Hvad tænker katten egentlig

Sådan om aften når der er kommet helt ro på herhjemme og alle unger sover, så har angus og jeg en fast ting, han kommer op til mig i sofaen og putter sig som en lille baby, og jeg nusser ham så han spinder som en traktor, og ofte kan jeg sidde og kigge ham dybt i hans smukke blå øjne og Angus ligger bare og kigger lige tilbage i mine, og selv for 5 min sidde sad vi sådan i jeg måske 10 minutter og bare kiggede på hinanden han spand som han plejer og jeg fortalte ham hvor højt jeg elsker ham og han er min dejlige lille puttegris og min basse dreng, men tænker i nogle gange når i kigger på jeres dejlige babyer, hvad de egentlig tænker, når man sidder der og fortæller dem at de er ens et og alt og man elsker dem så meget, og nysser dem, og de kysser sødt tilbage og blinker med øjnene… tænker de egentlig noget:)

De forstår nok ikke så mange af ordene, men tonefaldet forstår de. Og er der noget katte værdsætter, så er det at blive bekræftiget i, hvor dejlige de er. Ja, de er så glade for komplimenter, at de allernådigst vil fortælle dig, at du såmænd også er OK. :slight_smile:

Jeg er ret sikker på, at White Magic i de der situationer tænker “Kors hvor er hun let at snøre - hende har jeg i min hule pote!” :slight_smile: Og det har han jo så ganske ret i…:hjerte:
VH
Susanne

Jeg tror skam også de mærker kærligheden og trygheden, når de/vi har de her hyggestunder:wehuu:! Og JEPS, er enig med både Finn og Susanne - hahahaha:LOL:

De har os i deres hule poter, de ski*e møgdyr og vi ELSKER det:LOL::inlove:

Mig og Waldo har også sådan en stund hver aften :hjerte:

Jeg er sikker på at han tænker:
“Ja nemlig mor, jeg er så dejlig, og vi to - vi skal altid være sammen.
Jeg ved godt du bedst kan lide mig,
og kun snakker med de andre for at være sød mod dem :klap:
Hvis jeg kigger lidt mere intenst,
giver du mig så kylling?”

Herhjemme kalder vi ham også Ego,
for han tror hele verden drejer sig om ham :love2:

jeg mener at kunne huske at “blinken med øjnene” betyder noget i retning af “vi er da bare rigtig gode venner vi to” :slight_smile: