Hvad lytter du til lige nu? - Musiktråd!

Jeg skal også ud og høre Volbeat. Det bliver laaang dag, da jeg først skal på udstilling med 5 katte.

3 Synes om

du har nok læst Basserne hva`?

Det ville kunne forekomme, ja :slem:

1 Synes om

Jeg kan ikke beslutte mig for, om jeg kan lide den! But he sure can pick his banjo…

3 Synes om

Jeg Ææææælsker The Dead South
Det er vel et par år siden jeg opdagede dem og har hørt dem nærmest non-stop siden … og deres musik er genial at træne til

Har lige opdaget dem her.

3 Synes om

Jeg må nu nok sige, at jeg foretrækker versionen med Simon og Garfunkel :grin:

2 Synes om

Jeg elsker S & G’s musik - men Disturbed’s version er jeg faktisk også ret vild med.

4 Synes om

Må så nok indrømme, at jeg overhovedet ikke kende Disturbed - men versionen er da ikke dårlig.
Men jeg synes, at sangeren er lidt uhyggelig at se på :yikes:

2 Synes om

Dem her gør det også godt.

2 Synes om

Simon og Garfunkel har lavet virkelig gode ting, og jeg synes begge disse to cover kan noget. Et andet cover med dem, fremført at en svensk duo jeg er ret vild med, er denne:

First Aid Kit - America - Simon og Garfunkel cover

2 Synes om

Et af deres (First Aid Kit) hits, og det første nummer jeg hørte med dem og gjorde at jeg faldt for dem, og begyndte at høre resten af deres musik.

First Aid Kit - My Silver Lining

2 Synes om

De to nævnte grupper kende jeg heller ikke - men jeg er nu heller ikke opdateret med nutidig musik !
Jeg hører aldrig radio . kun mine egne CD`er, som jeg på forhånd ved, er musik jeg kan lide :thumbup:

2 Synes om