Hvad ville du give

Har lige hentet 11 flotte par hjemmestrikkede strømper ( alle lavet af strømpegarn og holdbart) d.v.s. de er i en god kvalitet. OG…de er yderst flot strikket.
Spørgsmålet er blot hvad jeg skal tage for dem.
De er i størrelse 30-34, 36-37 og 40-42
Er 50, 60 og 80 kr for meget.
HVIS nu du står og skulle bruge sådanne strømper, vad ville du så give
:thumbup:…jeg har forøvrigt strømperne med til Vorbasse

Taget i betraktning af det er et formål der støtter hittekattene, synes jeg bestemt ikke 50,- er for meget. :slight_smile:

Jeg glæder mig i øvrigt til at se alle de lækre ting du har med i vorbasse :thumbup:

Tusind tak skal du have…du skal være så meget velkommen

Jeg synes de priser lyder ok, det er jo kun garnprisen der så bliver dækket.

50-60 kr virker meget rimeligt.
Hvilken type garn er det? Min svigerfar kan kun tåle uldsokker (ren uld uden noget andet i), mon der er sådan nogen i mellem?
:slight_smile:

[QUOTE=danpia;736113]50-60 kr virker meget rimeligt.
Hvilken type garn er det? Min svigerfar kan kun tåle uldsokker (ren uld uden noget andet i), mon der er sådan nogen i mellem?
:)[/QUOTE]

Jeg vil ikke anbefale 100% uld til strømper, så bliver de slidt alt for hurtigt ( vi taler om meget kort brug)

Mener der er ca 20% kunst i det strømpegarn jeg selv bruger til strømper.

50 el 60 kr syntes jeg ville være ok ! 80 kr er lidt for meget !

[QUOTE=Dorte Birkedal;736155]Jeg vil ikke anbefale 100% uld til strømper, så bliver de slidt alt for hurtigt ( vi taler om meget kort brug)

Mener der er ca 20% kunst i det strømpegarn jeg selv bruger til strømper.[/QUOTE]

Ja, du har ret de slides hurtigt; ikke desto mindre bruger han KUN 100% uldsokker (om vinteren, om sommeren er det med ‘bom’ foran ;))

:slight_smile:

Britta. Da jeg fik basse i pleje, fulgte der 3 poser fuldfoder fra landlord, og der bruger jeg ikke
Så tænkte om det var noget du kunne bruge? De 2 af dem er ikke åbnede og det er 1,5 kg poser.

De kan hentes i Esbjerg, hvis der er nogen som skal den vej og til vorbasse.

[QUOTE=12345;736411]Britta. Da jeg fik basse i pleje, fulgte der 3 poser fuldfoder fra landlord, og der bruger jeg ikke
Så tænkte om det var noget du kunne bruge? De 2 af dem er ikke åbnede og det er 1,5 kg poser.

De kan hentes i Esbjerg, hvis der er nogen som skal den vej og til vorbasse.[/QUOTE]
Jeg takker…det ville være fint om en eller anden kunne tage det med til Vorbasse.
Også tak for prisrrådene…jeg har ud fra dem bestemt det bliver 65 for herresokkerne, 55 for damesokkerne og 45 for børnesokkerne.
Alle sokkerne er strikket i strømpegarn. Kan ikke huske hvad der stod på garnnøglerne, altså hvad de indeholdte, men strømpegarn til strømper MÅ være det rigtige.

[QUOTE=12345;736411]Britta. Da jeg fik basse i pleje, fulgte der 3 poser fuldfoder fra landlord, og der bruger jeg ikke
Så tænkte om det var noget du kunne bruge? De 2 af dem er ikke åbnede og det er 1,5 kg poser.

De kan hentes i Esbjerg, hvis der er nogen som skal den vej og til vorbasse.[/QUOTE]
Jeg takker…det ville være fint om en eller anden kunne tage det med til Vorbasse.
Også tak for prisrrådene…jeg har ud fra dem bestemt det bliver 65 for herresokkerne, 55 for damesokkerne og 45 for børnesokkerne.
Alle sokkerne er strikket i strømpegarn. Kan ikke huske hvad der stod på garnnøglerne, altså hvad de indeholdte, men strømpegarn til strømper MÅ være det rigtige.

Jeg er selv strikker og syntes det er billigt for strømperne, strømpegarn er efterhånden dyrt…

Ja, man skal ikke indregne arbejdslønnen, smiler