Hvad mon der sker đŸ€”

Jeg havde ikke opdaget denne trÄd fÞr nu, men sikken skÞn den var at lÊse :hjertehop:

Blaze’s far lĂ„nte vi jo ned til parringen fra Finland og er ikke beslĂŠgtet. Men mor, Kiki, er fra Sverige, og hendes farmor, som jeg sendte til en svensk opdrĂŠtter, er efter Eife’s Ronja RĂžverdatter.
Dvs. at PiaH’s Lasse og Ingrid’s Magnus begge er et eller andet trin af grandonkel til ham, samt at Dorthe’s to mĂ„ vĂŠre et eller andet trin af grandfĂŠtre :gruble: Og din egen Rhys er jo bror til Ronjas mor, Beka, og sĂ„ er jeg lĂžbet sur i hvad han kunne kaldes :hoho:
Og Ninas Silas er jo sĂ„ far til Rhys’s mor, og derved ogsĂ„ deri, og Skofus er fĂŠtter til Beka, sĂ„ ogsĂ„ en eller anden grad af beslĂŠgtet :tihi:

Og har jeg sĂ„ glemt nogen herinde pĂ„ “Eife-gale”? :cool:

Og skulle nogen fÞle sig fristet af Blaze, sÄ sÞger hans bror Pickles, pÄ billedet herover, stadig sin nye familie :hjerte:

17 Synes om

EnglÊnderne har helt sikkert en definition pÄ relationen: Cousin Chart - Family Relationships Explained - Genealogy :sunglasses:

Det kunne “nogen” sagtens gþre, men nu du har jo allerede skaffet “nogen” tilstrékkeligt at bekymre sig over
 :surrender: :heart:

9 Synes om

SelvfĂžlgelig har englĂŠnderne da det :hoho:

Tsk, to smÄ sÞde katte giver ikke grÄ hÄr nok :muhaha:

7 Synes om

Lyset i Fuglebjerg Hallen er tydeligvis ikke sérlig godt
 :smirk:

PS. Det er netop det faktum, at de er smĂ„ og (urimeligt) sĂžde, der giver anledning til bekymringerne - sĂ„ hvis du evt. har nogle store, grimme og dumme, som jeg med sikkerhed ikke vil kunne li’
? :thinking: :see_no_evil:

8 Synes om

Ser jeg syner? Har Bandit tabt sin skygge :scream::scream::scream:

12 Synes om

Légger mig fladt ned og erkender min fremskredne demens - men HTF er Bandit
? :thinking: :surrender:

EDIT: SĂ„ fĂžrst lige skygge-issuet nu - det kan kun vĂŠre AI genereret
 :smirk:

4 Synes om

Sorry, det har jeg ikke fÄet sagt :joy: Frej kan ikke sige Blaze, sÄ jeg foreslog, at vi kunne afprÞve forskellige kaldenavne
 Birk kom pÄ Bandit pÄ 3 sek, og siden har det vÊret en dÞdssynd at kalde ham andet :joy:

Jeg tÊnker ogsÄ du har ret i AI
 Hvordan kan en kat ellers vÊre sat sÄ forkert sammen pÄ et billede?

12 Synes om