Hvad står der på bordet i oktober?

Giiiiitzeeeeee, Thildes tilnavn er allerede fundet! :regler:

Hah :lol: Tror ikke engang jeg er i nærheden af 1000 katterelaterede indlæg.

I aften skal jeg have andebryst, salat og brunede kartofler. Man må vist godt forkæle sig selv lidt når ham Peter ikke har tid til at være hjemme pga. HJV-øvelse.

Jeg tror nok, vi skal have kYllingefrikadeller i dag med… fisk?.. til. Altså vi skal ikke have fisk til, men jeg er helt blank på tilbehøret, kan ikke huske, hvad der står på madplanen.

Selvfølgelig må man det :slight_smile: Andebryst er også en af mine yndlingsspiser, når jeg er alene hjemme!

Stegte fladfisk med kartofler og persillesovs :savle:

Karry-nødde panerede skinkeschnitzler med ovnbagte kartofler og en grøntsagtblanding på panden :slight_smile:

Bøf, men ved endnu ikke hvad jeg skal tage til…

Jeg har fundet to store steaks i fryseren. Tror der skal bagekartofler til :slight_smile:

Mit bliver hverken killing eller kylling, for har lyst til Spaghetti med STÆRK kødsovs :savle:

Du er på 745, og jeg er ret sikker på der kan gives dispensation i det her tilfælde :smiley:

Blomkålsgratin :savle: ØJ, jeg glæder mig. Det er hundrede år siden vi har fået det.

Det lå lige til højrebenet syntes jeg :høhø: og så med bogstavsleg… uh hvor hun kan.

Hjemmelavet oksekødssuppe med masse af grønstager i.

Vi skal have noget så simpelt som spaghetti i tomatsauce med kødboller i dag og i morgen

Jep, bagekartofler.
Og en lun salat af savoykål der er ristet let af og drysset med rigelige mængder saltede pinjekener.

En hurtig pasta salat med pesto og store rejer

Resten af græsker-suppen fra i går, men persillerod, facon og broccoli.

Min søde datter har lige serveret pasta med bacon/flødesovs :slight_smile:

Hønsekødssuppe med MAAAASSER af kød- og melboller :savle: