Hvad skal kæresten dog have i gave?

Jeg har simpelthen INGEN ide om hvad jeg skal give ham… Det må max koste 200 kr, da han allerede har fået en iphone :tihi:

Jeg er helt tom for ideer… :S Han går ikke op i deodoranter, og har haft fødselsdag for nyligt så der er han dækket ind…

Måske en trøje?? Har i nogen gode ideer??:slight_smile: Måske nogle specielle ting? Hvad giver i jeres kæreste/mand?

værktøj, det hitter her i huset

Her er årets gave en bog om katte :slight_smile: (vi er egentlig ikke på gaver i år da vi er ved at sætte nyt køkken ind)
[ame]Cats: Amazon.co.uk: Arthus-Bertrand, Yann: 9780304356294: Books

Hvad med en DVD, hvis han altså er til film.

Går han med smykker, kunne det måske være en ide med et af de der læder eller gummi armbånd?

Ellers kør en tur ud i Factory Outlet her i Ikast, de har mange pæne trøjer, skjorter, sweatshirt osv. til rimelige priser.

Puha, han ville tro det var en joke :tihi:

En bog af en art kunne måske være en ide…

Bruger man tilbehør til en iphone af nogen art? eller et cover?
Ja altså jeg ved ingenting, jeg har bare en gammeldags mobillos uden en masse teknisk :tihi:

Har købt 2 T-shirts fra Bisón til 200,- i Wagner (ved ikke om det er et lokalt tilbud). Californication season 3 til 200,- og en Peroni strikketrøje til 400,-

[quote=Marianne K;514785]Hvad med en DVD, hvis han altså er til film.

Går han med smykker, kunne det måske være en ide med et af de der læder eller gummi armbånd?

Ellers kør en tur ud i Factory Outlet her i Ikast, de har mange pæne trøjer, skjorter, sweatshirt osv. til rimelige priser.[/quote]

Gud ja… Der kunne jeg da helt sikkert finde en fed trøje til ham!!

En dvd var måske en god ide også…:slight_smile: Ej, det virker så oplagt jo :ups:

[quote=Rita;514787]Bruger man tilbehør til en iphone af nogen art? eller et cover?
Ja altså jeg ved ingenting, jeg har bare en gammeldags mobillos uden en masse teknisk :tihi:[/quote]

Uh kunne måske give ham sådan en øredims til når man køre bil… hvis de findes til iphone:)

Ham af min skal have en elektronisk parkeringsur
http://www.inspiration.dk/produkt/98498/jacob-jensen-elektronisk-parkeringsur

Nu er jeg nemlig træt af at bruge mine talegaver for at undgå en parkeringsbøde. Det er sket ikke mindre end to gange indenfor de sidste 14 dage :slight_smile:

Hehe, godt jeg ikke skal ud og købe nogen julegave til min kæreste - vi har aftalt at vi dropper det i år, da vi har rigeligt med udgifter i forvejen. Jeg tror nu alligevel ikke jeg kan lade være med at købe et eller andet, så køber nok en deo eller en film, så der er lidt :slight_smile:

Jeg har købt sådan en DVD lignende boks til min kæreste - der er to biografbilletter (til valgfri film i valgfri biograf), og så kan han/de få popcorn og cola også.

Så kan jeg jo altid håbe han inviterer MIG på den anden billet, hahahaha.

Nej, men jeg synes han trænger til én på opleveren, og så kan han tage en ven med.

Anede ikke hvad jeg skulle finde på til de der 200 kr.

[quote=Helene;514807]Jeg har købt sådan en DVD lignende boks til min kæreste - der er to biografbilletter (til valgfri film i valgfri biograf), og så kan han/de få popcorn og cola også.

Så kan jeg jo altid håbe han inviterer MIG på den anden billet, hahahaha.

Nej, men jeg synes han trænger til én på opleveren, og så kan han tage en ven med.

Anede ikke hvad jeg skulle finde på til de der 200 kr.[/quote]

Vi går bare utrolig meget i biografen selv… :høhø: Men ved faktisk at min mor giver det til en del af dem som kommer juleaften, blandt andet min lillesøster :slight_smile:

Hvis nogen har forstand på Iphone 4, må de da gerne fortælle om man kan få sådan en høredims til den telefon.

Den passer til Iphone 4
http://www.mytrendyphone.dk/shop/ego-cup-bluetooth-18537p.html

[quote=Marianne K;514810]Den passer til Iphone 4
http://www.mytrendyphone.dk/shop/ego-cup-bluetooth-18537p.html[/quote]

Ej, du en skat… Den tror jeg det bliver… håber man kan nå at få den hjem inden jul så :kryds:

Min kæreste får et abbonnement til bladet M… :slight_smile:

Ej, det var en god ide!" min kæreste sidder tit og savler over det blad… I sin tid, da vi var studerende røg hans abo. fordi vi skulle spare… :stuck_out_tongue:

Lars får det her spil som er det han ønsker sig aller mest. Glæder mig til at gi ham det :hjerte:

Han får en zippo lighter med indgraveret navn :slight_smile:
(han samler på dem)

Altså, når man køber en iPhone, så følger der automatisk høretelefoner med, så hvis du skal købe noget smart, så skal det være en bluetooth.