Hvad ville i gøre

Vi er græde færdige her hjemme :ked:

3 md. er gået med Diesel og det har virker perfekt med den chip og ikke noget strint. Så ringer min mand til mig i lastbilen og siger den er gal igen med ham. Vi har jo fået lavet den kattegård til ham og han er ude i den meget. Problemet er så for 14 dage 3uger siden der kom en vild kat og den har strintet i hjørnet af den og her i weekenden har vi spullet den ren med Rondalon . Min mand har fortalt at Diesel var så gal at han savlet og alle hår strittet på ham når vildkatten var der.

Kattensværn vidst vi at de ikke ville hjælpe så vi har indfanget katten som var problemet og vi kunne se den var fertil og i dårlig stand så vi fik en jæger til at skyde den. Men det problemet med Diesel er ikke løst.

Nu sidder han ude ved dyrelægen. Jeg var ude med ham i dag og ham som plejer at havde Diesel der ude var der ikke så vi blev enig om de beholdte ham til i morgen til når dyrelægen kom.

Hvad ville i gøre ? Vi snakker meget om at give ham fred. Dyrelægen snakket om lykkepiller (ikke zyklene) , tage en blod prøve og måle testeron for så måske at give hormon .

Elsker Diesel og hans dejlige personlighed

Er det Diesel der er hos dyrlægen nu :?
Og hvorfor :?

Ja det er ham der sidder der ude. Vi har valgt at lade ham blive der i dag for at undgå at stresse ham så han sidder i ene rum for sig selv uden andre katte.

Dyrelægen kommer i morgen .

Vi kan jo ikke havde det strinten inden for

[QUOTE=hmm;927940]
Vi kan jo ikke havde det strinten inden for[/QUOTE]

Det lyder som om du selv har svaret på dit dilemma.

Det er aldrig synd for en kat at dens ejere har sagt pænt farvel…

og i kan ikke have en kat der strinter inde…

men nu er den anden kat jo væk… er det ikke muligt at rense løbegården op, holde diesel på lykkepiller og zylkene noget tid og så give det en chance…

vask det hele af med klor - katte ELSKER klor - kryds fingre for at der ikke kommer andre fertile drenge og så sprøjt det helel over med en højtryksspuler…

og efter 14 dage - så luk diesel derud igen :slight_smile:

Lige en opdatering … Diesel er kommet hjem. Han er kommet på lykkepiller for at få ro på ham og det er der kommet nu. Han har ikke tisset nogen steder i nu. Han bliver inde til vi har vasket gården ordenlig af igen. Vi har snakket med dyrelægen om at aktiver ham noget mere så vi skal ud og hente træstammer med mere til gården og vi sætter et vand bassin op.
Gården skal vaskes af jævnlig for at prøve at holde dufte væk fra ham.

Så nu håber vi at det hjælper, for vi holder utrolig meget af den kære Diesel

I stedet for Rodalon, så køb noget Urine Off - det tager lugten meget mere effektivt.

hvor kan vi købe det henne ? vi skal nok havde større mængder hvor kan vi få det billigst henne ?

Jeg køber det på udstillingerne - og min dyrlæge forhandler det også.
Men prøv at søge på nettet og se, hvad du kan finde :slight_smile:

Jeg ved ikke hvor det er billigst, prøv google. Men Plantorama har det i hvert fald

Har I overvejet at klickertræne ham ? Jeg har hørt om andre der har oplevet en positiv ændring på katte der er blevet klikkertrænet. Tak fordi I giver ham endnu en chance.

Jeg har købt Urine Off hos Plantorama. Jeg har ikke fået prøvet det endnu, jeg har det mest i reserve til hvis der er en der finder på unoder

Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men Urine Off kan ihvertfald købes hos min dyrlæge (Amager, Norgesgade).