Hvad står der på bordet i oktober?

Vi har fået kåldolmer, det smagte faktisk bedre end jeg troede… for det SER godt nok ikke så appetitligt ud… :tihi:

I morgen skal vi til kolding og hente en seng, så har i dag lavet hvidkål i tomat klar. Der skal bare lige hældes noget tomat i i morgen og så skal der varmes og så skal der fyldes krydderost i noget kylling og det skal steges… dejligt nemt :smiley:

Torsdag skal vi have resten af hvidkål i tomat med kogt hamburgerryg til

Fredag skal vi have flæskesteg med hele svineriet til.

Lørdag skal vi til kattenus i Struer, så i tilfælde af vi er hjemme til aftensmad og rent faktisk gider have noget, så skal vi have rester fra flæskestegen

Søndag skal vi nok hjem til Oles bror og spise :slight_smile:

Ih, vi endte på rugbrød igen, der var mere roastbeef fra igår :slight_smile: Men imorgen får vi gæster, så står den på rigtig mad igen - kylling, bagekartofler, salat og majskolber. For en enkelt gangs skyld noget dessert, pernodflamberede figner med pistacie is…
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;952870]Ih, vi endte på rugbrød igen, der var mere roastbeef fra igår :slight_smile: Men imorgen får vi gæster, så står den på rigtig mad igen - kylling, bagekartofler, salat og majskolber. For en enkelt gangs skyld noget dessert, pernodflamberede figner med pistacie is…
VH
Susanne[/QUOTE]

Gad vide om vores invitation er blevet væk i posten?

Jaaa, det kunne da godt være, posten kan jo godt være lidt ustabil herovre i det mørke Jylland, hehe! Det er kl. 18,00 og det er forkælelse af vores altid trofaste cat sittere uden hvem vi ganske enkelt aldrig kom nogen steder, og da slet ikke til USA i ugevis ad gangen. Aftenen skal bruges på at planlægge ny USA tur - ikke til os, men til dem, for de er ved at være nået dertil at nu skal de også over og se sig lidt omkring, åbenbart smitter vi :smiley:
VH
Susanne

Vi fik de bøffer som vi skulle have haft igår. Nøj det var godt :slight_smile:

Vi fik resterne af gårsdagens taco-fyld. denne gang forklædt som burritos :slight_smile:

Hvad der står på bordet?

Whiskey…

:cool:

[QUOTE=Ann R;952908]Hvad der står på bordet?

Whiskey…

:cool:[/QUOTE]

MMMM - lyder godt :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;952908]Hvad der står på bordet?

Whiskey…

:cool:[/QUOTE]

Husk nu de offentlige anbefalinger…
Max 7 til kvinder og 14 til mænd :cool:

[QUOTE=DK Sugieh;952997]Husk nu de offentlige anbefalinger…
Max 7 til kvinder og 14 til mænd :cool:[/QUOTE]

Jeg tror ikke, det bliver et problem. Jeg tror, Ann har mere end nok i én :høhø:

Ja… the one and only! :slem: :hjerte:

Har taget en hel killing op men er stadig usikker på hva der skal til og hvordan den ska laves :gruble:

:uha:

:uha:

:enig:

Haaaannneeeeee, jeg synes du skal køre op til Thilde for at hente Felini hjem igen! :høhø:

:klapper:

suppe suppe og atter suppe… Skal have svedt det her ukategoriseret what-ever ud af min krop… Dertil naturligvis MASSER af kød- og melboller… Frokosten består af tomatsuppe…

Haaaannneeeeee, jeg synes du skal køre op til Thilde for at hente Felini hjem igen! :høhø:[/QUOTE]

NIX - han skal hen til søde Wrappe og lege :smiley:

Kartoffel/porresuppe…
Kors, hvor jeg dog snart trænger til noget ordentlig mad!

Haaaannneeeeee, jeg synes du skal køre op til Thilde for at hente Felini hjem igen! :høhø:[/QUOTE]

Jah jeg er jo den Killinge-kokkererende-kastratejer :høhø: :cool:

:lol: Sikke en dum tastefejl. Det og så punktum imellem hvert ord - det sker der når man skriver fra mobillos med kæmpe fingre :ups:

Mente selvfølgelig kYlling! :stuck_out_tongue: Og Fellini lever i bedste velgående :tihi: Men han er meget uartig såååeh mon man skulle prøve noget nyt :wink: