Hvad skal han hedde?

Som nogen ved så hentede jeg min killing igår som hedder nu william, men så her til morgen ringede de tidligere ejer og spurgte om jeg ville have hans bror , og det ville jeg gerne og han er nu hentet og de tumler rundt som små killinge brødre gør… MEN

Hvad skal han hedde ?

Skal være noget som passer rigtig godt til William… :slight_smile: HJÆLP:)-surrender:kryds::wehuu:

bertil

Viggo

Hvad med Waldemar :thumbup:

[quote=CarinaNielsen;397818]Som nogen ved så hentede jeg min killing igår som hedder nu william, men så her til morgen ringede de tidligere ejer og spurgte om jeg ville have hans bror , og det ville jeg gerne og han er nu hentet og de tumler rundt som små killinge brødre gør… MEN

Hvad skal han hedde ?

Skal være noget som passer rigtig godt til William… :slight_smile: HJÆLP:)-surrender:kryds::wehuu:[/quote]

Willads

Vincent

Virgil

Visti

Vitus

Valdemar - eller bare Valde

Marinus

eller Julius. :hjerte:

I LIKE !!:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Billeder… Hvor pokker er billederne :venter::venter:

Shakespeare :høhø:
Hvor var det godt, du fik ham også - Jeg er sikker på, der var stor gensynsglæde hos mipserne :slight_smile:

Robbie og William:-) hehe

kommer der ikke billeder af dine missebørn ??

Whalter

Knus Elin

OPDATE!!! :slight_smile:

William har fået nyt navn, og det er Oliver, Efter vores gamle kat…
og hans bror som jeg hentede i går har i hjulpet mig med og finde navn og det blev Valde.

Så det er Oliver og Valde. :):wehuu:

Valde:wehuu:
jeg havde også en Valdemar en gang, en dejlig tilløber dreng, som min ene skovkatte-pige blev meget forelsket i og det var gengældt; de kælede med hinanden ‘gennem’ vinduet, de var SÅ søde.

Min Valde døde desværre alt, alt for ung kun 6-7 år gammel, han havde PKD :ked:

Tillykke med dem, glæder mig til at se billeder
:slight_smile: