Hvad laver i af kreative ting? :-)

hækler hittemus, leger amatør fotograf og elsker at redigerer billeder, og så hygger jeg mig med at lave og redigerer hjemmesider og tilpasse templates…

Redigerer billeder på computeren , så maler jeg og tegner til en hvis grad…
elskede at skære billeder ud før i tiden … har lavet smykker og knyttet armbånd :slight_smile:

Nå ja, fotograferer også og bruger Photoshop.

[QUOTE=En forhenværende bruger;497627]Syr, hækler, strikker og laver digiscrap. Og hvad der sådan ellers måtte komme forbi :slight_smile:

Her er en af de “kreationer” jeg lavede sidste år…

[/quote]

WAUW hvor er det bare flot det billede - du er jo en ren prof til det med billede redigering :thumbup:

Jeg har syet en del patchwork, men gør ikke så meget i det pt :slight_smile:
Jeg laver også en del billede redigering i perioder og så elsker jeg at tage billeder - hvilket går meget ud over mine skovtrolde :wehuu:

Det der sølvting kan man købe i mange legetøjforretninger. I legekæden i frederiksværk kan man i hvert fald få det. Med svaner og pandaer og alt muligt.

selv broderer jeg, tegner og leger lidt med kagepynt.

jeg syr, strikker og hækler…

kommer forbi en BR i dag måske jeg skal kigge der, kunne jo være de havde det der. Min mor har jeg lige snakket med og hun har sådan en bog med skabeloner til papir dimse dutterne som man kan hænge i vinduet osv, så den får jeg lov at låne af hende. :slight_smile:

Hvor er det herligt at høre hvad i laver :slight_smile:

Jeg tegner (blyant) og maler (akvarel) og så er jeg - takket være en kreativ workshop - kommet igang med en speciel teknik med akrylmaling som jeg gerne vil arbejde mere med…skal bare lige have råd til materialerne selv.

Jeg skriver, elsker at skrive og det kan være alt fra faglige artikler/opgaver til noget skønlitterært til en sjælden festsang eller et digt.

Så syr jeg lidt, primært burgardiner, kattesenge, puder, gardiner og kattehynder. En sjælden gang bevæger jeg mig ud i at sy et par bukser eller en bluse til mig selv, men ikke helt med den største succes, så tøjmæssigt plejer jeg at holde mig til at tilpasse bukser og ærmer i længde og for tiden sy for sammen i min alt for slidte vinterjakke i hånden.

Jeg elsker at fotografere - primært kræene - og lege med fotobehandling og for ca. 1½ siden blev jeg også bidt af digital scrapbooking som jeg godt kan lide at sidde og rode med. Det bliver også til en lille smule videoredigering, både med still- og levende billeder i Windows Movie Maker. Ikke nogen stor kunst, men jeg hygger mig med det.

Jeg har lavet lidt smykker, men jeg synes ikke rigtigt det er mig, jeg vil hellere købe end at lave, så delene ligger og samler lidt støv for tiden.

Og ellers så elsker jeg at være kreativ i min boligindretning, med borddækning, gaveindpakning og så videre i den stil :slight_smile:

jeg bager og laver desserter i ALLE mulige afskygninger…

jeg laver julestjerner i alle størrelser…

og så elsker jeg perlsesyning - men prøv lige at forestille jer hvor umuligt det er med misserne i nærheden!

Min mor laver også de der 3D kort, så det har jeg prøvet mange gange når jeg har besøgt hende.

Jeg elsker at male og så skriver jeg digte og lejlighedssange.

Nåhhhh noget man kan snakke med dig om til en kommende konfirmation? :stuck_out_tongue:

Tager billeder, redigere dem, bager, syger (hængekøjer til rotterne), tegner, maler… tror vidst ikke der er mere :slight_smile:

Jeg er slet ikke kreativ :frowning:

Men jeg er god til at lave mad og til at bage :slight_smile:
Og til at tage billeder.

[quote=MissFiecca;497572]
Så er der også det hvor man ridser et motiv frem der bliver sådan sølv agtigt, kender i det og nogle der ved hvad det hedder og hvor man køber materialerne?[/quote]

Har ikke læst tråden, så måske du har fået svar…men de hedder skrabebilleder eller scraperfoil

http://teknikken.dk/catalog/index.php?cPath=284

http://www.cchobby.dk/skrabebilleder-100-ass.aspx

http://hobbi.dk/scraperfoil-c-390.html

Jeg er lige begyndt at lave smykker som tager meget af min tid. Der ud over så kigger jeg også stjerner (ved godt det ikke er kreativt men det tager en del af min natte tid).

Jeg er ikke så kreativ mere, jeg har ellers strikket meget.
Men det er ikke nemt med de bøller her som ikke kan tåle at se garn :høhø:

Jeg har strikket utallige nisser og masser af trøjer og dejlige tykke vintersokker men har ikke tid mere syntes jeg :S
Nu er jeg mest kreativ med støvsuger og gulvklud :argh:
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;497864]
Nu er jeg mest kreativ med støvsuger og gulvklud :argh:
Hilsen Lisbeth[/quote]

Vil du så ikke være så sød at komme og være kreativ her? :ups::tihi:

Jo hvis jeg ikke havde hele den flok bøller at være kreativ efter, så ka’ du lige tro at jeg kom til dig :tihi:

3-d computergrafik er min måde at få afløb for kreative impulser idag.
Det ligger lidt stille pt, fordi min computer er… hm, træt… og det begrænser mig desværre… jeg håber snart at få fingre i en ny :inlove:

Før mine fingre gav op har jeg spillet på guitar, strikket bunker af trøjer, tegnet i hånden og lavet smykker.
Jeg laver sådan noget:

Fri fantasi…


Også fri fantasi, desværre, men baseret på en færdig model og inspireret af de frygtelig lækre og frygtelig dyre lejligheder bag Fisketorvet i København :savle:

Nå ja, julebanneret er også 3-d grafik (landskabet bagved)