Hvad med et tatto kat?


Denne her syntes jeg er flot !!!

Var det noget ? :tihi: kunne i finde på at få en tatto Kat :gruble:

Ork ja :slight_smile:

Jeg ville gerne have denne:

Måske lidt modificeret :slight_smile:

DK Thomani … den er også speciel og Flot !!!

Har skam allerede en - i noget mere beskeden design og størrelse :wink:

Min Gizmo, sidder på højre ankel og er omkring 4 cm høj:

Jeg har allerede en sort kat på armen, så ja kunne sagtens finde på.

Jeg fik den i fødselsdagsgave af min bedre halvdel, han holdt en tale hvor han primært talte om alle mine katte, incl dem af porcelæn og keramik mmm og sagde jeg bare manglede en på ballen… :slight_smile: Den kom så på armen istedet.

:slight_smile:

Gizzemissen … den er sød og diskret, jeg ville heller ikke have en der var for stor og prangende … hvis jeg en dag tog mig sammen og fik en :stuck_out_tongue:

Danpia … vi ville da ellers gerne se en på ballen :høhø: … eller den på armen !

Jeg syntes der er rigtig mange flotte. Jeg har selv en sort tribal cat til og kravle op af min inderarm.

Har så disse to her på mine håndled

MVH
Gitte

Jeg er ved at spare sammen til en tattoo mere.
Denne gang skal det være en liggende kat på skulderen.

Puha, nej tattooer er ikke mig :engel2::engel2:

Kat her bor på min venstre arm :hjerte::hjerte:

Den er rigtig sød og ikke for stor !!!

Marianne H … Flot !

Jeg har nåleskræk, så sandsynligheden for at jeg overhovedet nogensinde får en tattoo er ret lille :stuck_out_tongue:

Men der er nogle rigtige pæne katte-tattoos imellem, men skal jeg have en tattoo bliver det højst sandsynligt en lille tekst eller sådan noget :slight_smile:

Jeg fik lavet denne kattepote for 1 år siden. Den er jeg ret glad for - især fordi det primært er mig, der kan se den :slight_smile:

Samme poteaftryk har jeg 2 af på min venstre ankel, og derved bliver det nok.

Jeg har en tato på min fodryg, en meget personlig, som jeg selv har tegnet.

Jeg har ønske om i hvert fald to mere, hvis jeg havde råd. Èn af dem skal være en siameser :slight_smile:

Jeg tror aldrig at jeg vil få mig tatto, nok mest fordi jeg ikke er så glade for nåle:tihi: Men der ellers mange flotte motiver, også med katte:p

Skulle jeg have en tattoo, ville det også være noget med katte… Har overvejet at få taget pote aftryk af mine katte og så få det på :slight_smile: Meen, jeg får det nu nok aldrig…

Jeg er bidt af tatoveringer… har kattepoter på den ene skinneben… en kattekilling over den ene ankel og et portræt af min afdøde Bella på venstre skinneben

Jeg har fået en tattoo af min soulmate Atreju på venstre skinneben.
Den er super flot og ligner ham fuldstændig.
Kunne sagtens finde på at få flere

Må vi se tattoen Ribemis ?