Hvad skal der da blive af os :(

En ubehagelig tanke ramte mig… Om et år skal min kæreste og jeg til Aalborg, på grund af vores uddannelser, og en tanke strejfede mig… BOLIG… Jeg gik fluks ind og søgt på bolig foreninger i Aalborg, hvor man må have kat… Og jeg fandt én afdeling, hvor man måtte have mere end en… Jeg er helt grædefærdig ligenu, for selvfølgelig skal misserne med, ellers må vi pentle, men det er bare DYRT… Er der nogen af jer, der kender nogen bolig foreninger i Aalborg, hvor man må have dyr… Alle jer katteejere, som ikke har hus, bor i privat, snyder i med antallet, hvad gør i? Hjælp mig, giv mig lidt ro i sindet, så jeg måske kan få sovet… Er på grådens rand lige nu :ked:

I Aalborg elsker de tilflyttende studerende.

De har en boliganvisning midt i byen for deres elskede studerende, og jeg har boet på et kollegie ude ved universitetet hvor de lod mig bygge en løbegård til mine 3 katte.

Det skal nok gå. Det er jeg helt 100% sikker på.

Hvis I finder nogle boligforeninger nu og søger lejebolig allerede nu, kan I sikkert endda finde et rigtig godt sted inde i midtbyen.

Men jeg kender ikke lige navnene på boligforeningerne. Men der er andre herinde, som bor deroppe. De kommer sikkert frem lige om lidt. :slight_smile:

Sov du bare trygt. :slight_smile:

Hvis du bor over en stueetage er det nemt at holde kat, selvom man ikke må. Er der tilladelse til én kat, vil jeg mene det er super nemt, at holde nr 2 skjult :slight_smile:

[quote=Sheer;234752]I Aalborg elsker de tilflyttende studerende.

De har en boliganvisning midt i byen for deres elskede studerende, og jeg boet på et kollegie ude ved universitetet hvor de lod mig bygge en løbegård til mine 3 katte.

Det skal nok gå. Det er jeg helt 100% sikker på.[/quote]

Er det rigtigt? åhh… Det lyder helt fantastisk… Håber også vi kan finde noget i den retning… Jeg tror vi sætter os til computeren allerede imorgen, og leder… Tusind tak Signe :ups:

Også selvom mine er lidt meget støre end dine små abser :?:stuck_out_tongue:

Hvor i Aalborg vil I bo? Jeg ved der er nogle steder hvor kat er tilladt, men der er desværre ofte ventetid.
Nørresundby boligselskab har rækkehuse i Aalborg øst med tilladelse for husdyr.

Marina

[quote=Marina;234772]Hvor i Aalborg vil I bo? Jeg ved der er nogle steder hvor kat er tilladt, men der er desværre ofte ventetid.
Nørresundby boligselskab har rækkehuse i Aalborg øst med tilladelse for husdyr.

Marina[/quote]

Helt rigtigt:rock:
Aalborg Ø er, hvor jeg arbejder og der er mange steder, hvor det er tilladt at holde dyr …Steder jeg ved man må have dyr er bla. Sebbersund, Sallingsund, Oddesund, Hvalpsundvej…(Boligselskab Himmerland) og Fyrrekilde, Blåkilde, Hvidkilde og Ravnkildevej…(Boligselskab Lejrbo)

Og der er ikke langt til Uni…

[QUOTE=anne p;234775]Helt rigtigt:rock:
Aalborg Ø er, hvor jeg arbejder og der er mange steder, hvor det er tilladt at holde dyr …Steder jeg ved man må have dyr er bla. Sebbersund, Sallingsund, Oddesund, Hvalpsundvej…(Boligselskab Himmerland) og Fyrrekilde, Blåkilde, Hvidkilde og Ravnkildevej…(Boligselskab Lejrbo)

Og der er ikke langt til Uni…[/QUOTE]

Samt Vanggården:)

jeg snyder s

Af kollegier kan jeg anbefale Obel & Nork - de ligger begge i Aalborg Øst og der må man gerne have katte.

Nu er det godt nok omkring 5-6 år siden vi boede der, men jeg tvivler på at tingene er ændret.
Obel kan man vidst tilmed få ret store lejligheder (i stue etage) - jeg mener helt op til en 4 værelses.

Aalborg Øst er et ok område. Hvis man vil shoppe i centrum hopper man bare på bussen og så er man der efter 10 min.

Jeg har kun gode minder om vores tid i Aalborg - dejlig by og venlige mennesker :slight_smile:

/Mette

Tak for alle jeres svar, min kæreste og jeg begynder og kigge på de forskellige steder, i har anbefalet i aften… Vi skal der ud om et år, og på uni begge to… Min kæreste dog først et år eller to senere end mig… Ja, det er en dejlig by, og vi bor jo ret tæt på nu… Men alle de steder i har anbefalet er helt sikkert til stor hjælp for os… Tusind tak allesammen :smiley:

Nogle gange bliver jeg så glad for at være med på Kattegale. :slight_smile:

Ikke fordi jeg har et boligproblem - men fordi så mange gerne vil hjælpe. :slight_smile:

Ja da - det har intet med størrelsen at gøre.

Vi snød med antallet af vores :sshh:
Og ingen opdagede noget som helst. :ok:

[quote=Mona Jensen;235241]Nogle gange bliver jeg så glad for at være med på Kattegale. :slight_smile:

Ikke fordi jeg har et boligproblem - men fordi så mange gerne vil hjælpe. :)[/quote]

Det er nemlig fuldstændig rigtigt mona… Der er nemlig så mange smukke og dejlige mennesker :wehuu: Og alle er klar til at hjælpe alt det de kan…:wehuu: Tusind tak :inlove: