Jeg havde ikke opdaget denne trÄd fÞr nu, men sikken skÞn den var at lÊse
Blazeâs far lĂ„nte vi jo ned til parringen fra Finland og er ikke beslĂŠgtet. Men mor, Kiki, er fra Sverige, og hendes farmor, som jeg sendte til en svensk opdrĂŠtter, er efter Eifeâs Ronja RĂžverdatter.
Dvs. at PiaHâs Lasse og Ingridâs Magnus begge er et eller andet trin af grandonkel til ham, samt at Dortheâs to mĂ„ vĂŠre et eller andet trin af grandfĂŠtre Og din egen Rhys er jo bror til Ronjas mor, Beka, og sĂ„ er jeg lĂžbet sur i hvad han kunne kaldes
Og Ninas Silas er jo sĂ„ far til Rhysâs mor, og derved ogsĂ„ deri, og Skofus er fĂŠtter til Beka, sĂ„ ogsĂ„ en eller anden grad af beslĂŠgtet
Og har jeg sĂ„ glemt nogen herinde pĂ„ âEife-galeâ?
Lyset i Fuglebjerg Hallen er tydeligvis ikke sĂŠrlig godtâŠ
PS. Det er netop det faktum, at de er smĂ„ og (urimeligt) sĂžde, der giver anledning til bekymringerne - sĂ„ hvis du evt. har nogle store, grimme og dumme, som jeg med sikkerhed ikke vil kunne liââŠ?
Sorry, det har jeg ikke fÄet sagt Frej kan ikke sige Blaze, sÄ jeg foreslog, at vi kunne afprÞve forskellige kaldenavne⊠Birk kom pÄ Bandit pÄ 3 sek, og siden har det vÊret en dÞdssynd at kalde ham andet
Jeg tÊnker ogsÄ du har ret i AI⊠Hvordan kan en kat ellers vÊre sat sÄ forkert sammen pÄ et billede?