Hvad mon der sker 🤔

Delle er under sofaen, Muffe stirrer og Rhys tuller rundt… Kan I gætte, hvad der sker her i huset?

10 Synes om

Tillykke med den nye kat? :grin:

6 Synes om

Jeps!

Den dygtigste lille fyr :heart: Han har været her en time og sidder og gør sig til for Delle, der ikke tør komme ud fra under sofaen :smiling_face_with_three_hearts:

10 Synes om

Mangler der ikke mindst et billede, og flere informationer!? :wink:

5 Synes om

Synes du? Tænker ellers ikke, I plejer at kunne lide killinger :tihi:

8 Synes om

Eife’s Blaze of the Nether :heart:

25 Synes om

Sikke en fin lille stribemis. :hjertekat:

4 Synes om

Er den lille fine stribemis mon i familie med de andre Eife-katte der huserer her på KG? :joy_cat:

3 Synes om

Vi kan snart omdøbe Kattegale til Eife-katte … :gruble:

12 Synes om

Det er den måske en lille smule :joy::joy::joy:

Jeg har simpelthen ikke styr på, hvordan han hænger sammen med de andre :see_no_evil: Ved hans oldemor er Eife’s Melanie ‘Sporty Spice’ C

4 Synes om

Faktisk er det bare et stort showroom :joy::joy::joy:

7 Synes om

Han er så sød en bette fyr :heart: Har overhovedet ikke tid til at nusse, men gnider sig op af os og vil kæle :heart:

17 Synes om

Han ligner ganske rigtigt en typisk Eife-kat - forsgtig, reserveret og ikke synderligt social… :smirk_cat::sunglasses:

12 Synes om

Han er godt nok vakker :hjerte:
Men er du sikker på han ikke er en Mangcoon? Han har jo et fint M i panden :hoho:

7 Synes om

Stort tillykke med den virkelig søde og charmerende tille nye beboer :star_struck: :heart_eyes:

3 Synes om

Han er SÅÅÅÅÅÅÅ bange for mennesker!

Hvis han sover og ungerne giver sig til at rode i Lego og råbe osv, så vipper han faktisk næsten et øre! Det er ikke til at bære!

Jeg er også ved at overveje, om han er uintelligent eller bare totalt ligeglad :joy:

Ja, det er en vandskål, han har poten i :joy:

20 Synes om

Et klassisk tilfælde af learned helplessnes… :scream_cat:

7 Synes om

Er Eva begyndt at sende dem ud i papkasser nu ? :crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

TILLYKKE med ham, han er skøn og dejlig :smiling_face_with_three_hearts:

7 Synes om

Vand er et helt naturligt element, som man ikke skal sky, mener min Eife-kat :wink:

10 Synes om

I hvert fald den ene af mine erklærer sig enig - han hopper gerne ned i vasken mens hanen løber, hans version af drikkefontæne… :smirk_cat:

9 Synes om