Hvad skal I spise til aften

Jeg skal have risengrød m. smørklat + sukker/kanel :savle: :savle: :savle:

Det vides ikke endnu. Det kommer nok an på, hvor lang tid vi skal bruge på at samle skab i gæste-/katteværelset.

Vi skal have ris med noget ala chili con carne, bare ikke så stærk en version :tihi:

Kulmule :uha:

umm vi fik risengrød i går…

i dag skal vi have hakkebøf med brasekartofler og bearnaisesovs’ og en eller anden form for grønsager

Hihi, vi fik også risengrød i går :thumbup:

I dag laver jeg hjerter i sovs med porer og champignoner og fuldkornspasta til :høhø: Det skal nemlig ikke ligge så tungt i maven, for jeg skal ned og træne i aften :tihi:

I dag skal vi bare have en hurtig hot-dog.
Ikke noget jeg er særlig vild med, men vi skal klippes lige til madtid, så det skal være noget nemt.
Og Tommy eeelsker hot-dog, jeg ville altså hellere have risengrød, det er så længe siden jeg har fået det.
Hilsen Lisbeth

Hjemmelavet clubsandwich. Som består af - Flute, miracle wip med karry, kogt kylling, salat og bacon :slight_smile:

Burritos (rester) :slight_smile:

Fiskefrikadeller af laks og torsk.

vi skal ha krebinetter med grønsager og kartofler

Vi skal have brændende kærlighed :slight_smile:

:savle::savle::savle:

Tante T skal have fiasko-gryde - det kalder jeg en sammenkogt ret.

I dag skal der gulerødder, kartofler, selleri, grønne bønner, løg, porrer, hvidløg løse ris og en dåse flåede tomater - og så godt med krydderier, selvfølgelig.

:savle::savle::savle:

I dag skal vi have selleribøffer med stuvet spinat, kartofler og gulerødder til.

:savle::savle::savle::savle::savle::savle:

Hehe, jeg skulle have haft risengrød i dag, men min unge svigerinde der lige har været en hel måned væk er kommet hjem et par dage tidligere så det er bare skønt! Så vi skal ned til svigermor og have tarteletter! Jah, det bliver jo også godt nok! :slight_smile:

Vi skal havde thai mad som jeg lavet i går med ris til… Så nem med mad ed rester

Jeg udrydder de allersidste rester fra lørdagens fest, så her står den på Chili con carne med ris og blandet salat :savle:

Jeg skal have Gullasch suppe. Venter utålmodig på at den bliver færdig - den har jo godt af at simre nogen tid.

Hey
Det er lige gode ideer som disse der ville være perfekt til et nyt forum jeg har lavet…

Tjek tråde “I skulle tage at prøve dette…”

Eller selve forummet…

http://vores-opskrifter.forums-free.com/