Hvad ligner dette?

:yah:

En gravid kat? :slight_smile:

En fiiin lille rød dut, må vi se hvem den sidder på :smiley:

Ja det må i da:

Det er absolut ikke et planlagt kuld, men Alta (som vejer 4,9 kg) maste sig gennem en sprække på 4 cm for at komme ud til Michael :uha:

Men jeg kan nu ikke lade være med at glæde mig alligevel :love:

Her er den kommende farmand forresten:

-kaisålæredet KIIIIIIIIIIIIIILLINGER!!! :yah: :yah: :flag: :yah: :yah:

Wauw jeg havde ret!
Tillykke med det! :hjerte::hjerte:

Ihhh hvor er hun smuk :inlove:

Og med den far, så kan jeg godt forstå du glæder dig, de bliver bedårende de små :hjerte:

[quote=DK Thomani;357902]
Det er absolut ikke et planlagt kuld, men Alta (som vejer 4,9 kg) maste sig gennem en sprække på 4 cm for at komme ud til Michael :uha:[/quote]

når man vil - ja så vil man jo -LOL

tillykke med upseren :slight_smile:

åhh killinger, bliver dybt misundelig nu, savner bare det sådan, men er sikker på du får et kuld skønne killinger efter de to lækre forældre

MVH
Gitte

hvor er det fedt…

kan det passe at det er hende der er på dit banner og ham der er på dit billed… (må nemlig tilstå at jeg finder billederne af dem alt for nuttede og har håbet på at de var hver sit køn… Mest fordi at killinger mellem dem kun kan blive absolut fantastiske)

[quote=line_refsgaard;358352]hvor er det fedt…

kan det passe at det er hende der er på dit banner og ham der er på dit billed… (må nemlig tilstå at jeg finder billederne af dem alt for nuttede og har håbet på at de var hver sit køn… Mest fordi at killinger mellem dem kun kan blive absolut fantastiske)[/quote]

Nej, min avatar er deres datter fra det kuld de fik sammen sidste år :slight_smile: Du kan se de kommende forældre i indlæg nummer 4 i denne tråd :slight_smile:

Det er en rigtig god kombination, det var et lækkert kuld, som endda blev BIS på Racekatttens udstilling i december sidste år :slight_smile:

Her er et billede af hele kuldet:

Fra venstre: Jondalar, Iza, Ayla, Kimaron, Talut og Thonolan :love:

Ej hvor er de lækre…:wehuu: Både forældre og killinger… Det bliver de kommende sikkert også…

Tjaeee - en ikke sulten flåt er mit bud :høhø:

Kan man vinde noget?

[quote=Lis Dahlstrøm;358462]Tjaeee - en ikke sulten flåt er mit bud :høhø:

Kan man vinde noget?[/quote]

-LOL

Ja, du kan få lov at komme på killingenus hvis du vinder. Men hvis du vinder så er der jo ingen killinger :tihi: