun hoppede lige ned i sofaen til mig, lagde sig op til mig, og er nu gået kold :tihi: Ikke så godt, at jeg skal på toilettet :surrender1:

[QUOTE=Skattekat;1204395]Er lige kommet hjem (har været væk hjemmefra siden kl. 11 i formiddags) og måtte starte med rengøring … nogen har diarré, så der var både dryppet noget på gulvet (i badeværelset heldigvis) og sprøjtet op på væggen :surrender1:
Har kigget alle katte bag i og så ikke noget (hvilket betyder, at det ihvertfald ikke er Miden), men har en MIStanke om, at det er Bølle-Bjørn … han har haft lidt sart mave på det sidste.
De har dog ikke fået noget nyt at spise … :øhmm:[/QUOTE]

Måske han har drukket noget beskidt vand i haven, eller meget koldt vand

Sidder og drikker mit aftenkrus camillethe med lidt honning og en sjat citronsaft og Findus sidder og underholder mig med spinden mens hans stooore pote dutter mig i håret. Dét han vil er at holde i pote, og det kan jeg jo ikke gøre konstant når jeg også skal skrive

JAAAAAA, hvordan kunne du mon vide, at jeg i den grad ønsker mig et kæmpekrus:gruble::tihi:
Det glæder jeg mig rigtig meget til at se - og VELKOMMEN HJEM:thumbup:

Venligst
Dorthe

Sidder og griner…Clara har altid været en værre tasketyv :høhø:
Snupper alt fra vores tasker…nogen har jo nok set fotoet af hende da hun “stjal” en læbestift fra min søsters taske :tihi:

Men denne gang her har hun altså nok fået dummet sig…jeg købte for kort tid siden en ny taske…og fik i dag byttet den ud med den gamle.

Da jeg skal tømme den for alverdens gode ting og sager…så…ja så dukker den Lipgloss op som jeg gav Clara for kort tid siden…altså har hun været i min taske uden at jeg har set det…og fået lagt sin Lipgloss i :høhø:…hun er altså herlig :hjerte:

Fik vredet ryggen helt forkert, da kattebakken i soveværelset skulle fyldes igen efter totalrengøringen…
Så planen om at få gjort soveværelset hovedrent måtte lægges på hylden - heldigvis mangler jeg reelt kun at støvsuge og damprense, og med lidt held har ryggen det bedre i morgen så det kan blive gjort :kryds:

Har så i stedet brugt første del af aftenen på at få hæftet alle ender i de der halve million cirkler, der skal bruges til mit Peppermint-tæppe… og fået genset Sense & Sensibility på Netflix :slight_smile:
Nu skal der laves mad… og senere skal jeg så i gang med at hækle tæppet sammen… måske der så er basis for en gensyn med min elskede Pride & Prejudice :thumbup:
Skal jo have et eller andet at sidde og hygge med, når jeg skal lave dødkedeligt hæklearbejde - noget der ikke forstyrrer koncentrationen, lydbøger dur ikke rigtigt… men en tv-serie, jeg har set mange gange, joh, den vil passe fint.

Havregryn? Med hjem fra USA? Why? :gruble:

Sidder og prøver at gennemskue hvad dælen GLS har gang i. Kan se på track and trace at min Zooplus pakke er forsøgt leveret i formiddags, at jeg ikke var hjemme (hvilket jeg ganske rigtigt ikke var) og at de har anmeldt til mig og leveret pakken i pakkeshop. Så langt så godt.
Problemet er bare at jeg havde hængt en engangsfuldmagt på døren - den hænger der stadig. Og der ligger ingen seddel i min postkasse, ej heller er der smidt en ind ad brevsprækken. Og for en sikkerheds skyld fik jeg lige min bror til også at tjekke begge steder hos ham, for posten bytter nogen gange rundt på os fordi vi bor lige over hinanden. Men nej - ingen seddel der heller.
Meget, meget mystisk…og jeg skal altså bruge Juniors diætfoder sådan cirka nu :argh:

ligger og nulre på Kvik - hun er blevet SÅ puttesyg ved sengetid de sidste par dage :wehuu: