Her i huset står den på Ceasarsalat med kylling, sprødstegt bacon og høvlet parmesan. Dertil frisk lunet brød. -thumbs
Vi er jo lige kommet hjem efter 1 uge i rom så vi skal have gode danske hakkedrenge med brun sovs og kartofler
Uhmmmmmmm,det lyder lækkert Birte
Jeg ved ikke helt hvad vi skal smæske os i i aften :? :?
Jeg har ikke tænkt på det endnu,har travlt med at pakke sammen med Mads.Han skal til Prag med skolen i aften og går bare og er helt fjollet.Ihhhhhhhh… -høhø -høhø
Så det ender enten med en pizza fra den lokale eller et stykke rugbrød.
Det bliver nok pasta Bolognese der står på menuen i aften - med frisk tomat- og hvidløgspasta.
Så må lysten til kyllinge fajitas vente til i morgen
Mmmm, pasta bolognese. [bigloony]
Hmm, ved ikke, hvad det bliver til idag, men er så småt ved at være sulten allerede. -what
Ups, jeg har helt glemt at tage noget ud…
så det bliver mini pizza og lidt grønt med et par kyllinge stykker til…
tja… hos os står den på pasta med tomat/kødsovs…
først går man ud til sine tomatplanter og henter henved 2 kg GODT modne tomater
kødsovsen laves nernæst af tørrede opblødte løg der svitses i olie og hvori 1 kg 3-10% oksekød dernæst brunes 100%
tomaterne skæres i passende stykker og lægges oveni kødet og der hældes godt med salt og peber i sovsen…
og så får den lov at stå og simre indtil tomaterne er helt kogt ud og der bare er verdens lækreste tomatsovs…
til dessert står den på rabarber mousse af årets sidste rabarberhøst…
vi glæder os
-kramer
Mozzeralla salat med tomater og basillikum. Hakkebøf med kartofler og en dressing.
Det lyder altså rigtig lækkert alt sammen -forelsket
Oksemørbrad med råstegte kartofler og flødesovs [bigloony] [bigloony]
Jeg skal nok have en lille bøf med salat med bl.a. lun gedeost i
Mørbradgryde med grovfritters og salat
Ummmmmmm det eeeelsker jeg
Kyllingebryster drysset med lidt hvidløg, salt, og peber. Ristet på meget varm pande. Viklet med bacon om og lagt i fad og så i ovnen.
Mit drivhus bugner også af tomater, og grønpeber. Så jeg har brunet løg, lidt bacon, peberfrugter, og tomaterne, kylet lidt mere hvidløg i og tja lidt fløde det simre til sovs…
Vi skal vist bare have jasminris til og hvidløgs flutes.
Vi skal have meget vigtig gæster idag…de skal hjælpe med Projekt hegne have ind, med el…så ræven bliver ude (har f…ædt mine høns) og kattene inde.
Ummmmmmm det eeeelsker jeg :D[/quote]
Der er rigeligt …Skynd dig at komme :-)))
Hva’ siger du Heidi …Er kryllingerne blevet ædt ??. Det er skisme da kedelig, de var bare så nuttede - Det har du da ikke fortalt …Sig mig, snakker vi for lidt i telefon sammen ? :-)))))
Hmmmmm det virker bekendt???
Sidder hun og deler ud af familieopskrifterne??? GG
Er det macaroni eller spaghetti??
Skal høre om du laver det ordentligt GG
SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRPPPPPPPPPPPPPPPPPP
MUUUMS… øj min mave rumler nu…
Må jeg spise hos jer alle?? G
Hos os står den på LET LET mad.
Pastaskruer med grøntsager og et lille skvæt ost…
Vi ÅD som små svin i går (tak for mad Henning - det smagte simpelthen pragtfuldt) så der skal nok ikke lige så meget mad på bordet nu her… -høhø