Jeg er også ret vild med den stribede… godt bling’et op med store "guld"smykker om halsen, håndledene og fingrene, samt en lille fjollet hat/spænde i håret… et par flotte stiletter… og et flot sjal…
Du har lidt gylden hudfarve, eller husker jeg forkert … :? … men så er jeg ikke sikker på at den sølv klæ’r dig ![]()
Jeg hepper på den stribede, den er ret pæn synes jeg ![]()
[QUOTE=Skattekat;655090]Du har lidt gylden hudfarve, eller husker jeg forkert … :? … men så er jeg ikke sikker på at den sølv klæ’r dig ![]()
Jeg hepper på den stribede, den er ret pæn synes jeg
[/QUOTE]
Jeg er nok mest bare hvid lige nu (tak danske sommer)! ![]()
I lægger vist lidt op til, at de alle tre er lige gode bud?? Jamen, det er jo dejligt
Tak skal I have ![]()
Men du har stadig en grundtone, der er enten gylden/varm eller rosablålig/kold, og som korresponderer med din øjenfarve og naturlige hårfarve. ![]()
Jeg syntes alle tre kjoler er super fine
Så eftersom du siger at du ikke så tit går med kjole, så syntes jeg du skal vælge den som du føler dig bedst tilpas i ![]()
JEG ville ubetinget vælge den sølv/grå, den er simpelthen skide flot! ![]()
Hvor er jeg glad for, at alle de besynderlige regler ikke kendes i min familie… ![]()
Jeg synes, man skal klæde sig almindelig pænt efter selskabet og lejligheden - hverken over- eller underdressed. Men farverne er komplet ligegyldigt. Forhåbentlig ved gæsterne godt, hvem der er mor til hvem - og ellers finder de vel hurtigt ud af det.
Bruden behøver jo heller ikke være hvid.
![]()
Tak for jeres svar!
Jeg er nok lidt kommet frem til den sølvfarvede. Den er nemlig festlig, uden jeg føler mig for overstadset. Og så kan den noget, de to andre ikke kan: Skjule bildækket på mavsen!
:love2:
[QUOTE=Misjas_Mor;655341]![]()
Tak for jeres svar!
Jeg er nok lidt kommet frem til den sølvfarvede. Den er nemlig festlig, uden jeg føler mig for overstadset. Og så kan den noget, de to andre ikke kan: Skjule bildækket på mavsen!
:love2:[/QUOTE] Altså… hvorfor så spørge ![]()
Det er en fantastisk egenskab ![]()
Og så vil det garanteret medvirke til, at du har det godt med dit udseende (også selvom du ikke er vant til at gå i kjole) ![]()
Ja, nu har du jo fundet ud af det, men jeg er enig med de andre I at alle tre er passende. Nok især den sølv og den stribede… Men lækker egenskab hos den sølv!!
Kan godt forstå du vælger den
det er sjovt - den egenskab sørgede jeg for at min BRUDEKJOLE havde ![]()
Der var skisme krise en time før afgang!
Pludselig syntes den sølvgrå kjole at være så kort, at mine hjulbenede, halvfede knæ sprang i øjnene ![]()
Så det blev den rosa, og jeg følte mig rigtig godt tilpas. Den blev stadset op med nogle gode høje hæle, en stor halskæde og en festlig taske!
Tak for hjælpen alle sammen ![]()