Hvad skal i have på påskebordet af lækkerier?

Ingenting, slet ingenting :frowning:

[QUOTE=Coon Danica;583245]I morgen skal vi ud til min søster og spise, jeg ved ikke hvad vi skal have men jeg er sikker på at det smager :savle:
Ellers skal vi en af dagene have en gammeldags grydestegt oksesteg med tilbehør og så er der også indkøbt en hamburgryg som vi skal have med grøntsager og aspargessovs, de sidste dage ved jeg ikke endnu…måske noget grill :savle:[/QUOTE]

Hos min søster i går fik vi… Laksemad med asparges og røræg…paprikakylling med ris og kartofler og til dessert fik vi pandekager med alle mulige slags is til og til dem som havde lyst…også lidt kirsebærsovs…uhm…det var skønt…:savle:

I dag samles min far’s side af familien til påskefrokost-ædegilde - jeg ved ikke helt præcist hvad der er på menukortet, men jeg er blevet lovet at der nok (også) skal være tarteletter :savle: Da vi også til dels er samlet for at fejre min fødselsdag medbringer jeg en skudefuld frugtsalat, da ingen af os er i humør til lagkage og boller … Bagefter skal vi slappe af og slå mave i haven, spille lidt
Petanque (har en grudge match kørende med svogrene :slem:) og ikke mindst bare nyde det gode vejr :ferie01: