Hvem blev hjemme?

Det gjorde bøflen såmænd aka Jenny …her et billede jeg fik knipset af hende i går hvor hun holdte en lille pause i sine balladestreger :høhø:
Åhh hvor jeg elsker den tøs :hjerte:

Den er svært :?:?:?
Hende jeg hele tiden har gættet på måske :?:?:?
Hende den smukke sag måske :?:?:?
Hun er bare skøn Camilla :hjerte::hjerte::hjerte:

Tak Heidi :slight_smile:

Hun ser ud til at være klar på ballade :wink:

Hun er også sådan en fin stribemis. :hjerte: Og hendes tabby-M er jo en hel McDonalds reklame… :smiley:

Tak er hun også, og mad tyv kan også føjes til hendes CV :høhø:

Tak FF og ja det der M har du da ret at det har da formen som McDonalds M :høhø:

:hjerte::hjerte::hjerte: Hun er da også bare SÅ smuk Camilla. Glæder mig til at se hende IRL på show :smiley:

Tak Ann :slight_smile: Jeg glæder mig også til at showe hende …overvejer lidt at tyvstarte med Køge, gad vide om jeg kan huske det system har jo ikke showet i fife siden i juli 2009 :lol:

Hmm kan være jeg også skulle dukke op der, ellers må det vente til TICA næste gang :slight_smile:

TICA til Marts i Albertslund der kommer hun med garanti med :ok:

Jeg har været så heldig at få lov at nusse alle indianerne, og Jenny er min favorit :inlove: :inlove:

Ja hun var lige den der fangede dit blik:tihi: …men der er altså snart dømt tid til mere nus siger tøserne :smiley:

Hun er bare lækker og også min farvorit, hun er en smuksak, og jeg glæder mig til at se hvordan det skal gå hende på show :inlove:

Tak Malle, det kan du tro jeg også glæder mig til at showe hende…håber hun bare vil synes det her er en cool leg :tihi:

Hun er da også en rigtig fin misser :wehuu:

Hun ligner en rigtig bølle! :slight_smile:

Dejligt at I fik besluttet jer, jeg ville jo have beholdt dem alle sammen, især efter jeg så dem på klinikken :høhø:

Tak Lisbeth:-)

Ikke kun ligner, er hun i den grad :lol: