Hvem betaler konsultationen hvis der sker noget efter sterilisation?

Mange dyrlæger er tilknyttet en vagtordning, så der er en dyrlæge man kan kontakte uden for normal åbningstid, er din ikke, vil du kunne finde en anden der er, så du behøver ikke vente til i morgen med at ringe. Det har jeg selv brugt nogle gange når jeg syntes der var for længe til normalt åbningstid.

5 Synes om

Ofte er det ikke fuld pris, når det er opfølgning på noget eksisterende

5 Synes om

Hvordan går det i dag?

Med venlig hilsen

1 Synes om

Når hun sover kan være godt tidspunkt at tage foto af maven.

2 Synes om

Hvordan går det med hende? Og hvordan gik turen til dyrlægen med den anden?

1 Synes om

Hej alle. :grinning: Lille Muses sår helt fint ud. Der er næsten ingen skorper mere. Den stores penicillin har virket og hun pøller og spiser og leger igen.
Den lille fiser også rundt. Dog har lille mus altid haft spisevægring og nægter alt mad udover kogt kylling. Så nu skal jeg over og købe fersk kyllingelår og prøve at servere det for hende råt. Så må hun leve af det. Hun gider hverken tørfodder eller vådfodder. Kun kylling :roll_eyes: Hun er en nervøs spiser og bekymringen når hun ikke spiser kan sætte mig helt ud af spil. Så vil hun leve af kylling så får hun lov til det. Bare hun spiser. :heart:

8 Synes om

Godt at høre det går godt med dem begge to. :hjerte:

2 Synes om

Blot så du ved det: Hvis det er det eneste hun får, så enten bliver hun eller er hun allerede fejlernæret. Der er ikke nok af de forskellihe mineraler mv. som katte har brug for (især under opvæksten) i det du beskriver hun lever af :smil:
Især knogleskørhed er en risiko.

3 Synes om

Det drejer sig om 3 dage så jeg tror det går. I dag har hun spist to små potioner topic vådfoder blandet med hills killinge tørfoder :muscle:

9 Synes om

Dejligt at høre, hun rent faktisk gerne spiser andet end ren kylling :slight_smile: For Eva har fuldstændigt ret - resultatet af ensidig fodring uden hensyntagen til mineraler m.v. er fejlernæring og det giver blandt meget andet knogleproblemer.

4 Synes om

Du kan bruge det her til muskel kød:

Men hun bør også spise andet. Du kunne også prøve med MUSH råt - det er fuldfolder.

Rigtig mange sælger det - vælg ‘vis kort’ her

3 Synes om

Nåårh, jeg troede du mente generelt og ikke blot nu her mens hun er syg. Ja, ingen bekymring når det bare er nogæe få dage det drejer sig om :smil:

5 Synes om

Det har jeg været inde og kig på. Tak for linket. Jeg har længe gået og overvejet at fodre halvt med barf og halvt som de får nu

1 Synes om

Hun har i dag spist 2 mindre portioner med hills tørfodder blandet med vådfoder, en halv tunfisk til katte som jeg fandt sat ned i vores lokale maxizoo, og lidt kylling. Så jeg er glad :heart:

8 Synes om