Selv skal jeg liiige ordne huset lidt, og så skal jeg ud og nyde det gode vejr med en liggestol og en bog :høhø:
I eftermiddag skal jeg til ørelæge …ikke rart. Men kan være min mand håber lægen kan få mig til at høre efter
Selv skal jeg liiige ordne huset lidt, og så skal jeg ud og nyde det gode vejr med en liggestol og en bog :høhø:
I eftermiddag skal jeg til ørelæge …ikke rart. Men kan være min mand håber lægen kan få mig til at høre efter
Jeg skal ud og gå en lang tur her til formiddag - og så skal jeg prøve min nye bærbare.
I eftermiddag skal jeg ud og løbe - kan næsten ikke vente.
Den sædvanlige rengøring.
Så vil jeg træne katte.
Jeg vil gå en tur og ellers bare nyde livet.
-engel Vi er da vist 3 priviligerede damer - der sådan har hele dagen til at gøre lige hvad vi vil.
jeg skal arbejde…
og i aften - der skal jeg nok arbejde lidt mere … og hvis jeg er heldig - så kan jeg nå at få læst lidt i bind 5 af 6 i min Rom-saga
Ja, og hvor jeg nyder at have den frihed til at gøre lige præcis hvad jeg vil - når jeg vil.
Ja det er bare så dejligt at ha’ den frihed, jeg nyder det også
Lige nu skal jeg arbejde … men går tidligt i dag og så håber jeg Fie leverer killinger til mig senere
Jeg skal arbejde, eller jeg skal i hvertfald være her - men tror jeg kommer til at bruge en del tid på de 2 små hundehvalpe der ligger ved siden af min stol og sover - når jeg så har fri skal jeg hjem og gennemsnuses og lege med misserne - og binde min datters skole bøger ind. Hun er lidt stolt, er begyndt i 7. kl og skal som nye fag have fransk,biologi,geografi og fysik/kemi.
… Uf, det bliver ikke sjovt når hun skal have hjælp til lektierne :S
Jeg skal lige have ordnet kattene, derefter tager jeg en tur i Zoo, vejret er perfekt til det
I dag får jeg min kæreste hjem igen, der har været 14 dage i San Juan… Så jeg skal ikke lave meget andet end at putte og kramme og kysse
I morgen kommer min missepige, så der skal også gøres klart til hende… Men kattebakke, finde madskåle frem osv
Jeg skal til dyrlæge med de tre hitter, så de kan få en indsprøjtning mod øremider - og nok have Diego med hjem
Og så skal vi videre med hegnet lige et par timer, hvis vi kan nå det. Og så skal jeg ud og prøve en ny parthest
:)
Skal nok oz liiige finde tid til at besøge denne butik, jeg kan mærke en TRANG til at bruge penge…
:høhø::høhø::høhø:
Ikke en skid! Har været ved dyrlægen her til morgen for at få kigget nogle endetarmssmears, heldigvis ingen parasitter i gammel-missens mås, men et spraglet udvalg af bakterier, så han skal på Metronidazol og Clavamox kur i en uge. Så har jeg fri resten af dagen, skal lige have noget tryksag gjort færdigt - men derudover har jeg kun planer om at nusse med killinger, ligge på sofaen (med de samme killinger) og i det hele taget forsøge at komme mig ovenpå en halvhård omgang nattevagter.
VH
Susanne
Jeg hører også til den skare af priviligerede kattegale der selv kan disponere 100% over tiden.
I dag skal jeg slappe af her til formiddag, over middag tager jeg ind til byen og ser efter noget tøj jeg kan have på til min fars 60-års-fødselsdag næste lørdag. Derefter til fysioterapeut og pilates, og inden jeg er hjemme igen er klokken i hvert tilfælde 18,15, så der skal jeg bare lave noget hurtigt mad, og hygge, inden jeg skal i seng.
Jeg skal være på biblo fra 13 til 19 i dag - derefter har jeg WEEK-END!
Fredagsfri burde være en menneskeret…
Jeg skriver eksamensopgave…
Jeg har været på arbejde hvor jeg gjorde rent siden kl. meget tidligt i morges:S
Og nu skal jeg igang med den store rengøringstur herhjemme, det holder nok ikke særligt længe med den flok grisebasser jeg har gående her
Nå men så keder jeg mig ihvertfald ikke.
Indimellem skal jeg lige holde en lille pause og kigge på Kattegale
I eftermiddag skal vi ud at handle stort ind, det gør vi nemlig altid om torsdagen.
Alt i alt, en rigtig kedelig dag hvor det til og med regner:argh:
Hilsen Lisbeth
Jeg har lavet yoga 1½ time imorges. Der efter havde jeg lige gang i støvsugeren rundt i hele huset. Resten af dagen skal jeg hygge i sofaen først med den bærbar der efter med en god bog tror jeg.
Jeg skal ind på kommunen og aflevere en ansøgning om økonomisk hjælp til tandlægebehandling.
Så skal jeg have handlet ind når jeg nu er afsted, kom nemlig i går aftes til at invitere min bror på Fredag den 13. (u)hygge med noget godt mad og en uhyggelig film :høhø:
Når jeg kommer hjem igen er der garanteret et par kattebakker der trænger til at blive kigget på, nogle planter der skal vandes og en lejlighed der skal fejes (støvsugeren har givet op og der er ikke penge til en ny i denne måned )
Og ellers så tror jeg resten af aftenen bliver fordelt mellem sofa og fjernsyn og internettet her - måske krydret med etaper af opvask der har stået i blød siden i går aftes