Hvad skal vi spise

igår købte jeg en dejlig stor majs kylling, så I aften skal mine dyr have kylling… Da jeg har lyst til kylling i karry.
så i aften står min menu på kylling i karry og dyrenes på Kylling… mums siger vi alle

Mums, siger jeg også -savle -savle

Hvad tid skal jeg komme :?

Vi skal bare have rugbrød idag -mai

Det lyder lækkert Hanne. Vi fik kylling igår med grønsager til og idag har han bestilt stegt paneret flæsk.

Stine, sådanne en rugbrødsmad er da ikke at kimse af…altså når det bare ikke er hver dag -høhø

Ummm… Birthe, det lyder også lækkert. -savle

Jeg fik rugbrød igår - morgen, middag og aften og det samme idag -rulleøjne

Pigerne har lyst til pita, spurgte dem da jeg ikke lige selv var så fuld af ideer, så jeg laver noget pita med kebab og tun (ikke blandet sammen selvfølgelig LOL) :wink:

Igår fik vi også kylling med ris og flødesauce til - namme nam

Vi skal have en lækker bøf i aften med en god salat og en bagt kartoffel til.

resten af ugen står den på nem mad, for mit hus bliver indvaderet af først Hanne P, derefter Regitze og fredag kommer majbritt P og Brian og skal blive til Søndag. :smiley: :smiley:

Ved ikke om det er mig der er så populær, eller det er killingerne -høhø -høhø

Det er da dig Karen -rulleøjne -love

det er da både dig og de små -engel

det er da både dig og de små -engel[/quote:f8eyrj1j]

Jamen Hanne de små får du da ikke at se -xxrotflmao -xxrotflmao

det er da både dig og de små -engel[/quote:16ksxfmc]

Jamen Hanne de små får du da ikke at se -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote:16ksxfmc]

må jeg ikke se Never søstre… -græd

Her i huset gør vi det anderledes…den gode mad kommer på bordet når gæsterne er her og så slapper vi af de andre dage :stuck_out_tongue:

jaa vi fik så pitabrød med tun osv… Havde købt noget pitabrød fra Fakta af, men da jeg stod og kiggede på det tænkte jeg at det var sku noget tørt og kedeligt brød så jeg bagte noget selv og det smagte bare LÆKKERT… Det kan ses på min hjemmeside btw. $Hvad skal jeg mon gøre af det klamme tørre brød som vi ikke fik spist? :?

Hvad med at fodre ænderne med det -høhø

Her i huset gør vi det anderledes…den gode mad kommer på bordet når gæsterne er her og så slapper vi af de andre dage :P[/quote]

Det ville være spild af god mad :smiley: :smiley: De sidder jo konstant og bare dikke dikke på killingerne -høhø -høhø

jep, jeg spiser ski ikke så meget… drikker kun en masse kaffe og spiser kager

Ååååh jeg var bare såååå kvæstet efter min køretur i dag. Regnen silede ned, og jeg var bare BRUGT, efter at at have brugt al min energi på at være opmærksom, så vi fik nogle boller med kyllingefilet indeni.
Det smagte nu lækkert nok, meeeeeeeen det er ikke lige mig at lave sådan noget mad -høhø

I morgen skal jeg til teori, så der kommer den nok til at stå på noget nemt… Ris og boller i Karry kunne jeg forestille mig… HE HE SÅÅÅÅÅÅ elsker børnene og manden mig virkeligt…

Hvad med at fodre ænderne med det -høhø[/quote]

Hmm her er ingen ænder :stuck_out_tongue: Så skal jeg helt hen til mølleparken hvor alle alkoholikerne er LOL
Jeg giver det til min mor tror jeg -høhø -høhø

jeg plejer at LAVE MINI PIZZAER AF Tørre pitaer-…undskyld skriften… kattene driller

Alletiders sådan at henvise til en hjemmeside… men jeg kan ingen steder finde link til den. piiiv

I aften står den på kyllinge filet, nye kartofler, bernaise sauce (mon manden mener jeg har tabt mig?) og salat… det bedste… manden laver det…