Hvad sker der for mennesker?

Lige nu er hele redaktionen inde og se denne side her - vi modtog et tip - hun er lokal, og det kunne blive alletiders sjove historie:-)

Jeg ved bare snart ikke, hvad jeg skal sige?-høhø

Jeg bliver nødt til at advare - der er bare bryster på en lidt kraftig kvinde her på dette link, men jeg måtte bare dele det

http://rde-solveig.dk/index.php?page=home

-what

-LOL eller skal jeg :ked:

…hver sin lyst som man siger…

Ved ikke helt hvad jeg skal sige til det, kan ikke lige se hvor joken er i at hun gør sådan noget, men hvis hun har det fint med sin krop så godt for hende, det er dog ikke liiiige noget jeg tænder på…Og hvor ville Lars dog blive muggen hvis det var mig der lavede sådan et nummer…

Jeg kom til at tænke på bagefter jeg havde postet den:

Det var naturligvis ikke for at hænge hende ud… jeg er virkelig splittet i om jeg synes hun er sej fordi hun er ligeglad med idealer eller om jeg frastødes?

Jeg mente det i alvor - men min umiddelbare reaktion var en kæmpegriner - det skyldtes dog mest, at det var min chef der faldt over siden - Ved et tilfælde… hm:-)))))))) i Arbejdstiden!

Så nu gider jeg ikke høre mere om kattegale!

:-))))

Så grineren var mere intern:-)

Det andet er jeg splittet i… En del af mig tager hatten af faktisk…

Jeg får det sådan lidt krumme-tæer-agtigt :sorry:

…håber ikke, at hun har børn, for det dér kunne godt give anledning til en del mobning, hvis det kom ud.

Jeg svinger også lidt imellem -LOL og at krumme tæer.

Men på den anden side så er det da modigt af hende at stille sig op på den måde til fri afbenyttelse, om man så må sige.

modigt eller dumdristigt er nok det jeg svinger imellem, for som charlotte siger så risikerer hendes børn (hvis hun har sådanne) at høre for det LÆNGE på den negative måde…Så HAR hun børn så vil jeg sige hun er egoistisk og dumdristig, absolut ikke en adfærd jeg ville støtte, men har hun tilgengæld kun sig selv i sit liv, så må hun jo selvom sin beslutning, do er det ikke noget jeg kunne finde på at gøre…

Ja der er ikke meget selvkritik der -LOL

Herregud… lad hende dog!
Egentlig synes jeg at hun er “befriende”… Forstået som - endelig en kvinde, hvor man kan “se” sig selv - og ikke et opstyltet modefoto, der oven i købet er retoucheret for at opnå perfektion…

At vi ikke finder det særligt erotisk (faktisk synes jeg noget af det virker temmelig anstrengt og opstillet)… tja - det er så andre som gør… fred være med det! trækker-på-skuldrene-smiley

Tjah, jeg synes faktisk det var fint, hvis vi kunne skabe erotik med mennesker, som er over 25 år og/eller har et BMI på mere end 22. Og for dét synes jeg faktisk, at hende her fortjener ros.

Til gengæld synes jeg så at det er ærgerligt, at hun falder for alle klichéerne for, hvad der opfattes som “erotisk”: Selvsiddende strømper, blonder, høje hæle, rød læder, g-streng, iscenesatte poseringer og hvad har vi - så bliver hun netop ikke sin egen, men bare en sørgelig parodi på de talløse yngre og fastere Side 9-piger. Ak, ja. :thumbdown:

som sagt så synes jeg det er cool nok af hende hvis hun ikke har børn, men har hun børn, så er det altså egoistisk ad pommeren til for det kan skabe SÅ mange problemer i skole osv…